Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2014, 11:12   #301
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hij werd begod bijna vermoord, gelukkig waren de feiten gefilmd, en hij toonde de wereld wat er gebeurde op de openbare weg.
Nu ook niet de moraalridder gaan spelen. Bijna vermoord Ja hij heeft een pistool tegen zijn hoofd gehouden. Weet ge wat ik zal mijn burgerplicht gaan vervullen en een dahscam aanschaffen. Mag ik dan elke maar dan ook elke gelijkaardige overtreding op FB smijten? Deze morgen op weg naar het werk reed een autobus zonder richtingaanwijzers plots van op zijn halte terug op de weg. Ik moest alles toesmijten en die achter mij zat bijna op mijn achterbumper. Had ik een dahscam dan had ik nu een heksenjacht tegen die buschauffeur kunnen starten. En vooral mijn burgerplicht vervullen. Dan waren de moraalridders hier vooral heel tevreden geweest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Post 125 gemist ?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=125

ttz wie is dan deze Chris Verhaegen ?
... en lees de tekst maar, vooral de 2e tweet volledig lezen:

Toch dezellfde als deze (kleine foto is identiek)
https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

grote foto is ook identiek
https://www.facebook.com/chris.verhaegen
Een duidelijk bewijs dat CV wel degelijk enkel de bedoeling had om "een persoon van een BMW M3" te brandmerken en een heksenjacht te laten ontstaan. Dit heeft niets met burgerplicht te maken maar is enkel een actie door een mediageile man die volgens hem te weinig aandacht kreeg. Of is CV gewoon een zelfstandige die amper de eindjes aan elkaar krijgt geknoopt en daarom zoveel leedvermaak heeft om iemand met een dure en voor hem onbetaalbare wagen het leven zuur gaan te maken
Danny'ke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 11:15   #302
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Jij ziet blijkbaar niet in, net zoals de beleidsmakers overigens volgens mij, dat het verkeer niet bestaat uit in de tijd en ruimte geisoleerde situaties, maar uit een lange aaneenschakeling van situaties. Dat er op de autosnelweg geen obstakels zijn, dat is nogal evident. Maar hoeveel van die obstakels worden er elders tegengekomen? En hoe vaak?
En dat is een goede zaak, daar de openbare weg er niet enkel is voor gemotoriseerd verkeer. Ook andere vormen hebben er recht op. Daarnaast zijn bepaalde plaatsen er nu eenmaal niet voor het doorgaand verkeer. Als de doorsne automobilist zich netjes zou houden aan de richtlijnen van de borden, dan waren al die materiële obstakels eigenlijk niet nodig. Alleen, er zijn er veel die menen dat de regels niet voor hen zijn.

Daarom zien we overal snelheidsremmers, hekjes e.d. Ik denk dan maar aan een mooie fietsweg die hier in de buurt onlangs werd aangelegd. Er stond een duidelijk bord dat het enkel voor niet-gemotoriseerd verkeer was, maar enkele dagen de openstelling rijden er al wagens. Dan heeft de bevoegde overheidsinstantie dan maar hekjes moeten plaatsen...
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 11:22   #303
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
dan zie ik niet hoe ik hier mijn eigen ruit zou ingegooid hebben. Meer zelfs, danny'ke zit hier al dagenlang die BMW-chauffeur te verdedigen door grosso modo te stellen dat de chauffeur van die camionette een stuk krapuul is en zelf in de fout ging...
Zowel de BMW bestuurder als de man van de camionette zijn even schuldig!!!!!!!!!!

BMW doet handelingen die als verkeersagressie worden aanzien (bewijs door al dan niet gemanipuleerde film dat in mijn ogen geen bewijskracht heeft. Omdat de datum op de film niet overeenstemt met de datum dat de bestuurder van de camionette beweert dat het gebeurt is. En er enkele seconden uitgeknipt zijn).

Bestuurder van de camionette gaat in de fout door de nummerplaat zichtbaar op sociale media te plaatsen en onterecht een persoon gaat beschuldigen (de juwelier). Dit is enerzijds een schending van de privacy en anderzijds laster en eerroof.

Niet te bewijzen of er moesten getuigen zijn : bestuurder van camionette zal hoogst waarschijnlijk al voor de filmfragmenten de bestuurder van de BMW geprovoceerd hebben door ook handelingen te doen die als verkeersagressie kunnen aanzien worden.

Wat de BMW bestuurder allemaal nog op zjin kerfstok heeft uit het verleden doet hier niet ter zake. Dat er nu opeens zoveel klachten binnen komen doen ook niets terzake. Dit zijn mensen die nu enkel ook hun 5 minuten BV willen halen en de hopelijk kassa al zien rinkelen.
Oud 10 januari 2014, 11:26   #304
Sonny Crockett
Parlementslid

Sonny Crockett's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danny'ke Bekijk bericht
Nu ook niet de moraalridder gaan spelen. Bijna vermoord Ja hij heeft een pistool tegen zijn hoofd gehouden. Weet ge wat ik zal mijn burgerplicht gaan vervullen en een dahscam aanschaffen. Mag ik dan elke maar dan ook elke gelijkaardige overtreding op FB smijten? Deze morgen op weg naar het werk reed een autobus zonder richtingaanwijzers plots van op zijn halte terug op de weg. Ik moest alles toesmijten en die achter mij zat bijna op mijn achterbumper. Had ik een dahscam dan had ik nu een heksenjacht tegen die buschauffeur kunnen starten. En vooral mijn burgerplicht vervullen. Dan waren de moraalridders hier vooral heel tevreden geweest

Een duidelijk bewijs dat CV wel degelijk enkel de bedoeling had om "een persoon van een BMW M3" te brandmerken en een heksenjacht te laten ontstaan. Dit heeft niets met burgerplicht te maken maar is enkel een actie door een mediageile man die volgens hem te weinig aandacht kreeg. Of is CV gewoon een zelfstandige die amper de eindjes aan elkaar krijgt geknoopt en daarom zoveel leedvermaak heeft om iemand met een dure en voor hem onbetaalbare wagen het leven zuur gaan te maken
En nog steeds schijnt u niet te begrijpen, dat uw burgerplicht vervullen, niet gelijk staat aan beelden op FB gooien, of welke vorm van sociale media dan ook. U kan, zoals eerder gezegd, perfect de daarvoor bevoegde instanties inlichten.

Daarnaast, en wederom, blijkt u nog steeds niet in staat te zijn, om een gezonde afweging te maken, tussen wat het waard is om te melden; en wat niet. Het gedrag van die bestuurder met BMW, was meer dan duidelijk de moeite waard, om te melden. En dan heb ik het niet over de manier waarop; ...
Oud 10 januari 2014, 11:31   #305
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Krijgt ge zo geen verklikkermaatschappij? En tot wat gaat dit dan leiden? Oog om oog, tand om tand? Of nog veel erger?

