![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partij van den Hulk. Niet zo sterk maar eens zo lulk. Nu zullen ze me wel weer als een Hitler afschilderen, maar ge kunt niet de kool en de geit sparen hé. 't Is het een of het ander hé,. Of we zijn als mens verantwoordelijk voor de opwarming en ge wil er wat aan doen; dan moet ge al zeker niet nog meer mensen op de wereld gaan kunstmatig in leven houden, of ge bent van oordeel dat de mens NIET verantwoordelijk is voor de opwarming. Maar dat ze AUB stoppen met die hypocrisie hé, want daar krijg ik nu stilletjes aan stenen kloten van hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 12 april 2013 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite is de groene revolutie daar verantwoordelijk voor, intensieve landbouw zorgde voor meer eten en dat zorgt voor meer mensen. De mens is ook maar een diersoort en die ontwikkeld zich op basis van het aanwezige voedsel, als er meer voedsel is dan wordt er meer gekweekt. Hongersnood is er nog steeds dus de intensieve landbouw heeft enkel gezorgd voor meer mensen, niet minder honger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als al diegene die zo overtuigd zijn van het feit dat de mens verantwoordelijk is voor de opwarming, daar wat aan willen doen, kunnen ze niet beter doen dan zich ophangen, dat is dan de enige efficiënte maatregel. We zullen ze zeer dankbaar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 april 2013 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan hebben we het nog niet eens gehad over het vliegwezen hé. Vluchten die soms aangeboden worden aan 1 €. Even op en af naar Barcelona om een ijsje te gaan nuttigen, waar ben je dan mee bezig. Dat vervuilt niet zeker? Neeeee. En de Groen gaan dat allemaal oplossen. Hahahahahahaha, kan me niet houden van 't lachen.
Denk maar eens even aan de massa kerosine die ze vlak voor een landing in de lucht blazen. Ik ben misschien niet hoog geschoold maar heb vroeger wel zelf gevlogen en weet maar al te goed waar ik het over heb. Laatst gewijzigd door Garry : 15 april 2013 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Minister-President
|
![]() Ben jij hier nu verdorie nog altijd bezig over de opwarming van de aarde? Garry, kan jij titels lezen? Staat er in de titel van dit topic ook maar IETS over de opwarming van de aarde?
Nee? Ga die zever dan alstublieft ergens anders verkopen. Ergens waar het thuishoort bijvoorbeeld... En dan die draad nog een paar keer terug oprakelen ook omdat 'al die hooggeschoolde' (sic) niet reageren? Misschien heeft dat iets te maken met het feit dat die TITELS KUNNEN LEZEN? Je moet maar durven! Laatst gewijzigd door Scorpio : 15 april 2013 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies veel ervaring mee?
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard niet, je ervaring daarmee zal zich meer in de mess officieren afspelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Minister-President
|
![]() Ja. Dat je een hele discussie professioneel verneukt hebt door het onderwerp gewoon doodleuk te veranderen naar iets wat er zelfs in de verste verten niks mee te maken heeft, dat schiet in't verkeerde keelgat bij mij ja. Als ik een draadje open met als titel "38.176 ‘nieuwe Belgen’ in 2012: invasie gaat verder" dan verwacht ik een discussie over migratie. Als ik iets wil lezen over de opwarming van de aarde, dan ga ik naar HIER.
Als jij niet doorhebt dat je niet zomaar het onderwerp van een discussie compleet kan veranderen naar iets ongerelateerd, en dan nog die discussie bumpen omdat je geen reactie krijgt op je compleet off-topic gezever, dan is er iets serieus mis. De reden waarom mensen niet reageren op je opwarmingsonzin is niet omdat je zo'n ongelooflijk sterke argumenten aanhaalt, maar omdat je een hele discussie compleet onnodig GEKAAPT hebt, en die zever hier niet thuishoort. Er is hier een heel subforum getiteld 'milieu', waar dit onderwerp al eindeloos besproken is en wordt. En waar het thuishoort. Take it there. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dan nog het administratief gedeelte, de ziekenzorg, de huisvesting enz. enz., niet moeilijk dat wij nooit hogerop geraken en alsmaar meer belasting betalen. Kostelijk stemmekes ronselen op die manier en op ons kosten.
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 16 april 2013 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch handig? Schoonmoeder uithuwelijken aan een Moslim. Kan dat mens eindelijk verdwijnen onder een boerka. Hihihihi!!
Laatst gewijzigd door Garry : 16 april 2013 om 23:38. |
![]() |
![]() |