![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O neen. Ik beweer dat jij beweert dat er "een plus een" is, terwijl dat niet klopt. Uw twee is het resultaat van uw eigen inbeelding in een één en een andere één. En omdat ongeveer niemand anders uw twee ziet, beweer jij dat de Vlaams-Belgicistische regimepers er alles aan doet om het verborgen te houden, op vraag uiteraard van de Vlaams-Belgicistische regimepartijen. Maar jij hebt het licht gezien, en door al die mist heen de één en de andere één ontdekt.
Dát is wat ik beweer. En dat heeft een naam: complotdenken.
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als ik zeg dat ik de waarheid zie; de hele wereld schreeuwt hem elke dag meer en meer en luider en luider uit en de objectieve feiten liegen er niet om en la Belgique speelt het spel heel haarfijn maar even corrupt, als het al niet corrupter is mee... Hewel als jij dat complotdenken wil noemen.... vraag je dan misschien eerder en beter af waarom jij jezelf denkt te moeten beschermen door de waarheid als complotdenken van de hand te moeten doen... Als 'mijn' waarheid de waarheid niet is, dan leg je hem toch gewoon naast je neer en/of indien jij 'mijn' waarheid nog niet ziet, zoals veel van wat hier verteld wordt mijn petje te boven gaat, ook dan leg ik dat gewoon naast mij neer, meestal omdat het mij ook niet echt interesseert... Dat je bijft reageren, en ik vind dat wel fijn, betekent dat misschien dat het bij jou zoals bij mij gevoelige snaren geraakt heeft of zie je jouw gelijk echt als een missie die mijn 'ongelijk' absoluut moet kelderen? Jullie verwijten mij dat ik niet de hele tijd met referenties afkom. Weet dat het blijven hangen in en het blijven zoeken naar referenties de openheid van de geest eerder afstompt dan verruimt; dus ik verval niet in dat euvel. Maar als ik dus nu en dan een artikel tegenkom dat mijn inzichten bevestigt of in die richting gaat wil ik het vandaag wel meegeven, morgen zal ik het al niet meer terugvinden. Ik ben er een draad over begonnen, maar dat mocht hier niet en hij is verschoven naar elders, waar ik hem niet echt volg, dus geef ik u hier die referentie terug: http://de-bron.org/content/griekenla...ntwoordelijken Laatst gewijzigd door marie daenen : 3 juli 2015 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel kan eveneens terug vervlaamst worden. Het is overigens nog steeds een mooie stad. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 3 juli 2015 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Genoeg om te weten dat Brussel een Vlaamse stad is. Ondertussen heel erg lelijk gemaakt door Waalse imperalisten, maar niettemin een Vlaamse stad.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik weet maar twee zaken: ik ken de Waarheid niet, ik weet zelfs niet of dat bestaat, maar ik weet wel dat je bullshit vertelt en uw ongelijk achter een complot probeert te verbergen. Citaat:
Citaat:
Je zou eens moeten proberen om zelfkritisch te zijn, het zou uw geest veel meer openen, of, eerder gezegd, in uw geval gewoon openen. En waarom zou je morgen niet terugvinden wat vandaag op het internet staat? Denk jij misschien dat de Grote Complotteurs het gaan wissen?
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk snapt onze eigen vlaamse regering jouw laatste opmerking ook, en gaat ze in sneltreintempo een paar duizend extra schoolplaatsen bijmaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke euro Vlaams geld die in Brussel gepompt wordt, is een euro te veel. De Brusselse regering kan toch zelf Nederlandstalige schoolplaatsen bijmaken? Daar dient ons belastinggeld niet voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat klopt ja. Het verschil is dat de zionisten hersenen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo ? Weet jij eigenlijk wel hoe je eigen land ineen steekt ? Onderwijs is materie van de gemeenschappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vlaamse gemeenschap in nederlandstalig onderwijs. Denk er eens over na, dan snap je het misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, een joodse staat stichten te midden van Arabische vijanden, getuigt van veel hersenen.
![]() |
#317 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens voor lui met een minimum aan grijze massa (lees : hersenen) bestaat er niks heilgs, behalve dan de kont van mijn vrouw misschien.
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij niet, de rest van vlaanderen misschien wel ?
|
![]() |
![]() |