![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() Pieke :google eens op Antoine Beauchamp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het heeft weinig met geloven te maken als ik in een niet zo ver verleden nog experimenten heb gedaan met hepatitis B, en het dus met mijn eigen ogen heb zien gebeuren
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed, WAT heb je gezien? dit is wel wat vaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
|
![]() ik wist dat je met hem ging afkomen
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bon, ik wacht nogaltijd op jouw argumentatie waarom aderlaten NIET zou werken...
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar bon, ik wacht nogaltijd op jouw argumentatie waarom aderlaten NIET zou werken...
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 maart 2010 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() kijk eens
Citaat:
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 maart 2010 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom zou ik in godsnaam papers submitten?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat is bewijs? Neem nu in het medische geval: Blijkbaar zijn persoonlijke ervaringen niet meer voldoende als bewijs. Sterker nog, het is helemaal ondergeschikt aan het "wetenschappelijke" bewijs. (is het niet net DAT wat het wetenschappelijke wenst te bewijzen, wat uitwerking is op mensen?) Het wetenschappelijke bewijs wordt op verschillende manieren gevormd: - studies die onderzoeken wat ze willen aantonen (of net niet) - peer reviews van onderzoekers die enkel maar hun vakgebied kennen - testen in de omstandigheden die men zelf wenst te bekomen Statistieken bewijzen immers niets en resultaten ook niet. Ze bewijzen enkel dat alles manipuleerbaar is. Terwijl de essentie juist persoonlijke ervaringen zouden moeten zijn. Als een middel mensen geneest, maar er geen bewijs voor kan gevonden worden, is het daarom minder effectief? Zelfs al is het een placebo werking. Dat bewijst juist dat het juist heel krachtig werkt. The power of the mind. Wat moet je meer hebben in het leven als de natuur zichzelf geneest? Zo ook wij mensen. Alles is al miljoenen jaren zo geschapen en plots komen een paar 'geleerden' zeggen wat wel en niet juist is. Nee dus. Wetenschap moet steeds onderzoekend zijn, niet limiterend. De commerciële wetenschap heeft alle bewijsvorming naar zijn hand gezet en enkel hun kerk kan verkondigen wat telt of niet telt. Sorry, maar naar mijn mening zijn de mensen en hun ervaringen nog steeds bovengeschikt. Dat is het enige bewijs dat je moet hebben: de getuigenis van een grote groep mensen. Trouwens ieder individu is anders (is ook onze biologische sterkte). Een grote reus kan overgevoelig zijn, terwijl een dwerg heel resistent. Maar de industrie wil nu eenmaal standaards verkopen. Zodat zij kunnen bepalen wat de dosages zijn of wat jij nodig hebt. Blijkbaar zal de nieuwe wetenschap opgestart worden vanuit de bevolking zelf. Want de knobbels die vroeger alles voor ons uitzochten zien alles door een andere bril `€-€´. Terwijl de bevolking uit noodzaak moet teruggrijpen naar eeuwenoude middelen die toen heel krachtig werkten. Meer en meer komen we de waarheid te weten. Desondanks de desinformatie en vernietiging van bewijzen of verbieden van gebruik van krachtige middelen.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over peer review is al veel geschreven, en ja, het is verre van perfect.
Maar wat is dan beter ? GEEN peer review ? Gewoon maar uitkramen wat je wil ? Web pagina's ? We komen steeds terug tot het essentiele, he: welke is JOUW techniek om het "koren van het kaf" te scheiden ? Vandaar mijn vraag: Maar bon, ik wacht nogaltijd op jouw argumentatie waarom aderlaten NIET zou werken...
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() en onderzoeken worden ook zo bij zo altijd aangestuurd door de onderliggende geloofsstructuur van de onderzoeker.
(zie bv theorie geleide waarneming) Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 maart 2010 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
de hepatitis-infectie van mijn levercellen was afkomstig van mijn voorganger die niet-steriel gewerkt had, en niet door mij. ik was me er zelfs niet van bewust dat het om hepatitis B ging, dat is pas in een later stadium gebeurd
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. Laatst gewijzigd door Pieke : 29 maart 2010 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet ?
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand kan dat voor je doen! De huidige wetenschap leert ons afhankelijk te zijn! Mischien zou je de boeken van Anastia eens moeten lezen. (The rininging cedars) Laatst gewijzigd door Khwajagan : 29 maart 2010 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |