![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Minister-President
|
![]() ja arbeidsongeschikt zijn, pillen moeten slikken om geen hartaanval te krijgen of zelfmoord na psychose, dubbel halfdoodziek zijn? ja geen keus, zonder bijstand is het zelfmoord he direct als eervolle dood dan maar. en niemand zou ons missen, mij en wieroe.
kijk bembem, al die uitkeringen, ww, bijstand, wao enz genereren een vaste stabiele koopkracht die welvaartsvast is in heel nederland dus als je dit berekent dan zal je zien dat dit erg veel bedrijven laat overleven en voor omzet zorgt. Koopkracht betekent banen genereren, en dus winst voor de staat en het bedrijfsleven dus verhoog gewoon die uitkeringen en je laat duizenden bedrijven meer geld verdienen. zonder de uitkeringen zou de criminaliteit misschien wel 500 procent hoger zijn, en ik geloof dat nederland dan supersnel een arm verloederd derde wereldland zou worden met gewapende etnische milities en duizenden armoedige ghetto's met drugshandel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt geld Je koopt daar eten en huisvesting mee. Hoeveel heb je van jezelf uitgegeven? NUL EURO Dus is het gratis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar on topic, schaamteloos parasiteren op wie wel de moed opbrengt om alle dagen zijn of haar tas op te nemen om te gaan werken. Geen wonder dat de mij. ten onder gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, als we dat doen, dan gaan we veel middelen verkwanselen aan bewapening. Het is om die verspilling tegen te gaan dat we de afspraak maken om geen geweld te gebruiken. Natuurlijk beneden een bepaald levensniveau kunt ge denken dat die afspraak voor U niet gunstig is. Maar vergis U niet: als jij dat "geweldloosheidscontract" opgeeft om gaan te stelen, dan zullen kapitaalskrachtigeren (die je wil gaan bestelen) het veel gemakkelijker hebben om het op gewelddadige manier van U te winnen dan als je je aan die afspraak houdt. Het afdwingen van die geweldloosheid is de (enige) bestaansreden van de staat, die de geweldmonopolist is. En je kan het draaien of keren, die geweldloosheid is een contract dat IEDEREEN ten goede komt. In de eerste plaats de armsten. Citaat:
Niet sterven van de honger is de EERSTE REDEN om economisch actief te zijn. De basisnoden invullen zijn de VOORNAAMSTE REDENEN om zich in te spannen en productief te zijn. Het zijn de meest waardevolle producten. Neem die incentive weg, en de enige reden om zijn gat te bewegen worden ijdele flutredenen, en luxe. Dat kan geen enkele maatschappij zich op de lange duur permitteren, want NIKS garandeert dan nog dat er voldoende productie zal zijn om die eerste basisnoden te voorzien. Als je die "gratis" maakt, maak je ze tevens waardeloos. Citaat:
De staat verstoort de markt zodanig, dat wat veel waard is (verplegers en zo) niks betaald wordt, en wat futiel is, veel opbrengt. Want dingen "gratis uitdelen" maakt ze waardeloos. De waarde komt immers van de schaarste. Als je de schaarste opheft, is er geen waarde meer.
![]() |
![]() |
#311 |
Parlementslid
|
![]() In plaats van je zorgen te maken over de BTW-carrousels zou je je beter bezighouden met het AANVAARDEN van een job zodat je in je eigen onderhoud kan voorzien en niet langer moet 'profiteren' van anderen. Voor niks gaat de zon op, al de rest NIET! Misschien niet de leukste job van je leven, maar terwijl je bezig bent, kun je zoeken naar een betere job. Maar hou toch eens op met altijd maar de schuld en de oorzaken bij anderen te leggen. Probeer toch eens te begrijpen dat een uitkering iets TIJDELIJKS zou moeten zijn; een vangnet en GEEN hangnet. Al jouw argumenten raken kant noch wal en ik hoop dat RVA en VDAB jouw posts hier kunnen achterhalen wie je werkelijk bent....geschorst ben je zeker!!! ZEKER WETEN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
De volgende 2 uitspraken van bembem zullen dus met een hele camion zout moeten genomen worden. Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 augustus 2014 om 13:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die er ernstig over nadenkt om BOM moeder te worden in de hoop dan van een OCMW uitkering+kindergeld te kunnen leven, heeft een totaal vertekend beeld van onze sociale zekerheid.
Ook BOM moeders kunnen namelijk werken. U kan ook een bijscholings cursus volgen waar werk aan gekoppeld is U kan zich onmiddellijk aanbieden bij een poetsfirma of strijkfirma waar ongeschoolde mensen onmiddellijk aan de slag kunnen. U kan zich aanbieden bij supermarkten als vakkenvulster (dit allemaal in de veronderstelling dat u geen diploma heeft). Welk diploma heeft U in feite? Maar uiteraard, iemand die zich komt aanmelden met een attitude van "hoe geraak ik hier aan een inkomen zonder te werken"... die vindt nooit job.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() Bembem heeft naar eigen zeggen wel een diploma, maar ik denk eerlijk gezegd dat de 2 bovenstaande soorten jobs de eerste jaren beter voor haar geschikt zijn, naar eigen zeggen heeft ze nl. last van overgewicht. Niets beter dus dan fysieke arbeidsintensieve jobs. Ik heb persoonlijk ooit zo eens een job gedaan gedurende een paar maanden, en de kilo's vlogen er af. Het was wel in de chemische industrie maar dat verdiende nog crimineel goed ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmm ik zoek heus wel naar werk hoor, zoals ik al eerder zei voor eendert wat zelfs vakkenvulster in de supermarkt, het probleem is: ik krijg enkel negatieve antwoorden of helemaal geen, en daar wringt het schoentje, ik kan onmogelijk jobs toveren, en nee kuisen zie ik niet als oplossing, zie mijn eerdere posts waarom ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |