![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar staat zeer interessante info. Ik kan je ook aanraden je lokale bibliotheek te raadplegen en enkele werken te gaan lenen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#302 | |
|
![]() Citaat:
Mooi van je dat je dat niet gelooft ![]()
![]() |
![]() |
#303 | ||||
|
![]() Citaat:
Verder creëert het veel meer vragen dan het er beantwoordt, je kan er vast wel zelf een paar bedenken. Citaat:
De aarde is dan net zo'n geweldige plaats waarin dit al kan evolueren. (ik noemde het nog de bestuiving van het universum ![]() De Pansspermia-hypothese... Bekend, en al lang verworpen. Citaat:
Neil Shubbin schreef daar een heel boek over: http://books.google.be/books?id=WBxM...nner+fish&cd=4 (Is overigens in het Nederlands vertaald). Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 6 maart 2010 om 09:45. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ja lap, ik word hier weer goed geviseerd
![]() Kan't weer gon uitleggen zeneuj hahaha Eerst naar K&K om te ontwaken
![]() |
#305 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spontaan op de aarde gekomen? Het is trouwens geen onbekende theorie. Citaat:
![]() |
![]() |
#306 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoja, waar.
![]() |
![]() |
#307 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat er een "simulairity" in te vinden is dat we plots daarvan afkomstig zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar zijn die bewijzen? En stuur me nu niet naar de bibliotheek zoals Alberto zou doen he ![]() Ik zeg niet dat het niet klopt wat je zegt, ik betwijfel het enkel ten zeerste. Citaat:
Los van dat, Dutroux staat hier los van. Ook dat moeten we in twijfel trekken, Dutroux wordt TE HARD bepamperd om er geen vragen bij te stellen, niet waar? Er is geen bal van die bewijzen geldig, want er is een missing link.
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maarja de gelovigen denken ook nog steeds dat de zon een lamp is die god elke dag aan en uit doet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, vanavond heb ik meer tijd en onderbouw ik het met meer links, goed? ![]() Maar de spot gaan drijven met mij zal U op een kale reis sturen. Oordelen is niet nodig, noch vingers wijzen. We zijn hier om te communiceren, ja? Edit: bekijk intussen dit eens: http://www.space.com/scienceastronom...ar_011219.html
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 6 maart 2010 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() trouwens waterstof is 1 van de meest voorkomende elementen in het universum en ook onze planeet is voor een groot deel ontstaan uit waterstof en de temperatuur op aarde is ook net goed om het vloeibaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Probeer een serieuze website te vinden om informatie te vergaren, of ga naar de bib.
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat heeft wiskunde er mee te maken. Toevallig een van mijn specialiteiten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze morgen fossiele konijnen vinden in het Cambrium, wel, dan zullen ze daar wel een verklaring voor verzinnen. Voor al de rest verzinnen ze toch ook ad hoc verklaringen. Die totaal onverifiëerbaar zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"..bestaat de Aarde uit 32,1% ijzer, 30,1% zuurstof, 15,1% silicium, 13,9% magnesium, 2,9% zwavel, 1,8% nikkel, 1,5% calcium, 1,4% aluminium en 1,2% andere elementen." De temperatuur van de aarde is inderdaad "net goed" om waterstof vloeibaar te maken: 14°K om precies te zijn. Ik ga daar toch geen bad in nemen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag die hier relevant is: waarom zou de evolutie in godsnaam een zo complex mechanisme van voortplanting veroorzaken als het zoveel eenvoudiger kan? En hoe kan je zoiets verklaren door een evolutie-hypothese die kleine stapjes van verandering vooropzet? Een beetje metamorphose is nogal moeilijk. |
|
![]() |
![]() |