Maar OK ik vervul mijn burgerplicht en schaf mij een dashcam aan. Bij elke overtreding die ik film ga ik naar de politie. Ze zullen mij graag zien komen. Elke dag filmfragmenten binnen brengen. Misschien betalen ze mij als informant-verklikker?
Oud 10 januari 2014, 11:36   #306
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Crockett Bekijk bericht
Daarnaast, en wederom, blijkt u nog steeds niet in staat te zijn, om een gezonde afweging te maken, tussen wat het waard is om te melden; en wat niet. Het gedrag van die bestuurder met BMW, was meer dan duidelijk de moeite waard, om te melden. En dan heb ik het niet over de manier waarop; ...
Als iemand met zijn GSM aan zijn oor rond rijdt is dat ook een gevaar. Want die persoon is niet met zijn gedachten bij het verkeer en is een dodelijk gevaar. Want als ik moet remmen knalt hij misschien achter op mij. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Als een moeder met haar kinderen rond rijdt en ik zie de kinderen op de achterzetel gewoon rond springen. De kinderen zitten duidelijk niet klikvast. Zij frustreert zich en kijkt achterom om haar kinderen aan te manen stil te zijn en de gordels vast te klikken. Op die moment stopt de wagen voor haar en zij rijdt er achter op. Dus een groot gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Ik zie een man voor mij afval uit zijn raam smijten. Een halve fles chocomelk zonder dop. De choco vliegt eruit en komt op de man erachter zijn voorruit terecht. Die schrikt en ziet niets en rijdt zo op een boom. Dus weer een reëel gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?
Oud 10 januari 2014, 11:47   #307
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Als iemand met zijn GSM aan zijn oor rond rijdt is dat ook een gevaar. Want die persoon is niet met zijn gedachten bij het verkeer en is een dodelijk gevaar. Want als ik moet remmen knalt hij misschien achter op mij. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Als een moeder met haar kinderen rond rijdt en ik zie de kinderen op de achterzetel gewoon rond springen. De kinderen zitten duidelijk niet klikvast. Zij frustreert zich en kijkt achterom om haar kinderen aan te manen stil te zijn en de gordels vast te klikken. Op die moment stopt de wagen voor haar en zij rijdt er achter op. Dus een groot gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Ik zie een man voor mij afval uit zijn raam smijten. Een halve fles chocomelk zonder dop. De choco vliegt eruit en komt op de man erachter zijn voorruit terecht. Die schrikt en ziet niets en rijdt zo op een boom. Dus weer een reëel gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?
Ik herhaal:
Citaat:
Daarnaast, en wederom, blijkt u nog steeds niet in staat te zijn, om een gezonde afweging te maken, tussen wat het waard is om te melden; en wat niet.
Oud 10 januari 2014, 11:50   #308
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Wat zou jij in de 3 gevallen dan doen? Want ik ben volgens u te dom en ik zou het graag weten wat ik zou moeten doen tegen dat ik mijn dashcam koop en zoiets film.
Oud 10 januari 2014, 11:52   #309
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Of ik zal het misschien interessanter maken :

Als iemand IN ZIJN BMW M3 met zijn GSM aan zijn oor rond rijdt is dat ook een gevaar. Want die persoon is niet met zijn gedachten bij het verkeer en is een dodelijk gevaar. Want als ik moet remmen knalt hij misschien achter op mij. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Als een moeder IN HAAR BMW M3 met haar kinderen rond rijdt en ik zie de kinderen op de achterzetel gewoon rond springen. De kinderen zitten duidelijk niet klikvast. Zij frustreert zich en kijkt achterom om haar kinderen aan te manen stil te zijn en de gordels vast te klikken. Op die moment stopt de wagen voor haar en zij rijdt er achter op. Dus een groot gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Ik zie een man IN ZIJN BMW M3 voor mij afval uit zijn raam smijten. Een halve fles chocomelk zonder dop. De choco vliegt eruit en komt op de man erachter zijn voorruit terecht. Die schrikt en ziet niets en rijdt zo op een boom. Dus weer een reëel gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?
Oud 10 januari 2014, 11:55   #310
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wat zou jij in de 3 gevallen dan doen? Want ik ben volgens u te dom en ik zou het graag weten wat ik zou moeten doen tegen dat ik mijn dashcam koop en zoiets film.
Elk van deze drie gevallen, beschrijven een 'mogelijk' gevaar. Wat zij doen is fout. Het is het echter niet waard om daar melding van te maken. Dat zou inderdaad richting verzuring gaan.

Echter, het gedrag van die BMW-chauffeur, dat was niet een mogelijk gevaar. Dat "was" een gevaar. Sterker nog, dat was 'bewust' gevaarlijk gedrag.

Begrijpt u het verschil?
Oud 10 januari 2014, 11:57   #311
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Of ik zal het misschien interessanter maken :

Als iemand IN ZIJN BMW M3 met zijn GSM aan zijn oor rond rijdt is dat ook een gevaar. Want die persoon is niet met zijn gedachten bij het verkeer en is een dodelijk gevaar. Want als ik moet remmen knalt hij misschien achter op mij. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Als een moeder IN HAAR BMW M3 met haar kinderen rond rijdt en ik zie de kinderen op de achterzetel gewoon rond springen. De kinderen zitten duidelijk niet klikvast. Zij frustreert zich en kijkt achterom om haar kinderen aan te manen stil te zijn en de gordels vast te klikken. Op die moment stopt de wagen voor haar en zij rijdt er achter op. Dus een groot gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?

Ik zie een man IN ZIJN BMW M3 voor mij afval uit zijn raam smijten. Een halve fles chocomelk zonder dop. De choco vliegt eruit en komt op de man erachter zijn voorruit terecht. Die schrikt en ziet niets en rijdt zo op een boom. Dus weer een reëel gevaar. Moet ik die nu gaan verklikken of niet?
Identiek zelfde antwoord:

U gaat uit van de totaal foutieve veronderstelling, dat wij een BMW M3-chauffeur veroordelen.
Dat is dus fout: Wij veroordelen het bewust levensgevaarlijke rijgedrag van een bestuurder, die met een BMW M3 rijdt.

U begrijpt het verschil?

Aldus, ... het identieke antwoord:

Elk van deze drie gevallen, beschrijven een 'mogelijk' gevaar. Wat zij doen is fout. Het is het echter niet waard om daar melding van te maken. Dat zou inderdaad richting verzuring gaan.

Echter, het gedrag van die BMW-chauffeur, dat was niet een mogelijk gevaar. Dat "was" een gevaar. Sterker nog, dat was 'bewust' gevaarlijk gedrag.

Begrijpt u het verschil?
Oud 10 januari 2014, 11:58   #312
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

En toch ga ik ze alle drie aangeven
Want liever iets teveel aangeven dan verweten worden dat ik mijn burgerplicht niet zou gedaan hebben

De politie gaat haar werk hebben
Oud 10 januari 2014, 12:26   #313
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Logisch redeneren zit er hier bij onzen Danny blijkbaar niet en dit is nochtans een heel eenvoudig en duidelijk verhaal. Voor iemand met een universitair diploma is dat toch wel heel ongeloofwaardig. Ofwel hebt u er geen (of het moest rechten of tolk zijn), speelt u gewoon de attention whore ofwel spelen er andere belangen mee zoals dat u één van de personen zou kennen, u zelf met een BMW rijdt of iets dergelijks.
De M3 is schijnbaar van iemand anders en de sukkel zelf rijdt men een erg vrouwelijke 1 serie blijkbaar.

Dergelijk gevaarlijk en agressief gedrag is absoluut ontoelaatbaar en dit zijn heel zware feiten. De persoon in kwestie is blijkbaar niet aan zijn proefstuk toe, gezien het feit dat al meerdere mensen met deze persoon in aanvaring zijn gekomen.

Nogmaals dit zijn zware feiten en het gaat hier niet om de richtingaanwijzers niet te gebruiken of iets dergelijks. De dashcam bewijst hier zijn nut, voor mensen die veel op de baan zijn is dit zeker interessant hebbeding. Bij dergelijke gevallen kan je dan de film overmaken aan de politie en die daar dan, indien ze het nodig achten, de nodige gevolgen aan kunnen geven.
Oud 10 januari 2014, 12:49   #314
Danny'ke
Vreemdeling

Standaard

Te laat de moraalridders hebben mij over de streep getrokken en ik moet mijn burgerplicht gaan vervullen en dus deze namiddag twee dahscams gaan kopen. Een vooraan en een achteraan want ik wil geen enkele overtreding meer missen. Vanaf nu moet ik vanuit mijn burgerplicht elke overtreding aan de politie kenbaar gaan maken. Misschien de eerste dagen wat meer in de regio van Testelt gaan rond rijden. Een camionette constant gaan volgen en filmen. Want als je zelf mensen mag verklikken, sorry je burgerplicht vervullen, dan moet die persoon zelf wel ook heilig zijn en geen enkele overtreding maken. Ik zou het spijtig vinden als hij een overtreding moest maken maar hey ik doe enkel mijn burgerplicht.

Ik heb zelfs al een paar meedenkers die ook een dashcam willen zodat we in beurtrol in Testelt kunnen gaan rond rijden. Misschien kunnen we voor de dashcams een groepsaankoop doen

Sorry mensen of beter gezegd dank u mensen. Jullie hebben mijn ogen doen open gaan en verkeersagressie en overtredingen kunnen inderdaad niet. Ik moet mijn burgerplicht gaan vervullen dus ik ga niet zoveel meer op dit overheerlijke forum kunnen lezen en reageren. Ik moet de weg op omdat ik overtredingen kan filmen en mijn burgerplicht kan doen. En waarschijnlijk ga ik vele uren de politie moeten lastig vallen om akte van al mijn films te laten nemen. Eens zien hoeveel dagen ik onbetaald verlof kan krijgen. Alles voor een goede burger te worden en zijn burgerplicht te doen.

Mijn namiddag : noodgedwongen vrijaf genomen want ik zou het spijtig vinden dat ik nog tijd zou verspillen aan het niet vervullen van mijn burgerplicht. Dus dashcams gaan kopen, installeren en al eens richting Testelt rijden. Ik dacht daar een klant te hebben die mij dringend wat vragen moet stellen. Hopelijk kom ik geen camionette tegen die een overtreding maakt. Het zou spijtig zijn als ik dan direct al mijn burgerplicht zou moeten vervullen.

Ik wens jullie nog veel geluk en nog meer posts op dit fantastisch forum. En vergeet vooral niet jullie BURGERPLICHT.

PS : vriendelijke en minder vriendelijke PM's hoeven niet langer. Ik heb mij bekeerd als brave burger die zijn burgerplicht heel ernstig neemt.

Laatst gewijzigd door Danny'ke : 10 januari 2014 om 12:51.
Oud 10 januari 2014, 12:52   #315
pdm
Banneling

Standaard

Citaat:
Logisch redeneren zit er hier bij onzen Danny blijkbaar niet en dit is nochtans een heel eenvoudig en duidelijk verhaal. Voor iemand met een universitair diploma is dat toch wel heel ongeloofwaardig.
In reactie op #311 van Sonny wou ik soortgelijke opmerking zetten. Ik kan hem inderdaad soms niet volgen.
BTW wist je trouwens wat BMW betekent?
Badkuip Met Wielen....
pdm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 14:41   #316
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Te laat de moraalridders hebben mij over de streep getrokken en ik moet mijn burgerplicht gaan vervullen en dus deze namiddag twee dahscams gaan kopen. Een vooraan en een achteraan want ik wil geen enkele overtreding meer missen. Vanaf nu moet ik vanuit mijn burgerplicht elke overtreding aan de politie kenbaar gaan maken. Misschien de eerste dagen wat meer in de regio van Testelt gaan rond rijden. Een camionette constant gaan volgen en filmen. Want als je zelf mensen mag verklikken, sorry je burgerplicht vervullen, dan moet die persoon zelf wel ook heilig zijn en geen enkele overtreding maken. Ik zou het spijtig vinden als hij een overtreding moest maken maar hey ik doe enkel mijn burgerplicht.

Ik heb zelfs al een paar meedenkers die ook een dashcam willen zodat we in beurtrol in Testelt kunnen gaan rond rijden. Misschien kunnen we voor de dashcams een groepsaankoop doen

Sorry mensen of beter gezegd dank u mensen. Jullie hebben mijn ogen doen open gaan en verkeersagressie en overtredingen kunnen inderdaad niet. Ik moet mijn burgerplicht gaan vervullen dus ik ga niet zoveel meer op dit overheerlijke forum kunnen lezen en reageren. Ik moet de weg op omdat ik overtredingen kan filmen en mijn burgerplicht kan doen. En waarschijnlijk ga ik vele uren de politie moeten lastig vallen om akte van al mijn films te laten nemen. Eens zien hoeveel dagen ik onbetaald verlof kan krijgen. Alles voor een goede burger te worden en zijn burgerplicht te doen.

Mijn namiddag : noodgedwongen vrijaf genomen want ik zou het spijtig vinden dat ik nog tijd zou verspillen aan het niet vervullen van mijn burgerplicht. Dus dashcams gaan kopen, installeren en al eens richting Testelt rijden. Ik dacht daar een klant te hebben die mij dringend wat vragen moet stellen. Hopelijk kom ik geen camionette tegen die een overtreding maakt. Het zou spijtig zijn als ik dan direct al mijn burgerplicht zou moeten vervullen.

Ik wens jullie nog veel geluk en nog meer posts op dit fantastisch forum. En vergeet vooral niet jullie BURGERPLICHT.

PS : vriendelijke en minder vriendelijke PM's hoeven niet langer. Ik heb mij bekeerd als brave burger die zijn burgerplicht heel ernstig neemt.
U hoeft er geen parodie van te maken hé. Voor pietluttigheden gaat u heus uw tijd niet verdoen door naar de politie te gaan en zo ja zal dat wel geseponeerd worden. Gewoon een beetje het gezond verstand gebruiken en in uitzonderlijke gevallen kan die dashcam zeker nuttig zijn

Kijk maar eens mee;

http://www.youtube.com/watch?v=hlxHPJAONpE
Oud 10 januari 2014, 14:44   #317
Sonny Crockett
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
U hoeft er geen parodie van te maken hé. Voor pietluttigheden gaat u heus uw tijd niet verdoen door naar de politie te gaan en zo ja zal dat wel geseponeerd worden. Gewoon een beetje het gezond verstand gebruiken en in uitzonderlijke gevallen kan die dashcam zeker nuttig zijn

Kijk maar eens mee;

http://www.youtube.com/watch?v=hlxHPJAONpE
Dit is gewoon Danny'ke zijn manier om te laten weten dat hij het [na lange tijd] heeft begrepen. Niets meer, niets minder. En dat doet hij hier inderdaad door een parodie/karikatuur van te maken ...
Oud 10 januari 2014, 15:48   #318
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaat het niet om. Dat filmpje toont overduidelijk aan dat die BMW-rijder in de fout ging. Ik weet zelfs niet waarom er daarover nog discussie gevoerd wordt.
Prima, dan zijn wij het daar alvast over eens. Nu Danny'ke nog.

Citaat:
De vraag is nog of de bestuurder van die camionette zelf ook in de fout ging. Op het eerzte zicht niet, maar dat is dus nog niet aangetoond.
Ik vind het alleszins een etter, maar dat is ook irrelevant. En met zwartmaken van de juwelier is hij te ver gegaan. Maar dat is niet hetgene waar dit onderwerp over gaat, het gaat om "rotte appels in het verkeer", de BMW dus.
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 15:59   #319
lohabra
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mij komt het voor dat er in toenemende mate gekozen wordt voor een rotonde in plaats van verkeerslichten.
Oh ja ? Hoe verklaar je dan, dat er bvb op de ringweg rond Geel bvb al meerdere rotondes weer omgebouwd werden naar verkeeslichten-gestuurde kruispunten ?

Laatst gewijzigd door lohabra : 10 januari 2014 om 15:59.
lohabra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2014, 16:18   #320
plǝɹǝʍ ǝp
Gouverneur

plǝɹǝʍ ǝp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Oh mijn god... Zo marginaal.

En slechts één verantwoordelijke burger die op gevaar van zelf petsen te krijgen de vechters uit elkaar haalt.

En die ontploffende Lada op het einde: geniaal
plǝɹǝʍ ǝp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be