![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Free_Ga...y_2010_sailing |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gratis tip van de week:in het Nederlands zegt en schrijft men 'beter dan' niet 'beter als'.
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 mei 2010 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil zeggen dat het tot nu toe correct gebleken is de berichtgeving dat de BBC en met hen de westerse corporatieve pers afwezig waren toen de vloot vertrok uit Istambul nu overlaatst, maar niet pers uit het midden oosten, Rusland en Azië. Ik schat dat de westerse pers wel een kort berichtje zal loslaten als de vloot in Gaza is aangekomen en (misschien) niet de hulpgoederen mag afleveren aan de Gazanen. Waarom is me nog altijd een raadsel. Wat bewijs heeft men nog meer nodig dat Gaza een openluchtgevangenis op die manier?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 mei 2010 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb gelezen dat de Turken de Israëli's een schriftelijk schot voor de boeg hebben gegeven dit 'hulpconvooi' niet tegen te houden.
Het zou me verwonderen als ze dit convooi daadwerkelijk en effectief tegenhouden.
![]() |
#308 |
Minister-President
|
![]() In response to the plans, an Israeli Foreign Ministry spokesman said: “These people are not supporting the Palestinians and they are not even supporting humanitarian causes. They are engaged in only one thing, and that is to create provocations and to collaborate with Hamas propaganda.”
Man man man ... met wat geluk gaat Israel de volgende keer dat er een Palestijnse familie zonder reden uit hun huis gezet worden door het IDF, of er een "verdwaalde kogel" door een Palestijn zijn hoofd gaat, het op dit konvooi van internationale "provocerende" waarnemers kunnen steken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
|
![]() Neen de joden-aanhangers verkiezen liever om vanachter hun miezerig pc'tje de onschuldige palestijnen als de grote onderdrukkers te bestempelen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 mei 2010 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() Stront hebt ge in u ogen als ik zo uw misselijkmakende, gestoorde reacties lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou je stenen gaan gooien als je beschikt over 's werelds machtigste leger ?? Zij zijn bommen gaan gooien op landen waar veel hoofddoeken zijn ! Na 9/11 hadden de VS plotseling het recht om alles te doen dat naar hun idee noodzakelijk was om de vijand aan te pakken. De Palestijnen worden al zo lang met regelmaat geconfronteerd met vele burgerslachtoffers. Velen kiezen daarom ook de kant van Hamas, daar is niets vreemd aan. Het idee dat buitensporig geweld noodzakelijk is komt naar mijn idee voor een belangrijk deel van een machtige groep buitenstaanders , de fanatieke Christenen in de VS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daarnaast heb ik idd nog geen job, maar ik trek ook niks, en ik als ik u zo bezig hoor ben ik een pak productiever, en dat zonder job. Ik laat het u zeker op tijd weten als er een dag komt waarop ik ermee begin, zodat ge daarover weer 3 topics kunt zitten zagen.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 26 mei 2010 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Belangrijk is bij Europahater dat ge niet emotioneel wordt in een discussie, anders begint hij, onze expert ter plaatse, ook zo te reageren en dan slaat het gewoon op niks meer. "Knopjesdrukker", "banneling in spé" of "moslimknuffelaar" zijn dan de meest bedachte reacties die eruit komen.
![]() |
![]() |
#314 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Waarschijnlijk omdat de helft van de Amerikanen al lang niet meer gelooft in de hoofddoekenverklaring achter de "aanslag".
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 26 mei 2010 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Dat is pas lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat is daar lachen aan? Heel de boodschap lezen he, selectieve blinderd.
Als hij mij van iets beschuldigd kan ik dat ook bij hem doen, wat niet wegneemt dat ik oneerlijk moet zijn. Nen werkmens is toch zoveel beter hé, sukkelaar.
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
Moslimknuffelaar, grappig... Vooral als moslima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het convooi heeft naast hulpgoederen 750 waarnemers van 60 verschillende nationaliteiten waaronder Journalisten, Europese parlementairen, mensen uit cultuurwereld en politieke aktivisten. In het totaal zou het om 9 schepen gaan uit verschillende landen. Woensdag 26 mei wordt het convooi verwacht in Gaza. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 mei 2010 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |