![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan: ik heb het gehad over Marokkanen, niet over 20 talen sprekende allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het kan je misschien verbazen, maar soms volgt er al eens een marrokaan een opleiding om werk te vinden. Weliswaar niet zoveel, de meerderheid zijn Turken, Iraniërs, Irakezen, Tsjetsjenen,... maar zo een paar keer per maand is daar ook een Marokkaan bij. Ook van die toffe die hier 10 jaar wonen en nog niet het verschil tussen links en rechts kennen in 't NL. Wat sommigen wel lijken kennen is het woord "racist!" als mijn pa opmerkt dat het toch wel handig zou zijn mochten ze NL verstaan. Wat hebben die hier dan in godsnaam al die jaren lopen doen? 'k Vind dat erg hoor. Maar misschien heb jij niet echt contact met de laagste klassen, zijn die wat te minnetjes?
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() ![]() Die zit. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dat gebeurt hangt niet van het Westen af maar van Egypte zelf en de kans die de bevolking wel of niet krijgt, de keuze die ze maken. Duidelijk zo? Mooi! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je daar iets haatdragends in ziet is weer typisch. Jij bent degene die impliceerde dat mijn pa geen Marokkanen opleidt, precies alsof er geen Marokkaan is die een opleiding volgt ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#310 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een eerlijk antwoord: spreken de Marokkanen in Europa meer Europese talen dan de Europeanen in Marokko lokale talen spreken, of is het omgekeerd? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaak afkomstig uit dorpen van het Rifgebergte, hoeveel Europeanen leven in Marokko en zijn afhankelijk van werk dat Marokkanen hen moeten geven? Rascisten? Wie?Je kunt toch wel aantonen op basis waarvan je meent te mogen beledigen? Verbale agressie is een teken van onmacht Kallikles! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer juist, Nynorsk, zo voel ik dat ook aan. Ik heb hier tot mijn stomme verbazing ook al de stempel racist gekregen.
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En racisme is een etiket dat ik niet snel zal gebruiken. Mannen als Metternich of Nestor Burma of de andere N-SA'ers of Voorposters zijn zeker extreem-rechts en segregationistisch, maar racistisch zijn zij niet: zij worden niet gemotiveerd door haat voor andere volkeren, maar willen gewoon een halt aan migratie en segregatie van alle volkeren. Bij jou is er sprake van haat en misprijzen, dat is iets helemaal anders. Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 februari 2011 om 23:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou; nee! Er zijn maar zat vrouwen en mannen die hier al lang wonen en amper de taal spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik moet niet van suqar weten omdat ik ze niet m�*g. En dat is ontstaan na haar reacties in het topic over steniging (waaruit bleek dat ze VBstemmen veel erger vindt dan mensen stenigen). Ik moet daar niet van weten. Wie haat, krijgt van mij haat terug. Ik heb haar ook nooit bedreigd, zij mij wel. Je draait de boel nogal om. Je toont er overigens mee aan dat als je één Marokkaan niet afkunt, dat blijkbaar voldoende is om een racist te zijn. Vraag anders eens aan de allochtonen die me werkelijk kennen of ze me een racist vinden. Misschien is dat een betere aanduiding? Of misschien zou het nuttig zijn om niet alles dat ik zeg meteen af te breken. Het is hier al een paar keer gebeurd dat ik eigenlijk iets positief zeg, maar dat dan zo verdraaid wordt dat het toch weer racistisch zou zijn, of dat ik gewoon hypocriet ben. Blijkbaar hebben sommigen er nood aan om gewoon hapklare ongenuanceerde brokken voorgeschoteld te krijgen.
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is een leugen. Je hebt haar aangevallen door te zeggen "wat is uw probleem, typisch voor een Marokkaanse". Hierboven heb je ook gezegd "het kan je verbazen, een Marokkaan die wil werken".
Je bent dus een volbloed raciste en door je medemens niet als medemens te erkennen heb je jezelf uit de kring der mensheid gesloten. Kom daar gewoon voor uit en stop de hypocrisie die al je poriën verstopt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je slaagt er dus duidelijk ook niet in om mijn bedoeling in "het kan je verbazen, een Marokkaan die wil werken" te zien eh. Ah neen, want het is "een racist" die het zegt, dus dan moét je dat wel racistisch interpreteren. Er is geen andere optie. Mocht je zélf zeggen "het zal je verbazen, maar er zijn Marokkanen die willen werken" dan was dat natuurlijk NIET racistisch.
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() u bent toch een ongelooflijke hippocriet, een paar weken op een door jezelf betaalde vacantie gaan en ginder de ecomomie te steunen vergelijken met permanent op onze kosten hier te komen leven
|
![]() |
![]() |