![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja arm Vlaanderen stemt graag op Politiekers die heel diep in hun zakken zitten hé DOM STEMGEDRAG |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ik heb al herhaaldelijk gezegd dat het Koningshuis totaal geen toegevoegde waarde heeft voor België. Als dat volgens u wel zo is bewijs het dan. En herlees AUB wat je typt want ik moet u berichten meermaals herlezen om te begrijpen wat je bedoelt.
![]() |
![]() |
#304 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad arm Vlaanderen, nog steeds opgescheept met die geldwolven van een koningshuis.
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben hier op dit forum al voor minder grove beledigingen op de vingers getikt. Waar zitten hier nu eigenlijk die moderators. Telt dat niet voor koningsgezinden misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik duid alleen aan dat een president om de zes jaar veel duurder is dan een koning . En ik heb in dit forum al eens een feit aangehaalt wat ons Koningshuis zoal in peto had voor Vlaanderen , maar dat hebben democratische zakkevullers verworpen en vandaag betalen we ons bijgevolg nog altijd blauw . Ik heb het over het Albertkanaal dat gepland was om door te trekken tot Zeebrugge en een wereldhaven op één lijn uit te bouwen van Zeebrugge tot Maastricht ? Een industriele zone op één as van 200 Km dwars door vlaanderen tot Limburg , Een plan Van Koning Albert 1 voor Vlaanderen . Maar de democraten kozen ervoor om een haven aan te leggen in de achtertuin van Antwerpen , gevolg , een industrie in een hoek waarvoor iedereen zich 70 km moet verplaatsen om er te werken en gigantische files tot gevolg .ten tweede ieder schip dat je wil binnenkrijgen moet over Nederlands Grondgebied , , MET hun toestemming en tegen betaling uiteraard . Die plannen zijn echt en bestaan nog steeds , maar het nut van ons Koningshuis is altijd verloochend en belachelijk gemaakt . Als je coach bent van een bokser en je amputeerd hem eerst een arm moet je niet versteld staan dat je naderhand met die man geen wetstrijd wint hé . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal zelfs méér zeggen : met dergelijke bokser moet u zelfs niet proberen een wedstrijd te winnen, want die kan daar hoe dan ook nooit in slagen. De oplossing ligt voor de hand : u moet gewoonweg een andere bokser nemen om de wedstrijd te betwisten. Trouwens, als u om de vijf of zes jaar uw moegestreden bokser vervangt door een fitter en meer gemotiveerd exemplaar, maakt u kans om ook nog alle komende wedstrijden te winnen. Goed gezien van u, mijnheer : u hebt een klare kijk op de logica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 21 december 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik zal nog een laatste maal serieus met u in discussie proberen te gaan. Het kan best zijn dat de koning een genie is. En dat hij ongelofelijk goede plannen kan maken. Maar als dat onbetwistbaar, onomstotelijk zo is. Dat hij het dan eens aan de bevolking uitlegt en zich laat verkiezen hé. Als hij dat niet kan dan is u premisse fout en is het niet het genie dat u van hem maakt. Als hij het wel kan dan moet hij niet langer koning blijven hij kan veel meer verwezenlijken als eerste minister. Viola Daar gaat u fantastisch argument voor een koning.
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, klarekijk.
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2010 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Vertroebeldeblik"
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 22 december 2010 om 07:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan iets beleeft zeggen , of je kan scheldwoorden gebruiken . Dat is nu precies waar het Vlaams belang faalt en waar Het Vlaams Belang haar cordon aan te danken heeft . Ik zie ook het probleem met Walonië en het probleem met imigranten , . ik ben niet blind voor de verkeerde stand van zaken . Maar Ik heb er ooit over nagedacht of de aanpak van het VB goed was , en ik moet zeggen dat er een andere manier was om de dingen cordater aan te pakken , doeltreffend en in een wijze waarop de andere Politieke partijen geen enkele grip zouden hebben gehad om een cordon op te stellen . Maar ja als ze beginnen roepen en schelden , dan wordt dat omgezet in rasisme en dan krijg je het cordon . een beetje hun eigen ondergang , TEN ZIJ Het VB alleen maar haar situatie confortabel vind om van de zijlijn te roepen en niets te doen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als je het dan nog op een bordje gepresenteerd krijgt door een klein deel van de bevolking van België ,die het schimpen zonder grond en reden breed uitsmeerd . dan komt dat de Britten natuurlijk leuk uit . Dit is echt geen voorbeeld hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als dat het graven van het Albertkanaal voor die tijd al een briljant idee was voor die tijd, was dat andere deel Zeebrugge - Antwerpen het des te meer . Wat hebben we in de plaats gekregen van de Nederlanders , Het Kanaal Gent Terneuzen , wat haaks ligt op het plan van Albert I , en nu moeten ook de bootjes die naar Gent komen over Nederland ( Slim hé ) En het nut om bedrijven en haven aan een kanaalzone te leggen was dat er geen duizende mensen uit oost en west Vlaanderen door de Kennedy Tunnel moesten tot in een achterhoek van Antwerpen om dagelijks naar het werk te rijden , en dat er scheepskaden werden aangelegd die bereikbaar waren en niet in een doolhof , waar een kat haar jongen niet meer in vind . Meer nog als je de lengte van het Kanaal Gent -Terneuzen Samentelt met de lengte van de doolhof aan dokken , dan heb je de lengte Zeebrugge -Antwerpen al bij elkaar . Een zeesluis in Zeebrugge was het prachtige plan , en de damse en stekense vaart - de moervaar , allemaal niet nodig geweest . Maar het is wel moeilijk om iets positief te zien van iets wat je altijd als zwart is ingelepeld he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() Ik ben betreur die uitlatingen , dat bevestigd mij hoe blind mensen zijn van iets wat positief kon zijn , maar ja sommige mensen zien dat het slecht gaat maar durven nooit in eigen boezem te kijken of nooit nadenken of er een andere weg is voor hun blinde visie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt in deze natuurlijk een punt. Men zou veel beter en efficiënter gebruik kunnen maken van de bestaande waterwegen. Ook dat zou al heel wat de wegen ontlasten. Veel bedrijven in die uithoek van Antwerpen beschikken over eigen aanlegkades en eigen spoorwegnet dat tot binnen in sommige bedrijven komt. Heel wat materiaal zou langs die weg kunnen geleverd worden. Maar dan moeten die bedrijven eerst nog verplicht worden voldoende magazijn aan te leggen, en dat kost massa's plaats. Nu draaien die bedrijven met een stock voor min. drie dagen productie en al die vrachtwagens op de baan zijn niet meer of niet minder dan rondrijdende magazijnen. Special trucks, last minute delivery. Eender dus, ook al zou je een kanaal hebben drie keer zo breed als het Albertkanaal rechtop rechtaan van zeebrugge naar Antwerpen, dan nog zouden alle bedrijven, eender waar gelegen, hun personeel uren in de file staan door de door vrachtwagens oververzadigde wegen . Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2010 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |