![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Burger
|
![]() hehe, na 8 1/2 jaar zit hij nog steeds hetzelfde te lullen (vergeef me de woordkeuze, maar voor zo'n banale, idiote voorstellen bestaat nu eenmaal geen ander woord).
Toe thepiano, je gelooft die zever toch zelf niet? zelfs hier in dit land, dat allesbehalve een democratie is, zou je zulke absurde maatregelen nooit kunnen realiseren tegen de grootste volkspartij. Je hebt beslist betere dingen te doen dan je tijd op die manier te verspillen (hoop ik toch)
#302 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwitserland is echter een schoolvoorbeeld om de meeste bezwaren tegen democratie met een practisch voorbeeld weg te wuiven. Citaat:
Om echte democratie te hebben, moet de burger een instrument hebben om zijn souvereiniteit te kunnen uitoefenen: het bindend referendum op burgerinitiatief. Pas dan heeft de representatie democratische legitimiteit: als er tegen haar wetgevend werk geen initiatieven gelanceerd worden, dan is ze door de zwijgende instemming van de burger democratisch gedragen. Citaat:
D-H-L B-H-V S-Z Miljarden staatsschuld Citaat:
![]() |
![]() |
#303 | |
Parlementslid
|
![]() Illwill aan thepiano :
Citaat:
Beste Illwill, Je bent toch een "verrekt slecht kereltje" ... Door al zijn "internetwerk voor de goede zaak" is dat brave of "loempe" of geslepen pianostemmertje zijn eerste vrouw kwijtgespeeld ... Heerbiet dus voor dit domocratisch slachtoffer ! Beste Groeten ! Naschrift. Illwill : vergeet niet te lachen hé.
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#305 |
Gouverneur
|
![]() Jonges, jonges, wat zijn we weer goed bezig.
Remember Verhofstadt aan het begin van zijn eerste legislatuur: hij ging het functioneren van zijn regering afmeten aan het succes van het VB. D'accord, hij heeft het VB van naam laten veranderen in ... het VB, maar ze hebben nog nooit zo'n verkiezingsoverwinning behaald als de laatste 'zwarte' zondag. Nog meer repressie? Nog meer het VB in de defensie dwingen? Ze verbieden? Ha, wat zouden ze lachen in hun vuistje, en gelijk geef ik ze. 8 1/2 jaar zich bezighouden met onnozeligheden als een legitieme politieke partij te viseren, en hij noemt zichzelf een rasechte Vlaming? Ik vraag me af wat hij in z'n dagelijkse leven uitvreet. Welke hardwerkende noeste vlaming heeft daar in godsnaam tijd voor? Hij zou beter wat buurtwerk gaan doen in allochtone wijken (lees in de 'echte' allochtone wijken, niet in het Turkenstraatje in Gent). Dan zou hij tenminste zien wat rook is en wat vuur. |
![]() |
![]() |
#306 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#307 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sinds dat ik die topic plaatste, werd het VB in november op het Hof van Cassatie het vonnis van april 2004 bevestigd, koos het VB een andere jas en andere naam want anders waren ze hun overheidsgeld kwijt, en zouden we de wolven van toen ineens als lieve lammetjes moeten zien, die het toch zo goed met ons voorhebben. Gatverdammese toch! Mè iel Aaantwaarpe mor nie mè maai! (Met heel Antwerpen maar niet met mij!) Mvg uit de Sinjorenstad, MIJN Stad verdekke!! thëPiano
![]() |
#308 |
Burgemeester
|
![]() Dag, Piano.
|
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
probeer eens de woestijn : Nevada, Sahara, Gobi... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() effe guyke mailen sé ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#312 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Je geheugen lekt als een zeef ancaca. De eerste zwarte zondag was in december 1988 met de gemeenteraadsverkiezingen, toen het VB in mijn koekestad van 2 naar 10 gemeenteraadszetels wipte. De 2de zwarte zondag was die van 24.11.1991, de meest gekende dus. ![]()
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() UW stad? Die uitspraak bezit een hoog 'Eigen Volk Eerst'- gehalte Antwerpen is evengoed de stad van andere Antwerpenaars, Joden, Geörgiërs, Russen,...........
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat: