![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
be normal!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is dus heus wel voldoende tijd voor het vierde geboren wordt. En ik geloof nooit dat dit gezin 500 € betaald in een sociale woning. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op simplistische vragen krijgt ge een simplistisch antwoord. Iemand stelde hierboven al de vraag. Hoeveel moet ge iemand geven omdat hij tevreden zou zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
|
![]() Ik vroeg u om te specifiek te zeggen wat u bedoelde. Ik vraag me af wat ik volgens u zou moeten leren.
![]() Enfin, ik heb natuurlijk al een vermoeden wat u me zogenaamd wil laten leren maar ik hoop dat dit fout is want dan bent u hoegenaamd aan het verkeerde adres... ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 11 december 2010 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan baseer je je niet op "deze studie" zeker? Je beweert dat de studie dingen aantoont. Die studie toont dat echter niet aan. En dan zeg je dat je je niet baseert op de studie? KOM-AAAN. Maar goed, leidt me gerust naar de andere studies waar je je dan wel op baseert.
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoop liefst nooit afhankelijk te zijn van de verzorgingsstaat. Ik ben dat m.i. al genoeg. (M.u.v. op pensioen dan, dat wil ik wel als ik mijn leven lang heb afgedragen, en de RIZIV tussenkomsten natuurlijk liefst ook, anders heb ik nogal een probleem. ![]() Ma bovendien? Comfortabele villa? ![]() Bijgevolg houden ze meer over dan de gewone werkmensch. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | ||
|
![]() Citaat:
Het spijt me, maar die zogenaamde uitzichtloosheid is voor velen die meedoen aan het profitariaat geen probleem. Het is eerder iets wat men wil. Gelukkig is het niet altijd zo. Maar denk maar aan de vele valse sollicitanten die over de vloer kwamen in talloze bedrijven. Dat is niet omdat men uit de 'uitzichtloze situatie' wil geraken hé. Bovendien kan je het die mensen moeilijk kwalijk nemen. Als ze zouden gaan werken, voor het soort jobs dat je kan krijgen gesteld dat het om laaggeschoolden of mensen met slechte kennis van het NL gaat (en zelfs dat is niet eens nodig ![]() ![]() Ik verwijt het dus die mensen niet, maar wel de overheid, die eigenlijk gewoon te gul is. Citaat:
Maar ... anderzijds, als je er dingen bijtelt zoals de verminderde huur die men moet betalen (men woont in een sociale woning), de verminderde kosten voor openbaar vervoer, de brandstoftoelage, de studiebeurs, de meest rare toelages die vaak heel weinig bekend zijn (bv. 150 euro korting bij aankoop van een elektrisch keukentoestel cat. A ), verhoogde tegemoetkoming in gezondheidskosten, ... en uiteraard het feit dat je kosten niet moet doen, die werknemers of gevers wel moeten doen (vervoer, kinderopvang, huishoudhulp, kleding, ...).
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij hebt duidelijk nog nooit in de shit gezeten. Er zijn inderdaad sommigen die zich in hun situatie nestelen; maar om dan te veralgemenen met "Dat is niet omdat men uit de 'uitzichtloze situatie' wil geraken hé." Je hebt wel gelijk dat de minimumlonen veel te laag zijn. Citaat:
De studiebeurs, verhoogde tegemoetkoming in gezondheidskosten, eventueel een sociale woning, is er voor iedereen met een laag (officieel) loon. Ik dacht dat iedereen kleding nodig had. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je moet de pedofeet (vrede zij met hem) niet zo respectloos tot alleen maar dat reduceren, Pericles! Volgens de vijf oudste mohammedaanse geschriften was hij veel meer dan dat.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | ||
Banneling
|
![]() Kan je een minimum aan beleefdheid in acht nemen a.u.b.?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In linkse middens bestaat een "onderzoek" uit een voorafbepaald besluit dat via zorgvuldige selectie en manipulatie van gegevens moet onderbouwd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Onthoud deze goed.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Europees Commissaris
|
![]() Waar beweerde ik dat dan?
Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 12 december 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Franstaligen plegen vaak misdaden Franstaligen zijn vaak werkloos Dus: Misdaden zijn de oorzaak van werkloosheid. Of was het nou net omgekeerd. Laatst gewijzigd door fonne : 12 december 2010 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk maar eens in Wallonië hoe ruraal Zuid-henegouwen en Luxemburg gebukt gaan onder gewelddaden. Landbouw is erg gecorreleerd met misdaad! Nog een leuke in de studie is de hoge correlatie tussen eigendomsdelicten en bevolkingsdichtheid. Hoe dichter mensen opeen wonen hoe crimineler? Tenzij de rijke mensen toevallig allemaal in dichtbevolkte gebieden leven natuurlijk. Correlatie vs. causatie dus. 't ja, cijfertjes naast elkaar plakken is gemakkelijk, er de juiste conclusie uit trekken is een pak moeilijker. Laatst gewijzigd door fonne : 12 december 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |