![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Linkje naar bericht: http://www.popsci.com/science/articl...-sisters-brain |
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...=feeds-newsxml |
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wie zegt dat de 'zuster' de 'zuster' is ......... kortom het verhaal gaat alle richtingen op behalve de juiste ..... De kernvragen worden niet beantwoord en is het (bijna) uitgesloten dat de VS over dna materiaal van OBL beschikt tenzij ze een nauwkeurig beeld hebben van de familiesamenstellingen, ook alle concubinale verhoudingen kennen etc. en dat materiaal ook hebben verkregen, hetgeen ik vierkant in twijfel trek.
Het laatste woord hierover zal wellicht nog niet gezegd zijn.
|
|
|
#304 | |
|
|
Citaat:
Ik weet niet waarom hij een zo ongelooflijk groot risico zou nemen, want de glorie die hij nu geniet, verandert direct in woede, spot en afschuw van de hele wereld wanneer zou bekend raken dat er niets van waar is van het hele Osama-verhaal. Tot zover ik de man kan inschatten, lijkt hij mij het type dat toch zo weinig mogelijk aan het toeval overlaat. Hoogstwaarschijnlijk zal er binnen relatief korte tijd bewijsmateriaal opduiken. Alles op zijn tijd. Plus, stel dat het hele ding fake is, wat houdt Osama Bin Laden dan tegen om zijn aartsvijand belachelijk te maken en een nieuw filmpje de wereld in te sturen ? Niets gemakkelijkers dan dat om te bewijzen dat je nog leeft. |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze hebben op de USS Carl Vinson ook wel 'internet' via sateliet hoor. Vergeet niet dat deze operatie al maanden voorbereid was. Het lijkt me geen onoverkomelijkheid om een lab te installeren op een vliegdekschip en daar met een team een snel DNA-profiel op te stellen op basis van een aantal samples. Ik vermoed trouwens dat ze bepaalde delen van het lichaam gehouden zullen hebben, dat laat toe dat ze de resten bijna onmiddelijk konden 'begraven'. |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niemand kan met het "huidige bewijs" genoegen nemen om uitsluitsel te hebben. |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
|
Citaat:
Dit betekent niet dat het niet bestaat. Het is absoluut onvermijdelijk dat direct na de euforie bewijsmateriaal gevraagd zal worden, een kind kan dat voorspellen. Het zou mij bijgevolg ten zeerste verbazen indien Obama en co zo dom zouden zijn dat ze geen stok achter de deur houden inzake dit bewijsmateriaal. In tegenstelling tot jou wacht ik rustig af en zie ik wel met wat ze op de proppen komen. |
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en nu de bewijzen trol ipv gebakken lucht zoals gewoonlijk...
|
|
|
#310 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#311 |
|
Banneling
|
Die heb ik gegeven. Voorlopig blijft dit de grootste psyop van de 21ste eeuw, tot het tegendeel bewezen is.
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We gaan over de dood van Bin Laden, of ze nu echt is of niet, nog heel wat horen praten denk ik. Er gaan ook gevolgen zijn waarschijnlijk, een wil om wraak te nemen. Maar dat verandert niet veel, daar de extremistische islamieten altijd wel een " goede " reden vinden om geweld te plegen op de hele wereld... |
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Denk jij nu écht dat de U.S. zijn voorzorgen niet genomen heeft en niet over voldoende bewijsmateriaal beschikt om grapjassen zoals jij de mond te snoeren ? |
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een imam van de Al-Aqsa Moskee in Jerusalem levert de eerste bedreigingen aan het adres van Obama
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat jezelf schrijft geldt eens te meer voor jou, en dan zijn we weer in dit topic. Bewijzen ZAT Dixie, je moet ze natuurlijk wel willen ZIEN...
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 3 mei 2011 om 23:21. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo moet het zijn. Laatst gewijzigd door parcifal : 3 mei 2011 om 23:27. |
|
|
|
|
|
|
#317 |
|
Banneling
|
Maar wat te graag zou de arrogante hillibilly de ongewapende aartsrivaal willen vernederen en hem als trofee gebruiken ipv hem volgens het moslimgebruik eerst te wassen om hem te dumpen op zee.
Dat is zo on-Amerikaans, met een bedenkelijk script uit bollywood. Je geeft zelf aan dat je er geen voldoende bewijsmateriaal geleverd is. En een betrouwbare bron kan je hen heel bezwaarlijk noemen. Uitblinken in manipuleren en achterbaks liegen en bedriegen, dat wel. |
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat de seals-video's die ze waarschijnlijk gaan vrijgeven ook mogen bevatten. Duizenden fundamentalistische moslims staan aan uw kant. Fijn, nietwaar? Laatst gewijzigd door parcifal : 4 mei 2011 om 00:03. |
|
|
|
|
|
|
#320 | ||
|
|
Citaat:
Als de VS OBL schuldig achtte aan moord of massamoord, of aanzetten tot moord, dan zouden ze daar bewijzen voor moeten hebben en ze zouden hem voor enkele aanklachten bij verstek hebben kunnen veroordelen. Dat hebben de VS niet gedaan. Daarom was de executie van OBL volgens mij niet gerechtvaardigd. Het was inderdaad een executie want de commando's hebben gemeld dat OBL ongewapend was.... Citaat:
|
||
|
|
|