![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef toe dat ik absoluut niet kan zingen.
|
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gazettenboer heeft hier bedreigingen gekregen van een aantal Marokkanen om Charlie Hebdo niet te verkopen of ze slaan zijne winkel plat.
Ja mannen , wat gaan we nog mogen meemaken. ![]() Kop in't zand hé Jacky. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 16 januari 2015 om 09:29. |
![]() |
![]() |
#307 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We moeten overal ter lande véél meer spek bakken.
#308 |
Banneling
|
![]() Nogmaals Pericles, of gij hier nu als struisvogel staat te kwebbelen of uwe kop in 't zand steekt, dat verandert niks voor die gazettenboer.
|
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() Intussen krijgen wij geen woord informatie over het politieoptreden te Sint-Jan-Molenbeek.
|
![]() |
![]() |
#311 | |
|
![]() Denk eerder via de wapendealers.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Unlikely. Die zijn echt niet zo dom als ge denkt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#313 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommigen beweren dat ik mijn kop in het zand steek. Ik vind dat vreemd, als vrijzinnige en liberaal verdedig ik met veel vuur én in het openbaar onze rechten en vrijheden. Ik ben politiek geëgageerd op lokaal vlak, ben lid van vrijzinnige verenigingen die onze belangen verdedigen, ook binnen het onderwijs geef ik mijn leerlingen een flinke dosis burgerzin mee. Als reserve-militair ben ik geëngageerd om in uitzonderlijke gevallen mijn verantwoordelijkheid op te nemen. Wanneer ik dan vraag wat de roepers concreet doen komen ze niet verder dan: -We mogen toch nog wel iets "zeggen" zeker... -We bakken massaal spek Wie zijn hier de struisvogels eigenlijk? Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 januari 2015 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar één verhaal, één anekdote maar er zijn er waarschijnlijk duizenden. Diegenen die beweren dat er nauwelijks wat aan de hand is , steken hun kop in't zand en miskennen de werkelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben er zo nog geen tegen gekomen... Laatst gewijzigd door Another Jack : 16 januari 2015 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
|