![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij bent werkelijk volledig opgetrokken uit vooroordelen hé?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#303 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eén aflevering van de prachtige leefwereld van 'tienermoedertjes' zien,is genoeg om te beseffen dat een klassieke verwekking geen waarborg is voor iets.. Dat terzijde, egocentrische persoonlijkheden die met harde valuta hun 'illegale' kinderwensen vervullen, vindt ik ook verre van perfect als opvoeders.. |
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat komt voor, maar is niet gebruikelijk.
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hadden die 2 gewacht totdat ze zeker waren dat hun illegale handeltje geen problemen voor het kind ging geven.. Hadden die 2 een mens als draagmoeder gekozen en geen ijskoude broedmachine met een 'wij nemen geen verkochte waar terug' clausule.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 maart 2011 om 09:27. |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iedereen mag naar Oekraine en kan daar desgewenst veertien dagen gaan copuleren. Geen kat die u dat kwalijk kan nemen. Draagmoederschap is in Oekraine toegestaan, dus ook weer geen enkele overtreding. De rechter had gewoon moeten doen wat hij moest doen: het kind zijn biologische vader was een Belg, dus het kind is Belg, dus het kind kan mee naar Belgique. punt. ----------- In het geval van baby D. was de draagmoeder sowieso in overtreding: in Belgique is het dus niet toegestaan om draagmoeder te zijn. In feite was het kind dus juridisch van die trees haar echtgenoot. Bovendien mogen baby's niet verkocht worden, maar blijkbaar vond de rechter ook daar geen enkel probleem in, want in plaats van het kind aan haar eigen biologische wensvader toe te wijzen, mag het nu worden opgevoed door een tokkie familie die kinderen gaat kopen! Is d�*t de correcte wetgeving? Moest ik man zijn, ik zou me hier al lang tegen verzet hebben: waar is jullie recht op het biologische vaderschap? |
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Staatssecretaris
|
Wie begint hier met het argument dat tegennatuurlijk = slecht? Dat is al een drogredenering op zijn eigen. Maar je negeert de aangebrachte punten dan maar compleet, om zo je drogredenering te kunnen blijven volgen.
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Draagmoederschap is (zoveelste herhaling De keuze van oekraine is dan ook niet toevallig..één van de weinige landen die betaald draagmoederschap toelaten.. Uw/hun repliek is dan ook gewoon emotionele chantage..men pleegt bewust een wetsovertreding omdat men weet/hoopt dat de voldongen feiten de wetgever overslag zal doen gaan... Om nog niet te spreken over het vrij elitaire karakter van dat hele draagmoederschap...Christiano Ronaldo,bompa Elton John, de eiskalte 'ouders van baby D...stuk voor stuk mensen die gewend zijn van hun zinnetje te krijgen .. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 maart 2011 om 09:57. |
|
|
|
|
|
|
#313 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
What is the bloody difference OP WELKE MANIER je zwanger wordt? Voorzie je ook de verplichting tot klaarkomen? En nogmaals: ben je geen vader als je niet rechtstreeks gepenetreerd hebt? Is dat wat je bedoelt? Citaat:
Citaat:
Citaat:
De anderen vind ik een rare toestand, net zoals vele filmsterren die menen een draagmoeder in te zetten om hun eigen figuurtje niet te verknoeien. Beetje zielig is dat. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 1 maart 2011 om 10:16. |
||||
|
|
|
|
|
#314 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als ze in Oekraïne waren gaan wonen was er niks aan de hand, het 'importeren' van illegale draagmoederkinders was niet mogelijk/zeer moeilijk en dat wisten ze.. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alhoewel het zwangerschapstechnisch identiek is, zie ik een hemelsbreed ethisch verschil tussen een 'moederschap' en een verhuring van de baarmoeder.. Trouwens dat ethisch verschil is universeel daar in ieder land sexuele relaties tegen vergoedingen moreel anders behandeld worden dan relationele sexuele relaties.. En wat rechten betreft...door illegale handelingen verliest men gewoonlijk zijn rechten Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 maart 2011 om 10:52. |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is uw mening over spermadonoren in feite? wel geen negen maanden durende inspanning, maar het is wèl uw kind hoor! Waarom blijven mannen geloven in dat heilige moederschap waarbij de vrouw na negen maanden misselijkheid en een helse 24 uur durende bevalling ineens tot in de hoogste regionen van geluk moet verblijven als het mormeltje eindelijk zelfstandig kan ademen? Dat is vast ook vanaf de kindertijd als hersenspoeling doorgegeven, daar waren ze goed in. Is ook praktisch: vrouwen die deze opgelegde bijna-orgasmische reacties niet vertonen, zijn.... jawel SLECHTE moeders. Is het niet Eigenzinnig? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 1 maart 2011 om 10:44. |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|