![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder dan gebabbel over "hij spreekt in naam van" geraak je niet. Over de kwestie zelf, over wat hij zei, blijf je stil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het antwoord zou dus moeten zijn: de Yussuf is geen verkozene en moet daarover zijn bakkes houden, want onze volksvertegenwoordigers (allemaal dus) zijn politiek ONSCHENDBAAR voor hun uitspraken in het parlement! (dat in het proper vloms gezegd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ga je een beetje doen alsof de kwestie was, "wat" hij zei ipv "of hij dat mocht zeggen"... en omdat ik dat niet doe, bemerk je de rede niet. Vind jij dat een normale manier van discuteren? Eerder in de discussie kwamen we overeen dat de kwestie was of hij dat mocht zeggen of niet. Dat gaf je zelf toe hier: Citaat:
Daarop verderbouwen is redelijk discuteren. Maar dat lukt niet bij jou, je verlegt andermaal de kwestie. En dat doe je voortdurend. Ik ga niet natellen hoeveel keer ik opgemerkt heb dat je naast de kwestie praat, maar ik kan het waarschijnlijk niet op mijn twee handen tellen. Begrijp je dan niet, dat als je ernstig wil discuteren, dat je over hetzelfde moet praten en niet voortdurend de kwestie verleggen? Zo kom je nergens. Er komen al maar meer onderwerpen bij en nooit wordt een kwestie uitgeklaard. Zo gaat dat niet Artisjok. Ik stop ermee. Het is al welletjes geweest. Ik heb geprobeerd de vinger op de wonde te leggen in jouw discussietechniek, maar het is vrij voorspelbaar, dat iedereen dat zal zien en begrijpen, behalve jij. Hopelijk zie je het ooit eens in. Paulus.
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.diversiteit.be/index.php?...il&artikel=626 Het gaat over wat mijnheer Dewinter zei. Mijnheer Dewinter mag een redevoering houden, maar dan zonder de wet te overtreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het dossier gaat over wat hij zei, niet dat hij dat gezegd heeft "in naam van..". Jij bent het die de kwestie probeert te verleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom dat ze het eerst nog moeten ONDERZOEKEN zeker hé meiske? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 november 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
p.s. Naar "Jozef De Witte" verwijzen met "Mijnheer LeBlanc" en "monsieur Yussuf" draagt niet bij tot de discussie, is geen argumentatie. Het vertelt wel veel over jou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Dat 'Mijnheer De Witte' een dossier opent over een onnozele uitspraak van een onnozelaar en niet over de tastbare molestaties & moordpogingen op homo's in het Brusselse zegt ook veel over hem...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het CGKR is een politiek wapen dat partijen dient, niet de bevolking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien homo's gemolesteerd worden omdat ze homo zijn, en daar lijkt het in veel gevallen op, dan zou het CGKR ook een dossier moeten openen en zich ook burgerlijke partij moeten stellen. Wat zegt mijnheer De Witte daar zelf over? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen weet wie ik bedoel met Yussuf Le Blanc van het inquisitiecentrum. Het zegt meer dan een halve bladzijde aantijgingen. Waaronder die van Eigenzinnig hierboven: waar zit Yussufke nu? Waar zat zijn inquisitiecentrum toen discriminatie op basis van sexuele geaardheid NIET strafbaar werd? Moeten ze ook eerst nog "onderzoeken" of er "mogelijke acties" worden ondernomen denk je? Waarom mag van Yussuf een moskee eisen dat je blootsvoets binnenkomt, maar mag een friturist schadevergoeding betalen als die wil dat zijn klanten blootshoofds binnen eten? (of nee, nadat ik gebeld heb en geëist dat ik schadevergoeding wil per moskee die me weigert mèt schoenen binnen te laten, verdween ineens de friturist uit de belangstelling. Hopelijk werd zijn gepubliceerde frituur(naam, toenaam, straat, nummer, foto) ondertussen niet vakkundig (zonder gevolg) vernietigd. Dat is nu eenmaal de realiteit ondertussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik ergens verteld dat mijnheer Dewinter al veroordeeld is? Of zoiets? Citaat:
Het zegt alleen iets over jezelf. Citaat:
Maar ik begrijp niet dat het CGKR zich niet burgerlijke partij stelt. Daarom vroeg ik wat Jozef De Witte er zelf over zegt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() Vanhecke veroordeelt de uitlatingen van Dewinter..
Laatst gewijzigd door Dick Tator : 30 november 2011 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() Ik zou eerlijk gezegd de werking van het CGKR koppelen aan mandaten die beperkt zijn in de tijd bv. 4 jaar. Telkens een mandaat verlopen is moet er een parlementaire meerderheid worden gevonden die na een grondige evaluatie beslist of het mandaat verlengd mag worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ingewikkelde materie. Citaat:
http://www.gva.be/dekrant/experts/jo...de-agenda.aspx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon afschaffen die boel. Als iemand zich gediscrimineerd voelt of meent het slachtoffer te zijn van racisme, moet de persoon in kwestie zich maar tot de rechtbank wenden, zoals dat in elk normaal beschaafd land het geval is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.gva.be/dekrant/experts/jo...-homohaat.aspx Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 30 november 2011 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |