![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() De implosie van een in zekere mate sociaal gerichte maatschappij zoals we die kennen tot een jungle waarin het recht van de sterkste heerst is in jouw ogen niet gevaarlijker?
Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juli 2013 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nvalid : 1 juli 2013 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er dankzij die twee miljoen een, zelfs in hoofdzaak een Franstalige, meerderheid kan gevormd worden noemen ze dat toch evengoed "democratie"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof de waarde van een mens aan zijn inkomen afgewogen wordt. En ja, ik heb het meest concrete recht van spreken als omnio-statutair in deze aangelegenheid.. En ik zeg dat die vakantiepas belachelijke peanuts is. Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juli 2013 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Uw maatschappij is niet sociaal gericht, maar egocentristisch, of anderen daar hard voor moeten werken of niet kan u niet veel schelen, als u er maar beter van wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog even en er rest jouw soort nog enkel de allochtone import om jouw sociaal gerichte maatschappij van primaire middelen te voorzien. Alle "sterksten" hebben dan gezondere oorden opgezocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Jij bent zekere bij uitstek filantropisch ingesteld? ![]() De huidige maatschappij is in zekere mate sociaal gericht zeg ik (de welvaartstaat) En de Supersociaalterroristen willen die maatschappij opblazen. Ga dus maar uien pellen op het dak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weeg iemand liever af aan de trots waarmee hij zichzelf als omnio-statutair concrete rechten aanmeet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel zoals het nu is. Je bent geobsedeerd door de zogenaamde weglopers. In feit loopt iedereen braaf in de pas. Jouw toontje staat me allerminst aan. Ben jij ook weer een van die reactionaire wijven? Ik geloof niet dat de sociale afbraak en afbouw de overhand gaan halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof ik ooit verstopt heb dat ik veertig jaar arm geweest ben. Ik heb me hier op forum geprofileerd als arme en langdurige werkloze en dat is me erop komen te staan dat ik al tien jaar grondig uitgescholden wordt. Ik ben het al ferm gewoon geraakt. Ik heb godverdomme toch blijkbaar voldoende gewerkt voor een pensioen. Wat is dan het probleem? Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juli 2013 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof maar wat je wil, Eno. Feit is dat er weer 2500 zelfstandigen failliet zijn gegaan. Ik zie die niet allemaal opnieuw beginnen in deze omstandigheden, en dus ook geen werkvolk meer in dienst nemen. Feit is ook dat meer en meer studenten naar het buitenland trekken als ze afgestudeerd zijn. Evenmin kan je het feit ontkennen dat steeds meer grote én kleine bedrijven naar lage loonlanden trekken. Noem dat gerust "braaf in de pas lopen" als je daar beter van slaapt. Daarmee slaap je het feit niet weg dat de sociale afbraak én afbouw al in een gevorderd stadium is beland.
Het kan mij geen ene moer schelen dat jij veertig jaar arm bent geweest. Ik heb het ook nooit breed gehad, maar ziekenkas, werklozensteun of OCMW, d�*�*r was ik te trots voor. Je hebt Superstaaf uitgescholden, insinueert dat ik een reactionair WIJF ben, verklikt anderen bij de moderatie voor veel minder, maar stoort je aan mijn toontje... Ik hoef niet te zeggen wat ik over dergelijk laaghartig gedoe denk, zeker? Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 juli 2013 om 23:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat iemand zich als een arme werkloze profileert dat hij de toorn van rechtgeaarde mensen over zich heen krijgt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen zien of jullie slagen in de neoliberaal geplande sociale kaalslag. Ik geloof er niets van. De tegenkrachten zijn te groot. Jij gebruikt net zo de sociale voorzieningen als ieder ander. Of ben je nooit ziek? Ga je je pensioen ook weigeren? Laatst gewijzigd door eno2 : 1 juli 2013 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarvoor staat OMNIO trouwens? Ouwe profiteurs Moddervette hangmatters Nietsnutten Incompetente steuntrekkers Opportunistische parasieten Iets in die zin? Citaat:
Maar zonder succes. Geeft te denken, nietwaar?
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog minder dan niks doen, is onmogelijk hoor. Citaat:
Smakelijk eten in de gaarkeuken!
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die eerst komen koketteren met hun vermeende armoede, maar in realiteit rijkelijk leven van geld dat de werkmens wordt ontstolen. Als ze dan diezelfde werkmens, die hun bek openhoudt, bovendien nog eens uitlachen en voor egoïst uitmaken, terwijl ze met zijn geld aan de haal gaan, dan gaat er al eens iets overkoken...
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling
|
![]() Omnio is een zeer succesvolle herverdelingssleutel.
Daar worden de Supersociaalterroristen helemaal hondsdol van natuurlijk ![]() |
![]() |
![]() |