![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ²
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gok op een Derby-pils-delirium.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 januari 2012 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik staak al bijna twee jaar. Ik ben namelijk dopper, en dat bewust en in alle bekwaamheid.
Wanneer met afnemende menselijke tussenkomst chocolade koeken tot bij mij kunnen komen, voel ik afnemend nut van werken gaan. Wat is het u waard, nu in de sneeuw te kunnen spelen, gij BlèckBèrry filehond? |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je plan gaat niet lukken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat uw versje? Geen wonder dat ge u persoonlijk aangesproken voelt. Sorry dan hoor. Wat betreft mijn hersens: geen zorgen. Ik heb er vandaag mee gewerkt. En er veel mee verdiend. Dat is heel sociaal. Zo moet ik voor mezelf of voor mijn gezin geen beroep doen op de maatschappij en een of andere sociale kas plunderen zoals OCMW, RSZ, vakbondsstakerskas etc. Goed hee?
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 30 januari 2012 om 19:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaams ambtenarenkorps staakte zo goed als niet
Citaat:
![]()
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 januari 2012 om 19:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het alternatief is... ?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik neem aan dat u even consequent bent en er dezelfde redenering op nahoudt wanneer het gaat over al die marginalen die zich zelf in de schulden werken door belspelletjes en meer van dat fraais?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zonder marginalen was Stephanie Meire nu werkloos. Denk eraan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat om de onevenwichtige verdeling van lasten & lusten. Steeds meer mensen worden kwaad. Niet alleen vakbondsleden. Als die kwaadheid omslaat in woede, gebeuren er dingen zoals vorige zomer in Londen. De Engelse prof Standing had dat VOORSPELD maar de rechts-liberale regering luisterde niet naar hem... NU voorspelt hij dergelijke taferelen in Nederland binnen de 2 jaar. Als de regering de problemen blijft uit de weg gaan. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 30 januari 2012 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is dat nu net hetgeen die mensheid WIL?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat ga je doen als er niemand meer is om iets van af te nemen? ![]() Laatst gewijzigd door Sfax : 30 januari 2012 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |