![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mission statement doet zoals je zelf beweert niet terzake. Het is de achterliggende bedoeling die telt en deze is spelen voor enkel gays zoals de naam van het evenement overduidelijk suggereert. Die mission statement is er enkel omwille van juridische redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat kan je ongetwijfeld ook aantonen aan de hand van de omzetcijfers van die evenementen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het varkensvleesfestijn is geen "feestje voor vrienden", in de zin dat de organisator de deelnemers kent en hen uitnodigt. Het gaat om een oproep die via facebook gelanceerd werd en die duidelijk gericht werd naar een bepaalde categorie van mensen, die elkaar niet noodzakelijkerwijs kennen, laat staan dat de organisator hen zou kennen; Het is m.a.w. een publiek evenement. Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat not done is, is om een publiek evenement op een dusdanige wijze te organiseren dat een bepaalde categorie van mensen bij voorbaat uitgesloten wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen kan een mission statement schrijven, dat zegt niets over de achterliggende bedoelingen. Het mission statement van bijna geen enkel bedrijf stelt dat het doel zoveel mogelijk winst maken is, terwijl dat toch altijd het hoofddoel is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Not done op basis van wat? Van uw veronderstellingen? Op Wettelijke basis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, dat is het helemaal niet. Dat is omdat jij pertinent weigert om iets te horen, te zien of zelfs maar te overwegen wat niet in overeenstemming is met je idée-fixe.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 augustus 2010 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gay parade draait voornamelijk rond het beleven van uw homoseksualiteit. Als heteroseksueel ben je welkom maar je weet dat het evenement voornamelijk rond homoseksualiteit draait en je zal er dan waarschijnlijk ook weinig aan hebben. Hetzelfde geldt dus voor bovenstaand evenement voor mensen die niet graag varkensvlees eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om een feestje 'onder vrienden', een varkens-alcohol feestje. Wie zijn deze vrienden denk je? Alvast niet de moslims ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Oké. Hier eindigt het wat mij betreft. Iemand die in alle ernst zulke idiote prietpraat verkondigt, is niet geïnteresseerd in een discussie. Doei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het varkensvleesfestijn draait helemaal niet om het uitsluiten van moslims. Dat is omdat jij pertinent weigert om iets anders te horen, te zien of zelfs maar te overwegen wat niet in overeenstemming is met je idée-fixe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom geen Moslims? Van mij mogen die gerust een varkenslapje met een pintje consumeren. Ik hou ze niet tegen. Ik ga ze ook niet scheef bekijken en zeggen dat het slechte moslims zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raffie had dit precies nog niet door.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Omdat de moslims heel toevallig geen varkensvlees eten of alcohol drinken.
![]() |
![]() |