![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit, heb je nu al 'n antwoord gevonden op de vraag die je zo keihard ontwijkt, meester ?
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben door een Nederlandse vrachtwagen van de baan gereden waarna hij vluchtmisdrijf pleegde, ik heb daar geen Hollanderhaat aan over gehouden... |
|
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij?? Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2016 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
Merkels Genocide “Het is een kwestie van oorzaak en gevolg. De media en onze emoties zijn vooral gericht op de gevolgen van de Volksverplaatsingen uit Afrika, Azië en het Midden-Oosten. Ook op onze pagina houden we ons daar, logischerwijze, veel mee bezig. We hebben het dan over de grote culturele-, financiële- en demografische gevolgen die het voor ons heeft, om over de toenemende criminaliteit nog maar te zwijgen. Echter, mogen we nimmer de oorzaak uit het oog verliezen. De oorzaak van onze malaise ligt niet in de stroom sociale parasieten, maar bij degenen die het op gang brengen en houden.” http://frissekijk.info/merkels-genocide/ Maar ja, aangezien je toch nooit links opent, kun je ook de bronnen in dat artikel niet bekijken die de echtheid daarvan bevestigen. Voor de rest is voorlopig alles nog kits in de stille Kempen, dus slaap/trol rustig verder, Zjaak en stem de volgende maar opnieuw op je liberale broodheren, want dié hebben het alvast goed voor met de bevolking. Mss moet je deze zomer maar 's 'n terraske gaan doen met je pandavriendje in Ronse, kwestie van de plaatselijke couleur locale van dichtbij te proeven.
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl er een genocide aan de gang is? Hoe cynisch... |
|
![]() |
![]() |
#306 |
|
![]() Oeoew.., als 'n simpele vraag al te moeilijk is voor 'n meester.., 't jah, dan heb je geen antwoord, éh.
#307 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, je pandavriendje is al eventjes geleden naar beneden getotterd, niet gezien ?
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Ik zal misschien mijn onbeantwoorde vragen eens bovenhalen...
|
![]() |
![]() |
#310 | |
|
![]() Citaat:
"Veertig jaar nadat het Zweedse parlement besloot het voormalig homogene Zweden om te vormen tot een multiculturele samenleving, is het aantal gewelddadige misdaden met 300% gestegen, en het aantal verkrachtingen met 1472%. Zweden is nu qua verkrachtingen nummer 2 op de wereldwijde lijst, alleen het Zuid-Afrikaanse Lesotho staat hoger." http://nl.gatestoneinstitute.org/577...n-verkrachting Maar idd, veel blond ga je daar niet meer aantreffen: "Blonde Zweedse meisjes in buitenwijken van steden als Stockholm verven hun haar steeds vaker donker, uit angst om verkracht te worden. Dat stelt onderzoekster Maria Bäckman in haar studie 'Whiteness and gender'." http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...rachting.dhtml
![]() |
#311 |
|
![]() 'k Weet nie, jij zit met de kramp in je tenen, niet ik.
#312 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2016 om 15:01. |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Banneling
|
![]() Nu, het zou kunnen dat je elke morgen "gereset" wordt...
Daarom zal ik mijn vraag nog eens rustig herhalen: "Waar is die genocide?" |
![]() |
![]() |
#316 |
Europees Commissaris
|
![]() We zijn allemaal schepselen. Alleen Rooms-Katholieken zijn kinderen van God.
#317 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo was het twintig jaar geleden reeds. U zevert er op los AJ. Hollanderhaat en vrachtwagens, wat een onzin. Koop een deftige fiets en concentreert U zich tijdens het rijden, dan blaast dat zuchtje van de vrachtwagen U niet in de beek. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 februari 2016 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat noodzakelijk om mee te zijn met uw verhaal? Of koop ik me toch best een goede fiest.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 februari 2016 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verhaal is dat wanneer ze iets van plan zijn of simpelweg Uw kop hun niet aanstaat en U er uiteraard alleen voorstaat, dat U de les snel geleerd zal hebben. Bitter snel. Laatst gewijzigd door zonbron : 10 februari 2016 om 15:27. |
|
![]() |