![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat met de onderhandelingen over een nieuwe regering...constant worden hier mensen onder druk gezet...wil dit zeggen dat deze dan morgen allemaal een half miljoen euro moeten krijgen? Dat ze onder druk is gezet...dat kan ik wel geloven...maar ze heeft uiteindelijk zelf gekozen om te tekenen, dus graag 1 argument waarom ze 450.000 euro moet krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt mij geen hol uit wie gelijk heeft...al heeft ze over heel de lijn gelijk over wat de partij gedaan heeft...dan nog verdient ze hier geen belastingsgeld voor waar de gewone burger 120 jaar voor moet gaan werken.
Laatst gewijzigd door illwill : 5 oktober 2010 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand een idee waar ik deze verklaring ergens online nog eens kan beluisteren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar kan je ze zelf vinden (ik vermoed ergens rond 1 september) door uitgebreid te zoeken in de videotheek. Ze kwam zowel in het journaal als in ter zake. Voor exacte data denk ik dat je best gewoon dit forum naleest en kijkt wanneer iemand over ter zake spreekt ![]()
![]() |
![]() |
#305 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft ze zelf haar ontslag getekend of niet en onder druk of niet, het maakt allemaal geen verschil. Ze heeft ook zelf haar stemmen gekregen en die blijven ongewijzigd tot de volgende verkiezingen. Haar recht op een zetel, verkregen via haar stemmen, blijft dus behouden.
Een gigantische schadevergoeding, geld om niets te doen, dient ze niet te verkrijgen. Wel dient ze haar recht op een zetel niet ontnomen te worden. Het bijhorende inkomen vind ik te hoog, maar als dat verlaagd wordt, dan dient dat voor iedereen verlaagd te worden, geen discriminatie. Eigenlijk spreek ik mezelf in deze alinea gedeeltelijk tegen. Het al dan niet recht hebben op een schadevergoeding is voor mij nog voor discussie vatbaar, maar die discussie vind ik niet zo interessant. Over het recht hebben op de zetel heb ik wel geen enkele twijfel. Eigenlijk heb ik alles wat ik te zeggen had over dit onderwerp nu wel gezegd. Nu zou er toch maar een herhaaldelijk herhalen van wat al gezegd is volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik mis Kim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Minister-President
|
![]() Tutut. Ik voorzie een glansrol in de nieuwe P-kalender.
![]() |
#310 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en bij LDD
![]() |
#311 |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101007_118
Ontslag Geybels is geldig * donderdag 07 oktober 2010, 18u15 * * Auteur: lob * Reageer10 * Aanraden 6 * Delen * Bewaar * Corrigeer Ontslag Geybels is geldig Ontslag Geybels is geldig belga Het ontslag van Kim Geybels is rechtsgeldig. Dat heeft het bureau van de Senaat vanmiddag beslist. Dinsdag legt Piet De Bruyn de eed af als opvolger. (later meer)
![]() |
#312 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vraag een eerlijk onderzoek naar haar drugsaankopen, zonder ambassades die haar vel redden...
![]() |
#313 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bah, niemand cheert met mij mee. Het is een complot, zeg ik u. Een complot tegen Limburg en de Limburgers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
Want Limburgers zijn toch geen Vlamingen Aldus de belgiciist Hans Vancauteren. Maar hij dwaalt
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bedoelt dat de politiek liever postjes uitvindt dan aardrijkskunde te volgen. Limburger zijn Limburgers, Vlamingen zijn Vlamingen. Hoezeer politiekers ook willen profiteren van de onwetendheid der Belgen tegen Aardrijkskundige feiten kunnen ze niet op.
![]() |
![]() |
#317 |
|
![]() OK...op voorwaarde dat de ex man van Onckelinickx ook eindelijk wordt veroordeeld...in plaats van in een meer dan lukratieve job op het ministerie van zijn ex vrouw te mogen gaan parasiteren.
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu blijkt dat het "geval" in Lommel met drugsgebruik gerelateerd is, is het gepast even aan het "geval Geybels" te herinneren. Indertijd was er heel wat kritiek op het feit dat de N-VA hier zeer snel de knoop heeft doorgehakt en de betreffende dame aan de deur heeft gezet. De SP.a heeft dit niet gedaan, alhoewel ze over de problemen bij hun schepen op de hoogte waren. Dat het tot de huidige toestand is gekomen, was te voorspellen ! (telkens met het "vriendje" als aanjager) Anderzijds bewijst het eens te meer dat de N-VA het bij het rechte eind had om geval Geybels in de kiem te smoren.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |