![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Lokaal Raadslid
|
![]() cynara, ben je ook nog niet slapen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Minister-President
|
![]() Ik doelde op de strafbaarheid volgens de wet Steve .
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Haar dochter is 15 of bijna 15. Ze is bij iemand van 24. Oké, een groot leeftijdsverschil. Was dat een man van pakweg 34 of 44 geweest, dan zou ik dit uiteraard afkeuren . Een vroegere klasgenoot van mij was 15 toen ze een relatie begon met een jongen van 21. Wij zeiden allemaal dat dit niet zou blijven duren. Dat zij nog te jong was en hij te oud. Ik ben die 2 jaar terug tegengekomen op de plaatselijke kermis. Blijkbaar zijn die 25 jaar later nog steed ssamen , gehuwd en ze hebben een dochtertje. Dus ja, waarom zou het niet kunnen? Over het drugsverleden van die 24 jarige spreek ik mij niet uit, da's uiteraard iets helemaal anders. Maar puur op de leeftijden hier afgaande, nee ik vind dit geen onoverkomelijk probleem.
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
de schoonouders van mijn schoonzus zijn ook 11 jaar verschil maar vinden ook dat zij te jong was!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot hoelang probeer je die twee uit elkaar te houden? Tot ze 16 is? 17? 18? 32?
![]() |
![]() |
#311 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
zoek maar eens cataflam op, wie die mag nemen, welke leeftijd, voorschrift en wanneer die ook nog gebruikt worden ivm drugs!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suggereer je nu eigenlijk dat die vader je dochter trachtte te vermoorden met cataflam ofzo? Lijkt me toch eerder uit bezorgdheid, omdat ze pijn had? Als je dochter een vriendje had gekozen van 16jr had die trouwens ook een zus kunnen hebben die zelfmoord had proberen plegen, of een moeder die geen nederlands spreekt, of een vader die je dochter een pijnstiller geeft... Ik vrees dat ge d�*t nu niet echt voor het kiezen hebt.
![]() |
![]() |
#313 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dit medicijn kan als mogelijke bijwerkingen o.a. duizeligheid , wazig of dubbelzien en slaperigheid veroorzaken.
Mogelijke bijwerkingen (o.a.) Depressie Prikkelbaarheid Slapeloosheid Slaperigheid Medicatiebegeleiding Gebruik dit middel nauwkeurig volgens het voorschrift van uw arts. Gebruik bij kinderen en adolescenten Dit middel is niet geschikt voor kinderen jonger dan 14 jaar. ze was 13 j toen ze om middernacht met grote ogen thuis kwam, eerste maal gesneden en geen zinnig woord uit te krijgen tot 4.30 zeg nu eens dit kan geen kwaad! Laatst gewijzigd door gast2 : 4 maart 2012 om 12:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Lokaal Raadslid
|
![]() nynorsk lijdt precies ook al aan tunnelzicht:ik herhaal:ZE KWAM MET GROTE OGEN THUIS(abnormaal) EN ER KWAM GEEN ZINNIG WOORD UIT!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diclofenac WORDT gebruikt bij kinderen, en verschillende studies tonen trouwens aan dat het gebruik bij kinderen veilig is, zelfs minder bijwerkingen zou hebben dan sommige andere NSAIDs, en wellicht zal het in de toekomst dus wel toegestaan zijn bij kinderen. Je kan het ondoordacht noemen om dat zomaar aan een 13- of 14-jarige te geven, maar eventjes gaan suggereren dat die vader dat kind gedrogeerd heeft met cataflam en dat ze daarom "om middernacht met grote ogen thuis kwam, eerste maal gesneden en geen zinnig woord uit te krijgen tot 4.30" grenst nogal héél sterk aan waanzin.
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.cfah.org/hbns/archives/vi...rtingDocID=847
![]() |
![]() |
#319 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wat wil je daar nu mee bewijzen, onderzoeken tot 2005, is vioxx momenteel nu ook niet afgeraden??ik bedoel terwijl het vroeger wel ok was dit te nemen?
en je wijkt af, het was de meerderjarige zoon die de medicatie van zijn vader aan onze dochter gaf |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diclofenac wordt al heel lang aan kinderen gegeven en die kinderen komen niet thuis met grote ogen, geen zinnig woord te zeggen, zichzelf snijdend. Het is niet slim om zonder medische begeleiding een geneesmiddel off-label te beginnen gebruiken, maar het is wel behoorlijk zinloos om daar dan dingen bij te sleuren die er helemaal niks mee te maken hebben (zoals zo'n gedrag toeschrijven aan cataflam ![]() Ge doet trouwens alsof mensen die cataflam in huis hebben daarom een soort van verwilderde druggebruikers zijn. Ik hoop ook voor u dat ge niet tegen alle diensten zijt gaan razen over die cataflam want dan gaan ze u inderdaad een beetje heel raar aangekeken hebben. ![]()
![]() |