![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reactie is verwijderd gallimuku 11 uur geleden De reactie is verwijderd Hellfigger 11 uur geleden De reactie is verwijderd pipolala77 12 uur geleden De reactie is verwijderd BOULDERX 12 uur geleden De reactie is verwijderd BertVanCauter 12 uur geleden De reactie is verwijderd gallimuku 13 uur geleden De reactie is verwijderd kusmijnkloten 14 uur geleden De reactie is verwijderd BertVanCauter 17 uur geleden De reactie is verwijderd videopera 1 dag geleden Hou die kerel bezig mannen, heel het weekend lang ![]() |
|
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat een pathetisch gedoe....
![]() |
#305 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() indien er een tegenbetoging komt, mogen ze van mij ook prinsenvlaggen meenemen
![]() Laatst gewijzigd door Shadowke : 15 januari 2011 om 15:33. |
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||
|
![]() Citaat:
Gaat hij dit ook verwijderen ? ![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9D34TIM2 In dat artikel, waar ik het maar gedeeltelijk eens mee ben, komen we nog iets meer te weten over 'modale Vlaming' Kris Janssens. Hij is Radio2 reporter... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#308 |
|
![]() Eens benieuwd of hij erin slaagt dit te doen verwijderen :
http://www.youtube.com/watch?v=x3SxkZnV3q8 Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 15 januari 2011 om 18:15. |
![]() |
![]() |
#309 |
|
![]() Triest
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Siegfried Bracke spreekt vandaag bij Polspoel(Kanaal-Z) zijn sympathie uit voor dit initiatief van die jongeren(onder Declerk junior),ware het niet dat het wat raar zou overkomen,hij stapt verdorie mee ,want er mag inderdaad niet verder gespeeld worden met de toekomst van de jongeren.
Maar hij werd zichtbaar geirriteerd om vast te stellen hoe Eyskens,de man uit de tijd dat Belgische burgers plotsklaps 8% minder centjes hadden en het begrotringstekort ergens boven de 10% bedroeg, zich op een of andere manier daaraan koppelde.Het is dankzij mensen als Eyskens dat wij (ook kelt),de jongeren van toen,daarvoor NU al betalen ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 januari 2011 om 18:54. |
![]() |
![]() |
#311 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier http://www.youtube.com/watch?v=7RaJJCrIQLw kan je blijkbaar wél nog reageren. Het betreft de 'version originale', met ondertitels in het Frans.
Er is ook al een antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=HRl2hQ6BG7g
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Minister
|
![]() Hij heeft reacties uitgeschakeld op zijn oorspronkelijk filmpje. Blijkbaar had hij toch geen zin om de hele dag de reacties van mensen te blijven verwijderen die de simpele waarheid neerschrijven dat hij een VRT-journalist is en de VRT hem als een gewoon burger voorstelt.
|
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al lijkt het er inderdaad wel op! |
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=1Fe3eVr8Ed8 http://www.radio1.be/programmas/joos...rnationale-hit
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 16 januari 2011 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
#316 |
Minister
|
![]() Bronnen dat de man een gewoon VRT-journalist is:
(opiniestuk Tom Naegels) http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=9D34TIM2 (dagboek Siegfried Bracke) http://www.siegfriedbracke.be/index....ag-14-januari/ Zie ook Google. Bronnen voor het verwijderen van reacties: Hiervoor ga je me op mijn woord moeten geloven (maar ook het woord van andere mensen in dit topic). Ik heb zelf twee reacties geplaatst op het filmpje, zonder beledigingen heb ik gewoon geschreven dat hij VRT journalist is en de VRT dat verzwijgt. Alle reacties van die aard werden direct verwijderd. Sommige mensen schreven op den duur reacties in de aard van "Waarom verwijder je reacties die zeggen dat je VRT-journalist bent?", maar die werden dus ook verwijderd. Hij heeft het verwijderen nu duidelijk opgegeven en reacties worden niet meer toegestaan. Ik vind dit bedrog van de VRT echt wel schokkend, zeker een stuk schokkender dan een geweerschot dat op een filmje gemonteerd wordt. "De onbekende Vlaming Kris Janssen", ik hoor het Martine Tanghe nog zeggen. Dat is voor mij echte manipulatie. |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 januari 2011 om 13:10. |
||
![]() |
![]() |
#318 | |
|
![]() Citaat:
Ben benieuwd of de filmpjes die hem ontmaskeren ook niet zullen verwijderd worden, misschien schermt hij dan met copyright om Youtube onder druk te zetten om het te doen verwijderen. Dit is inderdaad pure manipulatie. Spijtig dat dit niet op TV geweest is. Bracke had een interessant interview bij KanaalZ, maar heeft er niets over gezegd. Zwart / Wit (met de immer opportunistische Jürgen Verstrepen) had het ook over het protest van de burger, en daar zaten Peter Deroover en Luc Vander Kelen. Peter Deroover deed het niet slecht, hij heeft echter niet vermeld dat de VRT de boel manipuleerde. |
|
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Minister
|
![]() Ik zie juist dat reageren terug mogelijk is... Er staan in de reactielijst nog steeds géén reacties met de woorden 'journalist' 'VRT' en dergelijke in. Die zijn vakkundig verwijderd.
|
![]() |