![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is em met zijn "onder europees bestuur"....
Die negentien Beulemanskes zullen dat graag horen..... Gedaan met in de pot te graaien.... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 maart 2013 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb géén helden,alleen maar werktuigen om mijn uiteindelijke doel te bereiken... En dat is wat de zuidelijke kiekens betreft,dimmen of opzouten... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verzekeringsmaatschappijen alvast niet , want Brussel is dan het buitenland en ge kunt geen BA auto afsluiten in het buitenland of geen fiscaal aftrekbare levensverzekering enz... Banken ook niet , want Brussel is dan het buitenland en ge kunt geen hypotheek afsluiten bij een bank gevestigd in het buitenland Het beheer van deze zaken verhuist dan gewoon naar Vlaanderen. De ambtenarij verhuist ook Wat blijft er dan nog over ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja,nu gooi je een wereldbeeld aan diggelen.... Hij hoopt op europa voor steun,maar vergeet liever dat europa dan wel eens zou gaan bepalen wat wie en vooral ,hoeveel brusselse politiekers en burgemeesterkes er nog een ietsepietsje zouden te zeggen hebben,en zij zich voor elke financiële transfer zich te verantwoorden hebben... Een nachtmerrie zeg ik u..... Alléén kunnen ze het niet.... Met wallonië mogen ze niet... Met Vlaanderen willen ze niet.... Met europa zullen ze zélf niets meer te zeggen hebben.... Tja,de Beulemansen moeten maar de keuze maken... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 16 maart 2013 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 16 maart 2013 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hoeven hélemaal niets meer te betalen,ze wilden toch zélf niet bij ons aansluiten alhoewel ze in Vlaanderen liggen... Uw getrol is praat voor de vaak... Een nieuw Griekenland is dan een realiteit .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |||
|
![]() Ik ben het niet die in een droomwereldje leeft hé.
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geert C : 16 maart 2013 om 23:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lets play the last song.... Brusselse politiekerkes die zullen moeten doen wat europa hen opdraagt.... Mooi zo,lager kunnen zij dan écht niet meer vallen... Maar het mooiste is dan,zij kunnen en zullen Vlaanderen in zijn beleid dan niet meer kunnen tegenwerken.... En dat alleen al is heel wat waard.... De Beulemansen onder curatele.... ![]() ![]() ![]() Dat is dus het surplusje... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 16 maart 2013 om 23:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Europa wéét nu al dat ze dan voor brussel zullen kunnen betalen .... Waarom zouden zij zich een tweede griekenland op de hals willen halen.... Kijk eens,jullie zijn met brussel nog niet zover om op eigen benen te kunnen staan,maar de roep om hulp naar europa toe klinkt al luidop.... Tja,dat is niet erg gezond mijn beste.... Met een groot bakkes alléén red je het niet... Hoog tijd dat de brusselaarkes dit aan den lijve gaan ondervinden... Wij vanop de parking zullen grijnslachend toekijken hoe die brusselse franstalige politieke ego's dan de dieperik zullen worden ingeboord tijdens hun hoogmoedige vlucht... Ons Laurette en Didierke zullen rap terug in Lasne en Luik gaan schuilen.... De Beulemanskes,en nu heb ik het over de kleintjes zullen dan wel voor zoveel hoogmoed en waanzin financieel gaan opdraaien... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 maart 2013 om 23:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die N-VA is voor mij slechts een werktuig,géén overtuiging.... Alleen het hulpmiddel om mijn doel te bereiken.... En dan nog,hebben de sossen,de blauwen of de kaloten dan geen forum waarop u onder uw vriendjes kan zijn.... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 16 maart 2013 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar wat is je "uiteindelijke doel "?
![]() |
![]() |
#318 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Mijn zwarte sok, die ik iedereen al 3 jaar aanraad gaat nog veel navolging vinden. Het precedent van spaarrekeningen leegroven is geschapen. Hoe zei de N-VA dat ook alweer? Het six-pack van Europa moet rigoureus worden uitgevoerd. Veel geluk ermee. Laatst gewijzigd door subocaj : 17 maart 2013 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |