![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben logisch genoeg om in te zien dat de islam niets van logica bevat.
En de logica dat islam bevat, is afgekeken van een ander. Dus? Het is overigens, heeft u. Als U dan toch logisch wil overkomen. Zo'n taalnoob als ik gaat u ff zeggen hoe het moet. Ik de taalmisbruiker. tjeeminee toch. Kallikles, stop de zever. Islam is het achterlijkste geloof dat er is. Was dat niet zo, was zij nu het westen aan het ownen. Maar het omgekeerde is waar.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 24 december 2010 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S.: U vergist zich schromelijk over "u hebt / u heeft". Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb op eigen houtje logigrammen gevolgd.
Ik was overigens geslaagd voor de testen van volvo. Ik slaag op bijna elke test dat een werkgever me oplegt. De logica is me dus niet ver zoek. Ik heb daar dus duidelijk geen lessen voor nodig. Ik ben sane genoeg om in te zien dat islam het achterlijkste geloof is dat er is. Zelfs religie hebben ze gestolen van een ander.
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() 420yeahbaby, u spreekt tegen islamieten over de islam. Dus een hele dikke kans dat u zometeen verweten wordt 'er niets van te begrijpen', of 'het verkeerd begrepen hebben, want ieslaam ies vrede', of dat u gezegd wordt dat u zich er niet over kan uitspreken omdat u zelf geen islamiet bent, enz enz enz. Het gebruikelijke geleuter van godsdienstwaanzinnigen.
En als dat niet helpt, kan er nog gezaagd worden over taalfouten of quasi-logica. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 december 2010 om 23:29. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat u niet tussen de lijnen kan lezen toont al aan dat u beter geen islam geloof belijdt. Dank u wel
![]() |
![]() |
#307 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, dat was wat ik dacht toen ik u hoorde spreken over "argumentum ad westerninus". In dat geval zal ik u een en ander vertellen.
Men onderscheidt formele logica en informele logica. De formele logica bestudeert de strikte geldigheid van een gevolgtrekking, terwijl de informele logica gronden voor de aannemelijkheid van een conclusie bestudeert. De informele logica bestudeert ook de zgn. drogredeneringen - die op dit forum heel dikwijls gebruikt worden. Een van deze drogrenderingen is het "argumentum ad hominem". Het "argumentum ad westerninus" is geen gekende drogredenering, en bovendien is deze zinsnede ook geen correct Latijn. Een goed boek dat ik u kan aanraden is "Logica: formeel en informeel" van W.A. De Pater en R. Vergauwen (Universitaire Pers Leuven). Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 december 2010 om 23:48. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze claimen zelfs wiskunde uitgevonden te hebben. Terwijl die eer aan de Indiërs toebehoort. Het geloof brengt jeugd verder dat radicaliseert. Dat doen ze door de boodschappen dat ze krijgen in bepaalde moskeeën dat geld van mijn loon plukken. Dat ik zaagde over taalfouten was idd verkeerd. Verder zie ik niet in mijn visie te veranderen. Mvg, 420
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 24 december 2010 om 23:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*mompelt iets over zonnen die in modderpoelen ondergaan, en bergen als tentharingen om het tapijt van de platte aarde op zijn plek te houden* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() LOL Bobke to save the day
![]() |
#313 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mohammed was geen profeet. Hij kon zijn geboden nog niet zelf uitschrijven.
Laat die islam toch los... Mohammed was zelf een rover dat met een minderjarige samen was. Waarom kan de islam geen ver van mijn bed show zijn? Wij geven hen daar toch hetzelfde privelege?
![]() |
#314 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg: o ongelovigen! Ik aanbid niet wat jullie aanbidden en jullie [zijn] niet aanbiddend wat ik aanbid en ik [ben] niet aanbiddend wat jullie hebben aanbeden en jullie [zijn] niet aanbiddend wat ik aanbid Voor jullie jullie manier van leven en voor mij mijn manier van leven
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 december 2010 om 00:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oewja, 'we staan op de 'negerlijst'! Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 december 2010 om 00:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Islam is achterlijkste geloof da er is. Afgekeken zelfs!
Welke God duidt nu ook een profeet aan dat niet schrijven kan wiens neef het moet uitschrijven (wie het oneens is met mohammed) . Zelfs de joden hun profeet kon het schrijven wa God tot hem zei. Laat dat toch een ver van mijn bed show zijn. Islam hoort hier niet thuis. Wij zijn daar gewoonweg te goed voor.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 25 december 2010 om 00:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien in de Koran dat moslims belasting moeten betalen, en dat niet-moslims ook belasting moeten betalen. Het is dus niet zo dat niet-moslims een "tol" moeten betalen om hun gewoontes te behouden. Zij zijn vrijgesteld van zakaat ("armenbelasting" die een religieuze plicht is in de islam) maar moeten in ruil wel een andere belasting betalen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eigen ego, de eigen driften, een of andere politieke ideologie, een popster, ... De mogelijkheden zijn eindeloos.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |