![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() idd ... het is niet zo vanzelfsprekend dat een ouder zijn kind "onder �*lle omstandigheden" blijft trachten te "helpen" ... er zijn feiten die niet te vergoelijken zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die deden dat met de nieuwsgierigheid eigen aan die leeftijd met handje vasthouden en wandelingetjes etc ... ik ken er geen die 5 beurten na elkaar 'afwerkte' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus er is sowieso sprake van een misdrijf: "verkrachting" als ze op het moment van de feiten nog geen 14 was, of "aanranding" als ze 14 of 15 was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de webpagina is van 15/7/2009 ... dus indien de wet niet gewijzigd is sindsdien ... is er een probleem ALS er een klacht komt. ik hoop voor daders en slachtoffer(s) dat iedereen het gezond verstand zal hebben om het educatieve aspect van schuld en straf niet uit het oog te verliezen of wegens andere redenen opzij te schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouders die alles wat hun kind uitspookt goedkeuren of de gevolgen proberen te beperken of zelfs te voorkomen, helpen daar hun kinderen ook niet mee. Ze maken zo verwende, onverantwoordelijke nesten van hun kinderen.
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat woord niet zonder reden tussen haakjes gezet. Waarschijnlijk was zij het leidend voorwerp.
![]() |
#311 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat meisje is blijkbaar niet in het reine met zichzelf en worstelt met beide onderwerpen. Ik ben geen psycholoog, maar vermoed dat ze de "waarde" van seks verkeerd inschat en zichzelf hoger inschat als ze zich kan onderwerpen als gebruiksobject. Ik zie dat meisje dan ook als een slachtoffer, waarschijnlijk van haar opvoeding. En dan nog wat: "een drang hebben die je niet kan onderdrukken?" Ik hoop dat je elke drang kan onderdrukken als je met die drang misbruik maakt van iemand. Voor zij die dat niet kunnen hebben we een instelling die "gevangenis" heet.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 8 mei 2014 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien gaan ze het me niet komen vertellen, maar als mijn 17-jarige zoon me spontaan zelf vertelt dat hij tot nog toe geen enkel meisje gekend heeft met wie hij seks zou willen, geloof ik dat. Temeer omdat hij heel goed weet dat we er geen graten in zouden zien als hij een liefje zou hebben en daar ook seks mee zou hebben. En met "respect" heeft seks zeker wél te maken, respect voor jezelf en de ander. We proberen onze kinderen echt wel bij te brengen, en lijken daar tot dusver in geslaagd te zijn, dat "lust" zonder liefde of minstens verliefdheid geen goede basis is voor een (seksuele) relatie. En wat die "drang" betreft: daarom zijn we ook mensen met een vrije wil en met de mogelijkheid tot zelfbeheersing, in tegenstelling tot dieren die louter hun instincten volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat denk ik ook. Ik heb zelf zo'n meisje gekend: vanaf haar 16e deelde ze het bed met verschillende jongens, en aan de universiteit had ze soms verschillende sexpartners op 1 avond. Zelf pronkte ze met haar "veroveringen" bij de andere meisjes en ze dacht dat ze geweldig "populair" was, maar de jongens noemden haar wel "de matras" en zegden onder elkaar: "als je een snelle wip wil, pak dan A., die wil altijd". Dat meisje was niet bepaald een beauty en ook niet erg intelligent, dus ik denk dat haar "succes" bij de jongens voor haar een soort compensatie was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sex is voor iedereen wat-ie er van maakt: amuzement, sport, intiem, exclusief, al wat je maar wil. Wat die jongedame met haar sexleven wil doen is toch totaal haar zaak, en wie moet dat nu beoordelen ? Wat van belang is, is dat ze niet gedwongen werd, en dat ze niet "te jong" is (ttz, nog niet beseft wat ze doet). Al de rest gaat ons eigenlijk niet aan. En voor die jongens geldt hetzelfde, nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je dan een hele school vol hebt met toekomstige ministers en CEO's, moeten we misschien niet verbaasd zijn dat de ouders dochterlief aanmoedigen hen te geven wat ze willen alvorens ze afstuderen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Minister-President
|
![]() Het 'verdachte' aan de zaak is dat de jongens allemaal wel, en zij niet van school gestuurd werd. Dit doet vermoeden dat er een zeker onevenwicht in de uitwisseling van diensten geslopen moet zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |