Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2011, 12:07   #301
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ik beweer alleen wat ik gezien en gelezen heb. En dat is dat jij zwart bent. Mijn volgende conclusie bij deze is dat jij je daarvoor schaamt.

Wees gerust, ik weet hoe het voelt. Als ik naar het 1e middelbaar ging kwam ik terecht tussen de blanke vlamingen in een strenge katholieke school, daar durfde ik aanvankelijk ook niet toe te geven dat ik geen Belg ben. Wanneer men mij nu vraagt naar mn identiteit zeg ik met een brede glimlach op mn gezicht 'allochtoon en Marokkaans om precies te zijn". Dat even terzijde. Ik hoop dat ge op een dag hetzelfde zult doen.
Jij bent net zo min marokkaans als ik.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 12:08   #302
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij beschuldig je niet zomaar van leugens, kerel. Je wou een bewijs. Awel bij deze het bewijs:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1037
Citaat:
Kan de moderatie mij even zeggen of een foto van een blanke met een aap wel mag?

Kan de moderatie even uitleggen, indien "ja", waarom het bij een donkere man rasistisch is en bij een blanke man niet. En indien "nee", waarom dan niet? http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1039
Illwill heeft alweer gelijk.
Oud 18 mei 2011, 12:10   #303
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Illwill heeft alweer gelijk.
Lezen is ook niet jouw sterkste kant, dat was al duidelijk. Leugens en verzinsels typen daarentegen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 mei 2011 om 12:11.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 12:11   #304
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Jij bent net zo min marokkaans als ik.
Ah is dat zo?
Oud 18 mei 2011, 12:11   #305
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als je geld doorsluisd naar terroristen ben je crimineel.
Bewijs eerst dat (onbepaald aantal) Turkse telefoonwinkels de opbrengst doorsluist naar terroristen.

Zo niet ben jij aan het kakken op niet-criminelen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 12:11   #306
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lezen is ook niet jouw sterkste kant, dat was al duidelijk. Leugens en verzinsels typen daarentegen.
Ik las even verder. Een foto met een blanke naast een aap daar zou men niet over vallen. En leugens en verzinsels ? Hola.. ik ben hier niet de moslim die islam zit te promoten. Ik ben dus niet degene die leugens en verzinsels dien te gebruiken.

Laatst gewijzigd door smiley : 18 mei 2011 om 12:14.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 12:13   #307
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik las even verder. Een foto met een blanke naast een aap daar zou men niet over vallen.
Dat boeit mij niet. De relevante uitspraak die hij deed heb ik in het vet aangeduid. En daar stelde hij dat hij een zwarte persoon is.

Toeval, hij reageert niet meer. Ik vraag me af hoe hij zich hier uit zal proberen te lullen.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 mei 2011 om 12:14.
Oud 18 mei 2011, 12:41   #308
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Arbiter citerend:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter Bekijk bericht

Ten overvloede wil er iedereen nogmaals wijzen op het volgende: De moderatie stelt het zeer op prijs als overtredingen van het forumreglement (meteen) worden gemeld. [b]Het structureel ophalen van oude berichten van forummers, van een maand tot drie jaar geleden, met daarbij van sommigen zelfs de expliciete vraag aan de moderatie om strafpunten wordt ook gezien als een persoonlijke aanval op de betreffende forummer. Net zoals het bewust bekend maken van privé-gegevens.
en:
Citaat:
Het openbaar maken of het bespreken van privé-gegevens en/of foto’s, ook al heeft de aangesproken forummer die zelf al eerder openbaar gemaakt, wordt - als dit door u gebeurt - gezien als een persoonlijke aanval en, afhankelijk van de zwaarte van de overtreding, in sommige gevallen als persoonlijke bedreiging.
http://forum.politics.be/showthread....74#post5386674

De huidkleur van illwill doet totaal niet terzake in deze draad, doet nèrgens ter zake, niemand's huidkleur doet, ooit, ergens iets ter zake, enkel 'racisten' blijven steeds doorbomen over huidkleur...maar WIJ zijn de racisten hoor; sjok, geen verontwaardiging nu?

Illwill, je hebt tig redenen om te klikken, bij èlke post over je - vermeende - huidkleur!

Laatst gewijzigd door SDX : 18 mei 2011 om 13:01.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 12:42   #309
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Bewijs eerst dat (onbepaald aantal) Turkse telefoonwinkels de opbrengst doorsluist naar terroristen.

Zo niet ben jij aan het kakken op niet-criminelen.
stond gisteren in alle kranten.

Citaat:
De verschillende parketten in ons land hebben vorig jaar 19 dossiers geopend in verband met financiering van terrorisme vanuit België. Het gaat om een totaal bedrag van 6.294.216 euro, en daar zit steeds meer geld uit uitkeringen bij, schrijven de Concentrakranten op basis van cijfers van de Cel voor Financiële Informatieverwerking (CFI).

Het is meestal tijdens andere gerechtelijke onderzoeken dat speurders stoten op verdachte transacties, die zo goed als zeker verband houden met terrorisme en de financiering ervan. De grootste bedragen worden gegenereerd uit handelsactiviteiten zoals bel- en telefoonwinkels, of uit illegale activiteiten zoals drugs- of mensenhandel.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rrorisme.dhtml

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 mei 2011 om 12:43.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 12:53   #310
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Arbiter citerend:

en:

http://forum.politics.be/showthread....74#post5386674

De huidkleur van illwill doet totaal niet terzake in deze draad, doet nèrgens ter zake, niemand's huidkleur doet, ooit, ergens iets ter zake, enkel 'racisten' blijven steeds doorbomen over huidkleur...maar WIJ zijn de racisten hoor; sjok, geen verontwaardiging nu?

Illwill, je hebt tig redenen om te klikken, bij èlke post over je - vermeende - huidkleur!
Voor mij is de huidskleur van 'Ilwill' zoals deze van alle andere Forummers = gewoon vlekkeloos onzichtbaar!
Nochtans word ik geregeld door heel wat Allochtonen als racist getint, .
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 13:08   #311
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Voor mij is de huidskleur van 'Ilwill' zoals deze van alle andere Forummers = gewoon vlekkeloos onzichtbaar!
Nochtans word ik geregeld door heel wat Allochtonen als racist getint, .
In de post van Arbiter staat expliciet vermeld dat, zelfs als de gebruiker deze gegevens zelf bekend gemaakt heeft, 't oprakelen of herhalen van die gegevens, gezien worden als 'persoonlijke aanval', om nog te zwijgen over de racistische uitlatingen over iemand's huidkleur!

*KLIK* KLIK* KLIK* KLIK* KLIK* KLIK* en nog eens *KLIK*

Waarom schrijf jij allochtonen met 'n hoofdletter, boezemen ze je zoveel ontzag in?

Nog 1 ding, vooral voor ons sjok; net in de nieuwsuitzending van 13.00 uur; 40 % van de gevangenisbevolking is allochtoon, waarvan 1 op 4 illegalen.

't Zijn ocharm, de arme sloebers die in eigen land bedreigd worden die vluchten en asiel aanvragen, nietwaar, dan stel je jezelf de vraag waarom ze toch met 1 tegen 4 in de bak terecht komen?

Laatst gewijzigd door SDX : 18 mei 2011 om 13:12.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 13:24   #312
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Zei de man die het niet kan halen met argumenten.
Argumenteer jij maar verder in mijn plaats.
Over frieten en kebab, dat zal wel iets zijn waar je een mening over hebt.

Alleen boeit het mij niet.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2011 om 13:28.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 14:31   #313
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij beschuldig je niet zomaar van leugens, kerel. Je wou een bewijs. Awel bij deze het bewijs:

Je snapt het nog steeds niet e. Ik wilde toen enkel aantonen dat het niet om een rassistische posting ging en dat ze de reactie ook niet zouden verwijdert hebben indien men dacht dat ik een zwarte huidskleur had.

Nogmaals, is alles waarheid wat hier op het forum gezegt word? Dan ben je wel enorm goedgelovig en moet ik je waarschuwen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 14:33   #314
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, je weet het toch... waarom ben je dan zo zeker welke huidskleur ik heb in werkelijkheid?
Oud 18 mei 2011, 14:33   #315
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Je snapt het nog steeds niet e. Ik wilde toen enkel aantonen dat het niet om een rassistische posting ging en dat ze de reactie ook niet zouden verwijdert hebben indien men dacht dat ik een zwarte huidskleur had.

Nogmaals, is alles waarheid wat hier op het forum gezegt word? Dan ben je wel enorm goedgelovig en moet ik je waarschuwen.
Citaat:
Ah, je weet het toch... waarom ben je dan zo zeker welke huidskleur ik heb in werkelijkheid?
Citaat:

Blijkbaar ben ik rasistisch tov mezelf...ik heb nm zelf een zwarte huidskleur.
Ik heb niets beweerd. Ik herhaal alleen wat jij schrijft.

Het feit dat je niet wilt zeggen dat je blank bent zegt genoeg.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 mei 2011 om 14:39.
Oud 18 mei 2011, 14:38   #316
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf? Blijkbaar niet. Ik ben daar niet zeker van. Ik schrijf wat jij hier enkele maanden geleden met de rest van het forum gedeeld hebt. U zei toen dat u zwart bent en u draait rond de pot. Ik vraag me gewoon af waarom je dat doet? Schaam je je? Of vind je het jammer dat je zwart geschapen bent?

Ik zie niet in wat ik verkeerd schrijf. Ik herhaal alleen wat jij gezegd hebt.
Oud 18 mei 2011, 14:46   #317
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb nergens gezegt dat ik blank ben. Ik heb gezegt dat ik dat nergens beweerd heb.

Als ik nergens beweer blank te zijn...ben ik dan zwart?
Als ik nergens beweer zwart te zijn...ben ik dan blank?

Nee, ik heb het gewoon simpelweg nergens over mijn huidskleur waardoor jij geen flauw benul hebt welke het is...bruin, zwart, wit, geel.
Citaat:

Citaat:
Voila, de moderatie heeft zich weer eens laten kennen.

Ik ben een rasist omdat ik een foto van een aap plaats bij een foto van een afrikaan of een zwarte persoon.

Als ze enige moeite hadden gedaan, kon je duidelijk zien om wat voor aap het ging... nm een dikneus aap...en ja, de neus van de rapper hierboven is nogal groot.

Blijkbaar ben ik rasistisch tov mezelf...ik heb nm zelf een zwarte huidskleur.

Typisch moderatie. Maar iemand uitschelden voor rasist mag dus wel.
Is genoteerd moderatie.
Citaat:

Ok, illwill, het is genoteerd, we geloven niet meer wat jij vertelt.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 14:51   #318
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb niets beweerd. Ik herhaal alleen wat jij schrijft.

Het feit dat je niet wilt zeggen dat je blank bent zegt genoeg.
Zeg dan ook niet dat je weet welke mijn huidskleur is. Ik heb al meerdere keren gezegt dat je daar geen flauw benul van hebt.

Ik zeg simpelweg niet wat mijn huidskleur is omdat dat niet terzake doet. Of deze wit/bruin of zwart is...dat weet je niet.
Dat ik mijn huidskleur niet wil zeggen...wat zegt dat dan voor jouw?

Laatst gewijzigd door illwill : 18 mei 2011 om 14:51.
Oud 18 mei 2011, 14:53   #319
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
... Ik zeg simpelweg niet wat mijn huidskleur is omdat ...
Paars?
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2011, 14:53   #320
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Zeg dan ook niet dat je weet welke mijn huidskleur is. Ik heb al meerdere keren gezegt dat je daar geen flauw benul van hebt.

Ik zeg simpelweg niet wat mijn huidskleur is omdat dat niet terzake doet. Of deze wit/bruin of zwart is...dat weet je niet.
Dat ik mijn huidskleur niet wil zeggen...wat zegt dat dan voor jouw?
Doe eens gewoon, wil je? Je hoeft u zo niet op te jagen. Ik heb nergens iets beweerd, ik heb alleen maar herhaald wat jij schreef. En dat heb ik trouwens kunnen staven met een link naar een reactie van jou.

Jij kreeg arbiter op je dak omdat je racistische opmerkingen gaf. Achteraf begon je arbiter uit te lachen en zei je dat ge onmogelijk racistisch kon zijn tov zwarte omdat ge er zelf één zijt. Kijk maar eens in de spiegel..

Verder, boeit dat huidskleurtje van jou mij niet. Het gaat mij meer om de vragen die ik hierboven heb gesteld.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 18 mei 2011 om 14:55.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be