![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Awel, ga nu maar weer verder met blogjes op het forum copy-pasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Minister
|
![]() LOL. Ik vind het gewoon beschamend dat mensen die zelf geen mensenrechten respecteren het van anderen wél durven eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Minister-President
|
![]() Laat maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hamas accepts 1967 borders, but will never recognize Israel, top official says Speaking to Palestinian news agency Ma'an, Mahmoud Zahar says recognition of Israel would deprive future Palestinian generations of the possibility to 'liberate' their lands. Published 12:49 11.05.11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Minister-President
|
![]() Waarom trekken jullie altijd van die simplistische conclusies?
Ik spreek Hamas bijlange niet goed. Maar jullie "vergeten" wel in gans de discussie over Sderot te vermelden dat '48 Israel Palestijnen vermoord heeft en de zaak overgenomen heeft. Een fundamenteel belangrijk gegeven in gans de discussie om te begrijpen WAAROM Hamas Sderot viseert. Vanaf iemand dit vermeldt lijken jullie te denken dat men daarom Hamas hun aanvallen op Sderot óók goedspreekt of normaal vindt. Dit is niet zo - leg die woorden niet zomaar in iemands mond en leer als een volwassen mens omgaan met historische informatie ; of dit nu uw zionistische mening kwetst of niet. Ik geef enkel weer waarom Hamas VINDT dat die aanvallen plaatsvinden. Hamas hun mening is allesbehalve mijn mening. Laatst gewijzigd door Tamam : 8 november 2010 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Minister
|
![]() Tamam,
Alle deelnemers aan dit conflict hebben redenen om te doen wat ze doen. En alle kleine kinderen, of het nu Arabische kinderen zijn of Joodse kinderen, die ertussen zitten hebben recht op bescherming én zijn te beklagen. Maar wat ik moeilijk kan verwerken is dat onze tegenstanders kinderen gebruiken én opofferen in dit conflict om zo een gedeelte van het Westen op hun kant te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij moet me niet serieus nemen, maakt me niets uit wat je denkt. Je kan wel blijkbaar wel niet inhoudelijk reageer op de inhoud van m'n laatste posts die niet gaat over "vuile zionisten" maar over Sderot, en over het feit dat de "zij zijn slecht dus wij mogen ook slecht doen" vergelijking niet opgaat om Israel 's misdaden goed te praten. En ja, Israel's bombardementen goedkeuren op een burgerbevolking is een manier van onlogisch denken dat enkel maar kan voortvloeien uit een radicale vorm van zionisme. Het zich blind nestelen in puur extremisme : onvoorwaardelijk staan achter alles wat Israel uitspookt onder ziekelijke koosnaampjes als "cast lead", "summer rain", etc Nogmaals, de nazi's waren ook goed in het uitvinden van koosnaampjes voor de shoah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Minister-President
|
![]() Welk punt?
Ah ja, we mogen de term "zionisme" ook al niet meer gebruiken. Maakt je een latent anti-semiet waarschijnlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Minister
|
![]() Daar gaat het niet om. Voor mij dan toch. De vraag is: waarom verwacht jij van Israel
een bepaald gedrag, houding, etc die bij de mensen die je verdedigt vér te zoeken zijn. Want we weten allebei niet dat als de Palestijnen per ongeluk in 1948 gewonnen hadden er van Joden nog enkel graven te vinden zouden zijn in dat gebied. Waarom moet Israel genade, vriendelijkheid en inschikkelijkheid tonen voor mensen die met plezier het bloed van de Israeliers zouden drinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Minister-President
|
![]() U geeft weeral onbewust toe dat Israel geen genade, vriendelijkheid of inschikkelijkheid kent. Progressie.
Geen idee of die 1400 Palestijnen (waaronder minstens 300 kinderen) die bij pakweg operatie Cast Lead omkwamen allemaal Israeliers "hun bloed willen drinken". Ahja, alles dat een zioniste maar goed kan doen slapen 's nachts. Laatst gewijzigd door Tamam : 8 november 2010 om 15:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Minister
|
![]() Je vermijdt zorgvuldig mijn vraag te beantwoorden.
Waarom verwacht en eis je van Israel zaken die je niet bereid bent zelf te geven? Trouwens, je hebt het over genade daar. Ik heb de Palestijnen nog nooit genade horen vragen hoor. Ze eisen liever. Je hebt het daar over driehonderd kinderen. Verdraaid, Israel had alle Palestijnse burgers gewaarschuwd! Ze gezegd, luid en duidelijk , hun kinderen binnen te houden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dit is onmogelijk nog serieus te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Minister
|
![]() Ze hadden natuurlijk ook prompt een punt kunnen zetten achter de schietpartijen op
Sderot en en passant Shalit kunnen bevrijden. Et voila. Geen man, geen vrouw, geen kind zou er het leven bij ingeschoten zijn. eerst al dat gejammer over de muur, weten jullie nog wel? Maar die muur zou er nooit gekomen zijn zonder al die zelfmoordaanvallen. Nu véél geklaag over Cast lead. Maar Cast lead zou nooit plaas gevonden hebben als de Gazanen geen jarenla ng (jarenlang, dat lezen jullie goed) het leven in Sderot onmogelijk hadden gemaakt. Eigen schuld, dikke bult. En niet Israel maar de Palestijnen zijn verantwoordelijk voor die 300 dode kinderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() maar zo krijgt iedereen een beeld van hoe walgelijk moorddadig de israelieten en hun joodse lobbyisten wel zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister
|
![]() Ik constateer dat jullie zorgvuldig vermijden mijn vragen te beantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister-President
|
![]() Uw vragen over uw droomwereld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Minister
|
![]() Wat hebben mijn vragen betreffende het verhinderen van calamiteiten met dromen te
maken? Waarom dachten de Palestijnen dat ze tot in alle eeuwigheid raketten zouden mogen afschieten op een Israelische staat? Waarom dachten ze indertijd dat Israel niets drastisch -zoals de muur- zou ondernemen tegen hun zelfmoord terroristen? Noch het ene noch het andere heeft hun baat gebracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() een autochtone palestijnse bevolking die zich sinds zeventig jaar verzet tegen crapuleuze joodse immigranten die hun land stelen , hen verdrijven en desnoods afslachten met fosforbommen (met het walgelijk zionfundi plezier daarin), en een zionist zal zich dan effectief afvragen waarom hij dat niet mag, immers hij is toch genetisch uitverkoren boven alle niet torahvolkeren ....
![]() ![]()
![]() |
![]() |