Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 8 juni 2011, 19:45   #301
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U moet de waarheid niet verkrachten.
Nee, dat is JOUW specialiteit.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 8 juni 2011, 19:55   #302
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Ah... interessant. Nochtans is dat niet zo volgens enkele toog-strategen die hier dagelijks het forum volposten. De blik staat volgens hen al op 2014, en ondertussen geen regeringsdeelname, het magische jaar waarin belgië niet langer zal bestaan.
Ik ben geencafé-mens maar ik voel me toch aangesproken

N-VA wil wel, maar zal niet omdat de FRs niet akkoord gaan met een grote staatshervorming en ook niet akkoord zullen gaan met economische hervormingen (op de MR na). Moeten wij deelnemen aan een regering die geen enkel van onze programma punten verwezelijkt? We zijn geen tjeven die het doen voor de postjes hé.

Verder heb ik ook altijd gezegd dat de FR politici diegenen zijn dat BE kapot zullen maken - moesten ze zich niet krampachtig aan de status quo geklampt hebben was de N-VA nog een van de kleintjes... de gemiddelde Vlaming wilt geen onafhankelijk Vlaanderen, maar als het alternatief een Belgie is die niet werkt en niet kan werken, die bovendien de economisch afgrond ingaat, zullen ze vlug voor de optie Vlaanderen kiezen, wees maar zeker.

Verder zal het 2014 of 2015 zijn.

Ok, steek uw kopke maar terug in t zand... niks aan de hand hier in het prachtige Belgie... enkel een ambetante dikzak die straks 'pardoes de berg af' gaat
Oud 8 juni 2011, 22:06   #303
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik ben geencafé-mens maar ik voel me toch aangesproken

N-VA wil wel, maar zal niet omdat de FRs niet akkoord gaan met een grote staatshervorming en ook niet akkoord zullen gaan met economische hervormingen (op de MR na). Moeten wij deelnemen aan een regering die geen enkel van onze programma punten verwezelijkt? We zijn geen tjeven die het doen voor de postjes hé.

Verder heb ik ook altijd gezegd dat de FR politici diegenen zijn dat BE kapot zullen maken - moesten ze zich niet krampachtig aan de status quo geklampt hebben was de N-VA nog een van de kleintjes... de gemiddelde Vlaming wilt geen onafhankelijk Vlaanderen, maar als het alternatief een Belgie is die niet werkt en niet kan werken, die bovendien de economisch afgrond ingaat, zullen ze vlug voor de optie Vlaanderen kiezen, wees maar zeker.

Verder zal het 2014 of 2015 zijn.

Ok, steek uw kopke maar terug in t zand... niks aan de hand hier in het prachtige Belgie... enkel een ambetante dikzak die straks 'pardoes de berg af' gaat
Het wordt stilaan duidelijk de het gros van de VN'ers zodanig verzuurd is dat ze echte alles-haters aan het worden zijn.
Henri1 is offline  
Oud 8 juni 2011, 22:13   #304
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het wordt stilaan duidelijk de het gros van de VN'ers zodanig verzuurd is dat ze echte alles-haters aan het worden zijn.
Splinter,oog,balk ,alléé henri,maakt er een zin mee om uzelf te omschrijven..

Citaat:
Verder heb ik ook altijd gezegd dat de FR politici diegenen zijn dat BE kapot zullen maken - moesten ze zich niet krampachtig aan de status quo geklampt hebben was de N-VA nog een van de kleintjes
Toch grappig mijn beste Henri ,dat u hierop niet reageert...

Uw taalgenoten hebben het zélf al toegegeven,maar in 2007 moest én zou men Leterme op de slachtbank krijgen,dat was hét doel tijdens die onderhandelingen...

Toen lag er een akkoord voor het grijpen...

Het zijn de Vlamingen niet die de N-VA hebben grootgemaakt mijn beste,het zijn de Francofonen zélf die daarvoor verantwoordelijk voor mogen gesteld worden door hun manier om de onderhandelingen te blijven blokkeren ...

Zij hebben destijds hun hand overspeeld,gegokt én verloren zou ik zeggen...

Laatst gewijzigd door Svennies : 8 juni 2011 om 22:22.
Svennies is offline  
Oud 8 juni 2011, 22:25   #305
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik haat kwaadwillige domheid en haar al te nadrukkelijke 'omnipresentie'.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 9 juni 2011, 10:58   #306
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik stel de juiste vragen.
Wellicht stel ik ze aan de verkeerde mensen ?
Neen hoor, u stelt wel degelijk de verkeerde vragen.

Dat we erop achteruit gaan moeten gaan is nogal logisch. Dat is het gevolg van jarenlang boven uw stand te leven. We kunnen natuurlijk zelf maatregelen nemen of we kunnen wachten tot iemand de maatregelen in ons plaats neemt.

De vragen die u zichzelf dus moet stellen zijn de volgende

Wie wil de maatregelen zelf nemen en hoeveel gaan we er op achteruitgaan?
Wie wil de maatregelen niet zelf nemen en hoeveel gaan we er dan op achteruitgaan?

En om het voor u een beetje simpeler te maken. Wie wil een Griekenlandscenario afwachten en wie niet?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be