![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Immigra...gal_immigrants
"The Greek government also deports large numbers of illegal immigrants every year, which means undocumented workers are unlikely to come forward and report hazardous, unfair, or exploitative working conditions for fear of being deported. From 1991 to 1999, 1,820,000 migrants were deported, the majority of them from Albania." .............., dweilen met de kraan open. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() Is dat verhaal van "links en liberaal hand in hand" nu nog niet failliet? Zelfs N-SA is al dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
''Geweld'' is relatief. Wat met bv financieel geweld dat door de globalisten, kleptokraten enz gepleegd wordt en niet bestraft werd? Al die corruptie, op de kap van de gewone, hardwerkende man, is dat geen geweld? Die jongens van GD werden afgemaakt, vanwege hun politiek geloof. En daar is links en het ''democratisch'' systeem verantwoordelijk voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4496/Buite...500-euro.dhtml http://www.welingelichtekringen.nl/p...-2-videos.html En dat van die linkse partijen ontken ik nergens. Maar deze topic gaat over de Gouden Dageraad he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, dat is geen verhaal, maar een feit. En dat inzicht wint enkel verder aan volgelingen. Misschien niet in Vlaanderen (dat komt nog wel), des te meer elders in Europa en zelfs in de VS (met Pat Buchanan bv). Wat N-SA doet, weet ik niet, ik kom nooit in Belgie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de hoeveelheid immigranten (en dan vooral illegalen) zijn wel degelijk een probleem in Griekenland. Niet dat je dat aan het ontkennen bent hoor, maar toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En de tweede misvatting is uw zeer simplistische reductie van ethno / cultureel nationalisme, of paleo-conservatisme, of traditionalisme tot ''vikingfetisjisme en kampvuur huppelen''. Ik weet niet waar jij voor staat (dus spreek ik niet voor jou specifiek), maar het probleem in het Westen is, dat de massa, de mainstream idd geen benul heeft hoe ze belazerd wordt en in versneld tempo haar eigen vernieling (als ethniciteit, als cultuur, als samenleving etc) in de hand werkt. Michael Moore's uitdrukking ''Stupid White Men'' (en ik ben zelfs geen Michael Moore fan) vat het eigenlijk goed samen. En dat heeft zeer zeker ook betrekking op de problematiek globalisme/multiculturalisme/kapitalisme tov de tegenpolen daarvan. Geen enkel model is perfect, maar redding ligt m.i. meer in paleo-conservatisme, nationalisme dan het complete vernielingsmodel dat het liberalisme is. De propaganda van dat laatste model is bijzonder efficient, en heeft de massa dus goed in haar greep. Laatst gewijzigd door straddle : 8 november 2013 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() Oud nieuws dus. Wij kunnen de problemen niet oplossen dus gaan wij terug naar de wereld hoe die hiervoor was want toen bestonden die problemen nog niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() Hebben jullie een ander verhaal dan het bang terugkruipen in het paleoconservatief hol met gesloten grenzen waar je rond het kampvuur identitair doet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan natuurlijk, in je liberale-progressieve roes, vanuit het superioriteitsgevoel inherent aan dat model, de natuur verder blijven negeren en dus meer onnodige, kunstmatige constructies blijven bijmaken om vervelende problemen onder de mat te vegen (zoals bv multicul). Vroeg of laat wreekt zich dat. Je kan bepaalde problemen niet oplossen, want natuur = strijd. Laatst gewijzigd door straddle : 8 november 2013 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liberalen vinden dat toch tof in andere culturen, die eigenheid, die identiteit? Je wil dus die eigenheid van andere etniciteiten ontnemen? Ze moeten worden wat jij bent: liberaal/progressief, want jij bent superieur en weet beter. Of bedoel je dat andere ethniciteiten zichzelf mogen blijven, maar wij westerlingen niet? ![]() . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke problemen hebben wij het? Welja, de problemen die ontstaan zijn doordat de hiervoor gekende samenlevingsstructuren niet langer aangepast zijn aan de heersende verhoudingen. Meer zelfs: door aangepaste verhoudingen ontstaan er samenlevingsstructuren die er beter aan aangepast zijn dan diegene die hiervoor waren. Net zoals de jager-verzamelaars ophielden te bestaan door droogte. En zoals de geglobaliseerde handelswereld in de Bronstijd te fragiel was en moest wijken voor de gecentraliseerde, agrarische krijgersimperia. Zo wijkt nu ook de natiestaat. Want natuur is strijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Bovendien, jij komt met een onnozele reductio af ''identitair doen en kampvuur dansen'', tot tweemaal toe. Tja. Ik pas me aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij maakt een stropopredenering door, zoals eenieder van jullie identitairen (en jij verschilt heus niet veel van de anderen), je tegenstanders bij de liberale progressieven te rekenen. En dan meet je hen bepaalde eigenschappen aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je komt hier al snel zelf ook op een drogredenering namelijk. Verder ben ik het wel eens met je post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verhaal valt als volgt samen te vatten: Er was een gouden tijd, waarin alle volkeren van de aarde in een natuurlijke ordening leefden, ingegeven door hun innerlijke natuur, waarbij hun collectief bewustzijn de metafysische realiteit opspande waarin zij leefden. Toen ontstond er een ontwrichting, die bijna altijd te wijten is aan de occulte kennis van de vaderlandsloze Joden, die geen verworteling kenden en wiens metarealiteit van een meer chtonische natuur was. Ingegeven door deze eigenschappen begonnen de Joden langzamerhand zichzelf op te werken in de machtsstructuren van de gewortelde volkeren, dit met hun donkere magie die verboden was bij de anderen. Woeker, onder andere. Daarna, wanneer de vernietiging van het religieus weefsel volbracht was, kreeg je een transmutatie: de seculiere Jood, en diens knechten de globalisten. Hun doel is om de natuurlijke orde te vernietigen en de metarealiteit zoals beleefd door alle volkeren volledig te slopen. Zonder metarealiteit zijn de volkeren noodgedwongen element van de chtonische Golem. Maar de volkeren komen in opstand hiertegen. Zowel tegen het communisme als tegen het liberalisme. Dit noemt men de Derde Weg, de herworteling, de herverbinding met de primordiale realiteit. En steeds hoor je dezelfde zaken: dat liberalen en links-internationalisten hand in hand gaan, dat zij de identiteit van alle volkeren willen vernietigen, dat massamigratie tot het globalisme draagt en dat remigratie noodzakelijk is. Verder uiteraard een steeds aanwezige graad van antisemitisme. Het interessante aan die mensen is dat ze soms rake analyses hebben en dat zij zeggen wat niet politiek correct is. Het spijtige is dat hun uitgangspunt volstrekt verkeerd is. En dat zij vliegen vangen. Quantummechanica ontkennen bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat je wel dingen los van elkaar moet proberen te zien. Ik heb namelijk het gevoel (corrigeer mij als ik dat verkeerd heb) dat jij iemand die de kwantummechanica gaat ontkennen per definitie niet meer serieus kan nemen. Zelfs al heeft diegene best rake analyses . |
|
![]() |
![]() |