![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen fantasie aub: bereken hier hoeveel je IGO (Inkomensgarantie voor Ouderen) is: http://www.rvponp.fgov.be/onprvp2004...a/M_a_a_03.asp Te weinig maar véél meer dan 500 Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2012 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
wat die knelpuntberoepen betreft, dit zijn knelpuntberoepen omdat men dit wil, ga maar solliciteren als belg , je wordt geweigerd,men wil vreemdelingen , omdat ze aan een lager loon willen werken en aan slechtere arbeidsvoorwaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Versta me niet verkeerd he,u heeft uw mening en dat heb ik te respecteren maar andere mensen hebben hun mening en die noemt u nietsnutten,ik weet niet hoor maar bij u krijg ik zo het gevoel van we gooien het kind met het badwater weg,zo van stop alles wat ik als minderwaardig beschouw in een zak en kieper het in het water. Als ieder weldenkend mens zijn leven moest kunnen overdoen zouden er mss veel positieve dingen naar boven komen,en dat geldt niet alleen hen die dan mss wel hun kansen zouden grijpen of kansen zouden krijgen,maar vooral voor hen die mentaal en soms ook geestelijk en via afkomst niet opgewassen zijn tegen wat de maatschappij van hun vraagt,en om daar zoals u in negatieve zin aan mee te doen maakt niet dat u sterker in het leven staat maar vooral eenzamer denk ik dan maar zo,ik kan het natuurlijk helemaal fout hebben,maar ik veronderstel dat u het dan niet zal nalaten om me dat vertellen nietwaar.
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil mijn ex werkervaring wel eens toetsen aan de uwe,ik denk dat al snel zou blijken dat vastellingen en vertelsels en voortgaan op anderen hun mening niet altijd correct is.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 6 januari 2012 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||||
Banneling
|
![]() Hoegenaamd niet.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij ouders waren arme boeren , ik reed van mijn 12 jaar met de mestkruiwagen door de stallen , en voederde de vakens ook op zondag en feestdagen moeten die beesten eten hé. Verder studeren kon en mocht niet , hoe zou je resultaten halen als je d-iedere dag na schooltijd nog moet werken ? van mijn 19 ben ik gaan werken . op mijn twintigste zag ik voor het eerst de zee . mijn eerste 3 dagen vakantie op mijn 32 ste. van mijn 28ste zelfstandig . van mijn 16 tot mijn 27 weekend werk als kelner , zonder één zaterdag over te slaan . van mijn 21 ste tot mijn 27ste ambtenaar en gestopt uit frustratie door de idiote moraliteit van de overheidswerking. op mijn 35ste 18 mensen in dienst . Nu 52 en rot versleten en miljoenen aan belastingen betaald . en nu zou ik mij door een abtenaar als crimineel moeten laten uitmaken .en nu lezen dat ik tot mijn 65 moet doorgaan ? en de ambtenaren en politiekers met hoge pensioenen hopen dat ik op mijn 66 mijn kaars uit blaas omdat in niet te veel zou kosten aan de maatschappij ? Is dat mijn leven . Ik zal terugpakken wat ik kan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals het jouw volste recht is me niet "zo clever" te vinden. Fijn toch? Citaat:
En ook dan: als dat mijn visie is, dan is dat mijn volste recht lijkt me, niet? Jij hebt jouw visie, ik de mijne. Ik handel ook naar mijn visie, en dat is iets wat in het grijze grauwe België waar alles dat boven het maaiveld uitkomt zo snel mogelijk onthoofd moet worden niet heel vaak geappreciëerd wordt. Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat hebben gewone werkmensen die per abuis voor de overheid werken te maken met uw grieven. Ik ben gaan werken van mijn 16jaar ,6 dagen per week van 6 u s'morgens tot 14/15u om dan naar de avondschool te gaan tot 21u30 ,s'zaterdags de late dienst tot23u,daarna loopbaan bij parastatale,goede dagen slechte dagen en een klein loon,op termijn opgeklommen tot niveau 2 en altijd volgens mij mijn werk en plicht gedaan,dus waarom zeuren op mensen die ook gaan werken voor hun boterham. Zeur wat tegen de die die tegen uw kar gereden hebben,wat kunnen gewone mensen daar aan doen?
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ambtenaren die tegen je kar rijden daar kan je niet tegen zeuren , je maakt het alleen maar erger , en door een kannnetje water over een eend te gieten wordt ze niet natter hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op van 4a5 uur s'morgens,de markten klaarmaken,laat gaan slapen er moest altijd wel iets gedaan worden.alles nog met paard en kar,bemesten,wieden,spitten,prei planten,preibinden,peterselie trossen,witloof kuisen,rabarber binden,spruiten kuisen,pataten planten en uitsteken,kolen kappen,aardbeien plukken,bonenranken,hooien enz.. Denk je nu echt dat die mensen zich schaamden omdat ik ervoor gekozen heb later niet in hun voetsporen te treden,ik heb anders genoeg meegeholpen in mijn jonge jaren als enige zoon! Ge moet uw eigen rekening maken en niet die van een ander dat is mijn gedacht! IK ben ondertussen 60+en zal moeten nemen zoals het komt.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 6 januari 2012 om 02:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ge het bestaan van knelpuntberoepen in twijfel gaat trekken, bent ge toch de populistische toer aan het opgaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En inderdaad de grote boosdoener is het logge systeem dat altijd veel te laat komt en tegen dat een nieuwe regeling pas in dienst komt is ze 15 jaar verouderd en niet meer elevant . er zijn bijgevolg frustraties zowel bij de ambtenaren als bij de bevolking , en eens je in die job zit dan zegt men al gauw foert ik leg me er bij neer . ikzelf kon daar niet in aarden en heb mijn baan bij de overheid laten staan en ben daar nog steets blij mee . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen die ons sociaal stelsel misbruiken,dat kost stukken van mensen! Van mensen die werken of jarenlang hebben bijgedragen heb je helemaal niks te zeggen. Ze zijn toch volop bezig met afbouwen,of wil je ambtenaren van vandaag op morgen zonder centen zetten,want werkloos zijn past ook niet in uw kraam. Zolang alles goed gaat horen we jullie niet,t'is crisis en hop de ambtenaren of staatsbeamten hebben het gedaan,terwijl de schuld hellemaal niet bij hen ligt. Bijters zoals u leggen de schuld altijd op een ander,en dat kunt ge ook draaien of keren,de schuld zit bij de kapitalisten,de banken,de beursvreters en hun neo-liberale shit,daar is het pas echt ondermaats!
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |