![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zo homohatend dat ik twee heel goede homovrienden heb en dit reeds sinds m'n lang vervlogen schooltijdperk en nog steeds heel goed met hun bevriend ben. Niet slecht voor een Rechts iemand die voor linkie-winkies synoniem staat aan een homohater en homofoob. ![]() [size=3]LINKS = een verzameling op grove leugens gebaseerde partijen die zich aan volksverraad schuldig maken en het Volk voor oliedom acht !!![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent niet rechts. Jij bent nazi. Verschil. Ik heb geen opgedrongen meningen door links, ik ben een moreel mens. In plaats van het zomaar te omschrijven als ' leugens ', leg het maar wat nader uit. 't Blijft maar zwakjes zo... Ocharme die twee ' vrienden ' van je. Eigenlijk bedoel je dat er twee homoseksuelen op je school zaten en dat ze je uitmaakte ( omdat de vrouwen daarop vallen natuurlijk he ) niet?... Blijven proberen. En als dat niet lukt, kan je nog altijd ' het verhaal van de kakkerlak en de kebab ' opratelen natuurlijk. Laatst gewijzigd door Musketo : 29 september 2004 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je soms iets tegen homo's ??? O ja, nu begrijp ik het. Je bent een allochtoon, die staan ervoor bekend homo's te verafschuwen en te haten. De door allochtonen georganiseerde klopjachten in Antwerpen en Brussel oa. spreken boekdelen genoeg. Logisch dat je het als allochtoon niet kan verdragen dat iemand homo's als beste vrienden beschouwd. Dom van me om dat niet onmiddellijk ingezien te hebben ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp is hoe homoseksuele mensen iets te maken willen hebben met iemand die zijn voorliefde voor de holocaust etc. openbaar tentoonspreidt. Of ga je beweren dat homo's geduld werden onder het bewind van den vuilen duits? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij gebruikt dan net daarna ook ' domme kloot '. Zoiets deed ik zelfs in het derde leerjaar niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ja, het is zeer goed mogelijk dat er allochtonen geweld gebruiken tegen homoseksuelen maar omschrijf het dan alsjeblieft niet als klopjachten... Bovendien zou je je dan ook beter richten naar de autochtonen, die zich minstens even zeer schuldig maken aan die praktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het valt ook op dat vuisten daarbij zelden gebruikt wordt, dat doet blijkbaar niet voldoende zeer, want ze gebruiken immers allerhande wapens zoals knuppels, ijzeren staven, illegale metalen boksijzers, ... In Noord-Frankrijk werd een aantal maanden geleden zelfs een homo levend in brand gestoken door een allochtoon. Er waren toen enkele getuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[img]http://smileys.******************/cat/4/4_1_72.gif[/img] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[img]http://smileys.******************/cat/4/4_1_210.gif[/img] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |