![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Nu breken met Saoedie-Arabië? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
58 | 72,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
15 | 18,75% |
Ik ga een beredeneerd antwoord formuleren |
![]() ![]() ![]() |
7 | 8,75% |
Aantal stemmers: 80. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Uw overtuigingen geven me om een of andere reden koude rillingen. Dat Kants gedoe kan me gestolen worden. Ok Ik haal U van die idiote lijst, U hebt zich WEL bewezen. Laatst gewijzigd door zonbron : 14 april 2016 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een aangename verrassing.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2016 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() Je bent een beetje verward hè?
Moeilijke termen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2016 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://fd.nl/ondernemen/1147238/nieu...t-in-antwerpen
Daarbij wordt niet alleen gekeken naar de technische aspecten, maar ook naar de milieubelasting en de financiering. ERS wil 20% van het investeringsbedrag uit eigen middelen financieren en kort nadat de plannen vorig jaar mei bekend werden gemaakt doken er geruchten in de Belgische media op dat een van de financiers achter ERS, de bankier Saleh Kamel, banden zou hebben met Al Qaida. Zakenkrant De Tijd schreef eerder dit jaar dat de gesprekken met ERS in een patstelling zijn beland. 'We geloven zeker nog in het project van ERS', benadrukt de woordvoerder van Havenbedrijf Antwerpen echter. Volgens haar is in de gesprekken met ERS al eerder een eventueel ander vestigingsterrein aan de orde geweest. Kan iemand Bart De Wever en het Havenbedrijf Antwerpen duidelijk maken dat islamitische investeringen niet gewenst ? Dit is de kolder voorbij. In alle parlementen wordt er gezeverd over investeringen in veiligheid en in Antwerpen laten ze de criminelen van PwC terrorisme-investeringen bestuderen. ![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oprotten toch met die klotezooi alvorens ik en mijn vrienden erachter komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Banneling
|
![]() Zonbron dreigt ermee "zijn vriendjes" erbij te halen omdat iemand met hem van mening verschilt...
Dat moet hier allemaal kunnen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 april 2016 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan het hoofd van zijn bedrijf staat een man die morele problemen heeft met SA en die man stopt met leveren aan SA. Hij moet wel Zonbron en zijn vrienden ontslaan want het orderboekje is minder gevuld. Hoe gaat Zonbron reageren als zijn gezapig privé leventje in het gedrang komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.beursduivel.be/Beursnieuw...an-banken.aspx
Het geld wordt geleend van banken uit Azië, de Verenigde Staten en Europa. Eerder ging ook Qatar de kapitaalmarkten op om geld op te halen. - See more at: http://www.beursduivel.be/Beursnieuw....rG68Rdwp.dpuf BNP Paribas heeft miljardenboetes betaalt in de USA omdat ze bankdiensten aanboden aan klanten die zeken deden met Soedan, Cuba en Iran. Saudië-Arabië is een Islamitische Staat zoals wannabe IS.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Saudi Arabia is a Cancer on the World Waarom niet breken? Absoluut geen morele bezwaren? |
|
![]() |
![]() |