Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2012, 23:12   #301
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
natuurlijk. en het duurt maanden om te weten te komen of hij dubbel nationaliteit heeft en wat zijn naam is.
Het belangrijke is dat hij voor 't gerecht komt, véél belangrijker dan of zijn naam Alfa of Beta of Gamma is of het aantal geldige pasporten dat hij heeft.

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 april 2012 om 23:24. Reden: tikfouten
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:14   #302
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Het belangrijke is dat hij voor 't grecht komt. véél belangrijker dan of zijn naam Alfa of Beta of Gamma heet of het aantal geldige pasporten dat hij heeft.
Ze hebben hem toch?

Voor het slachtoffer blijkt het nu toch belangrijker te zijn dat hij Albanese Kosovaar is dan Belg?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:15   #303
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
een doorwinterde blokker die een ander van nazi-sympathieën beticht........t'is ver gekomen. What's next ??
What next? ...Euh simpel : doorwinterde marxisten die homohaat en jodenhaat heel hip vinden zolang die haat van moslims komt.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:17   #304
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben hem toch?

Voor het slachtoffer blijkt het nu toch belangrijker te zijn dat hij Albanese Kosovaar is dan Belg?
Ik ben eens benieuwd waar die Belg begraven gaat worden.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:18   #305
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
Ik ben eens benieuwd waar die Belg begraven gaat worden.
Kotselijk.
Oud 7 april 2012, 23:20   #306
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben hem toch?

Bron? Heb jij contact met het hiernamaals?
Oud 7 april 2012, 23:21   #307
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Kotselijk.
Lijkenpikkerij as usual from that source.

Laatst gewijzigd door filosoof : 7 april 2012 om 23:22.
Oud 7 april 2012, 23:26   #308
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
In Brussel, stad van Freddy Thielemans(PS) is er zojuist weer een fait divers gebeurd. Naar aanleiding van een verkeersongeval tussen een personenwagen en een bus van de mivb werd een 56-jarige controleur ter plaatse gestuurd. De bestuurder van de wagen had ondertussen versterking opgebeld(gekende taktieken) en 1 van de versterkingen heeft de controleur in elkaar geslagen/geschopt. Bij aankomst ziekenwagen was de man al klinisch dood. Daarom, Vlaanderen moet zo snel mogelijk Brussel afstoten, geldstroom van 500 miljoen euro stoppen, muur rondbouwen zodat het gespuis binnen de stadsmuren blijft. En onze Vlaamse minister van buitenlandse zaken moet dan een negatief reisadvies geven voor Vlamingen die toch willen afreizen naar het Walonbrux van onze linkse traditio's waar alles kan en mag. Wanneer gaat dit eens allemaal stoppen. Hoelang moeten we dit nog allemaal ondergaan. Vlamingen wordt wakker.
Indien het slachtoffer een autochtoon is : fait divers zonder belang
Indien het slachtoffer een allochtoon is : nationale ramp...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:29   #309
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Bron? Heb jij contact met het hiernamaals?
clint.be : het slachtoffer was belg.
en de dader was een sociaal achtergestelde die mits meer uitkeringen niet in die situatie zou terechtgekomen zijn.

of wacht eens.....

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 7 april 2012 om 23:29.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2012, 23:34   #310
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
en de dader was een sociaal achtergestelde die mits meer uitkeringen niet in die situatie zou terechtgekomen zijn.

of wacht eens.....
Jij leest wc-papier?
Oud 7 april 2012, 23:37   #311
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune Bekijk bericht
In Brussel, stad van Freddy Thielemans(PS) is er zojuist weer een fait divers gebeurd. Naar aanleiding van een verkeersongeval tussen een personenwagen en een bus van de mivb werd een 56-jarige controleur ter plaatse gestuurd. De bestuurder van de wagen had ondertussen versterking opgebeld(gekende taktieken) en 1 van de versterkingen heeft de controleur in elkaar geslagen/geschopt. Bij aankomst ziekenwagen was de man al klinisch dood. Daarom, Vlaanderen moet zo snel mogelijk Brussel afstoten, geldstroom van 500 miljoen euro stoppen, muur rondbouwen zodat het gespuis binnen de stadsmuren blijft. En onze Vlaamse minister van buitenlandse zaken moet dan een negatief reisadvies geven voor Vlamingen die toch willen afreizen naar het Walonbrux van onze linkse traditio's waar alles kan en mag. Wanneer gaat dit eens allemaal stoppen. Hoelang moeten we dit nog allemaal ondergaan. Vlamingen wordt wakker.

Man, wat een stomme reactie is dit eigenlijk?

Ik werd echt KWAAD, WOEDEND toen ik de berichtgeving las!!! Hoe HAALT iemand het in zijn hoofd om zo maar iemand neer te kloppen, tot bloedens toe, tot de dood volgt? Wat voor onmens/beest is dit eigenlijk?? Ik eis dat die dader zeer zwaar gestraft wordt! Het wordt echt tijd dat men eens prioriteiten maakt in de politieke wereld, en dat men de veiligheid van de burger vooropstelt. En dat men dit vooral stelt BOVEN het belang van de daders. Echt waar: met die dader moet geen rekening worden gehouden: hij heeft al zijn rechten verspeelt. Die man moet zeer zwaar repressief aangepakt worden. Ik eis een repressieve aanpak tegen geweldenaars van dergelijk kaliber.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...straffen.dhtml

Elio, ik reken op jou. Verbluf ons allen!
Oud 7 april 2012, 23:39   #312
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:

of wacht eens.....
Kijk, dit kan mij echt niet schelen of de dader achtergesteld was of niet. Niemand heeft het recht zomaar onschuldigen op gruwelijke wijze af te maken. Die dader/onmens moet zwaar gestraft worden. Het moet gedaan zijn met die lichte straffen.
Oud 7 april 2012, 23:41   #313
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht

Elio, ik reken op jou. Verbluf ons allen!
Oud 7 april 2012, 23:50   #314
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Je lacht, maar ik hoop dat hij ons zal verbluffen. Het wordt echt tijd dat misdaden tegen de menselijkheid niet meer getolereerd worden. Iemand die de ander onmenselijk behandelt, ontmenselijkt zichzelf, zodus hoeft de overheid dergelijke sujetten niet meer als volwaardig mens, met allerlei rechten, te behandelen. Ik hoop dat de politici eindelijk eens zullen begrijpen dat de gewone burger dergelijke gevallen meer dan beu is, en dat men daar in de Wetstraat eindelijk eens een mentaliteitsverandering zal doen. En niet alleen in de Wetstraat, maar ook in de gerechtelijke kringen.
Oud 8 april 2012, 00:03   #315
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Goh ik zou zo'n flitswagen chauffeur wel eens bij zijn nekvel willen grijpen.

Er eens goed mee schudden en met zijn kop tegen zijn flitslamp willen stampen.
Jaja...ik vind dat redelijk.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 00:06   #316
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Goh ik zou zo'n flitswagen chauffeur wel eens bij zijn nekvel willen grijpen.

Er eens goed mee schudden en met zijn kop tegen zijn flitslamp willen stampen.
Jaja...ik vind dat redelijk.
En als die eraan dood gaat?

Laatst gewijzigd door filosoof : 8 april 2012 om 00:06.
Oud 8 april 2012, 00:20   #317
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat voor onmens/beest is dit eigenlijk??[/b] Ik eis dat die dader zeer zwaar gestraft wordt!
Ik heb je niet gehoord toen recentelijk een Vlaamse vrouw haar kind vermoordde, en van de rechter, die haar schuldig verklaarde, verder niet de gevangenis in hoefde... Ze was al zo zwaar gestraft

Helaas had dit kleine wezen géén betrekking bij de MIVB. Helaas konden politici niet scoren met deze zaak....

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 april 2012 om 00:20.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 00:30   #318
MaGNiFiCaT

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik heb je niet gehoord toen recentelijk een Vlaamse vrouw haar kind vermoordde, en van de rechter, die haar schuldig verklaarde, verder niet de gevangenis in hoefde... Ze was al zo zwaar gestraft

Helaas had dit kleine wezen géén betrekking bij de MIVB. Helaas konden politici niet scoren met deze zaak....
Bijzonder imbeciele vergelijking!
Eigenlijk zou ik hier niet eens mogen op reageren, maar ik zal het toch doen.
Die vrouw (en of zij nu Vlaams is of niet, wat doet dit er toe? Dergelijke zaken gebeuren in alle lagen van de bevolking, en in alle soorten volkeren, dus laat dat Vlaamse maar weg) was bijzonder psychisch gestoord, en moest geïnterneerd worden voordat zij de kleine kon ombrengen, maar helaas had niemand de situatie kunnen inschatten. Iemand die zijn eigen kind doodt begaat een onbegrijpelijke daad, en is zwaar ziek. Zulke mensen moeten inderdaad niet in de gevangenis, doch zij moeten worden geïnterneerd!

Dat stuk onmens die vermoord de eerste de beste die hem wat tegenzit. Hij is gewoon een onverdraagzame, haatdragende, arrogante zak, die zichzelf niet kan beheersen. Deze man moet zwaar gestraft worden, hij moet psychisch gebroken worden. Misschien zal het dan tot zijn (verstand???) komen hoe fout hij wel bezig is.
Oud 8 april 2012, 01:18   #319
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die vrouw (en of zij nu Vlaams is of niet, wat doet dit er toe? Dergelijke zaken gebeuren in alle lagen van de bevolking, en in alle soorten volkeren, dus laat dat Vlaamse maar weg) was bijzonder psychisch gestoord, en moest geïnterneerd worden voordat zij de kleine kon ombrengen, maar helaas had niemand de situatie kunnen inschatten. Iemand die zijn eigen kind doodt begaat een onbegrijpelijke daad, en is zwaar ziek. Zulke mensen moeten inderdaad niet in de gevangenis, doch zij moeten worden geïnterneerd!

Zoals ik al dacht: Goedpraten van een moord op een kind.

Ga je straks ook lopen janken en vrijpleiten voor degeen die deze MIVBer doodde, als die meneer 'ziekte' voorwendt?
Of gelden er dan ineens andere maatstaven?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 8 april 2012 om 01:21.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2012, 01:43   #320
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bijzonder imbeciele vergelijking!
Eigenlijk zou ik hier niet eens mogen op reageren, maar ik zal het toch doen.

Dat stuk onmens die vermoord de eerste de beste die hem wat tegenzit. Hij is gewoon een onverdraagzame, haatdragende, arrogante zak, die zichzelf niet kan beheersen. Deze man moet zwaar gestraft worden, hij moet psychisch gebroken worden. Misschien zal het dan tot zijn (verstand???) komen hoe fout hij wel bezig is.
volledig mee eens.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be