Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 28 juli 2016, 10:37   #301
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Mensen als HOUZEE, Anselmo, Skobolev,... willen eigenlijk doen wat er na 1945 gebeurde: het verdrijven van alle Duitstaligen uit gebieden die Pools, Tsjechisch,... werden.
Ik begrijp die heisa niet !
Hier wordt telkens moslim = is-aanhanger gebruikt.
Het gaat wel telkens om het hoofd te bieden aan een grote groep moslims die de is-aanhangen.
Als deze onbeleerbaar blijken moeten ze inderdaad voor de keuze gesteld worden.
Voor zover men dat kan nagaan zijn ze welkom in het kalifaat.
De keuze is aan hen.
Anselmo is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:44   #302
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dromen mag, maar het toont enkel aan dat een simpel antwoord niet voorhanden is.
Nee inderdaad. We zouden verdere bekeringen moeten kunnen voorkomen en mensen die de islam willen verlaten de nodige bescherming geven.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:45   #303
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Helaas wordt hem telkens een forum geboden.
Zegt veel over onze media.
Libro is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:46   #304
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Het gaat wel telkens om het hoofd te bieden aan een grote groep moslims die de is-aanhangen.
De keuze is aan hen.
Er komen zeker rellen van met doden als je de IS-fanaten wat harder begint aan te pakken. Onvermijdbaar. En de moslims zijn nog maar met X-% in België. Maar die rellen zullen er komen.
TV-verslaafde is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:46   #305
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Vele moslims hebben een dubbele nationaliteit: Belgische nationaliteit afnemen na veroordeling en land uitzetten. Economische sancties (mits de nodige innovaties worden we hopelijk minder afhankelijk van olie). Nog iemand voorstellen?
Dat lijkt me een begin van oplossing.

In dat geval had die Algerijnse kerkmoordenaar dinsdag niet rond die kerk rondgelopen met een enkelband, maar ergens in de Sahara (als hij als vluchteling niet terug Europa was binnengeraakt).
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:46   #306
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
De keuze is aan hen.
Het "Kalifaat" is en blijft Syrisch of Iraaks (idealiter ook deels Koerdisch) grondgebied dat louter in handen is van IS.

Men heeft dus de toestemming nodig van Syrië of Irak om die mensen op te nemen. IS heeft hier niets over te beslissen.
TheFourHorsemen is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:47   #307
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

De islam is gewoonweg niet compatibel met een Westerse vorm van maatschappij. Over schaapje kelen en autochtone meisjes en vrouwen voor wandelende hoeren nemen kunnen we anders ook nog eens, los van IS-supporter-islamieten, een boompje opzetten.
De islam moet uit Europa worden verdreven, punt.
Skobelev is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:47   #308
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee inderdaad. We zouden verdere bekeringen moeten kunnen voorkomen en mensen die de islam willen verlaten de nodige bescherming geven.
Inderdaad. Dit gecombineerd met uitgebreidere mogelijkheden om nationaliteit af te nemen na het plegen van misdrijven.

En verder geen uitzonderingswetgeving toelaten voor moslims (of andere gelovigen). Een totaalverbod op onverdoofd slachten is een mooi begin. Verder ook totale vrijheid voor werkgevers om te beslissen of ze al dan niet iemand aan willen nemen die religieuze tekenen (zoals de hoofddoek) draagt.

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 28 juli 2016 om 10:49.
Oud 28 juli 2016, 10:49   #309
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het "Kalifaat" is en blijft Syrisch of Iraaks (idealiter ook deels Koerdisch) grondgebied dat louter in handen is van IS.

Men heeft dus de toestemming nodig van Syrië of Irak om die mensen op te nemen. IS heeft hier niets over te beslissen.
Ja, maar wil je ze niet aanpakken omdat je schrik hebt voor rellen? En die rellen gaan er sowieso komen. 100% zeker.

https://en.wikipedia.org/wiki/Religi...heist_violence
TV-verslaafde is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:50   #310
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ja, maar wil je ze niet aanpakken omdat je schrik hebt voor rellen? En die rellen gaan er sowieso komen. 100% zeker.

https://en.wikipedia.org/wiki/Religi...heist_violence
De vraag is vooral hoe je ze aanpakt. Men kan het niet uitwijzen naar het kalifaat, want het kalifaat is geen soeverein land.
Oud 28 juli 2016, 10:50   #311
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er komen zeker rellen van met doden als je de IS-fanaten wat harder begint aan te pakken. Onvermijdbaar. En de moslims zijn nog maar met X-% in België. Maar die rellen zullen er komen.
Er zijn, dacht ik, rond het miljoen moslims in België. Dat is bijna 10% van de bevolking met een groeiende invloed, veel hogere nataliteit dan de blanke bevolking en een niet te verwaarloosbare impact op onze publieke financiën. Dit alles jaagt mij angst aan. Ik heb nl. gezien wat er in Vilvoorde gebeurd is en dit gaat met heel Europa gebeuren.
Libro is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:53   #312
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dit gecombineerd met uitgebreidere mogelijkheden om nationaliteit af te nemen na het plegen van misdrijven.

En verder geen uitzonderingswetgeving toelaten voor moslims (of andere gelovigen). Een totaalverbod op onverdoofd slachten is een mooi begin. Verder ook totale vrijheid voor werkgevers om te beslissen of ze al dan niet iemand aan willen nemen die religieuze tekenen (zoals de hoofddoek) draagt.
Voil�*. Zo krijgen ze de keuze: aanpassen of opkrassen. En er gaan er dan veel opkrassen. En die die blijven, moeten verder opgevolgd worden om te bewaken dat hun integratie geen rookgordijn is (taqqiya, weet je nog).
Libro is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:55   #313
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn, dacht ik, rond het miljoen moslims in België. Dat is bijna 10% van de bevolking met een groeiende invloed, veel hogere nataliteit dan de blanke bevolking en een niet te verwaarloosbare impact op onze publieke financiën. Dit alles jaagt mij angst aan. Ik heb nl. gezien wat er in Vilvoorde gebeurd is en dit gaat met heel Europa gebeuren.
Het gaat niet escaleren hoor maar ik gok wel dat er jaarlijks doden gaan vallen in België de komende 10 jaar door rellen. De politiek gaat niets veranderen, de bedrijven ook niet. Dus het volk neemt het over en dat betekent relletjes.
TV-verslaafde is offline  
Oud 28 juli 2016, 10:57   #314
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
'Slechts' een goede 6% is moslim als ik me niet vergis. Dit blijft natuurlijk een erg hoog aantal.
Oud 28 juli 2016, 10:59   #315
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
M. Eyskens op deredactie.be

"De snelle en onophoudelijke verspreiding van het zichtbare kwaad in de wereld doet gevoelens van machteloosheid en haat ontstaan. Die haat zet mensen er toe aan aanslagen te plegen, die op hun beurt meer haat oproepen tegen de vermeende islamitische daders van dat geweld."

Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...inie/1.2722713

"vermeende".... WTF!?
Eyskens is al langer seniel, dat wisten we al langer. Het is alweer een tijdje geleden dat hij nog eens om parlementaire volmachten gevraagd heeft.

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 28 juli 2016, 11:02   #316
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Stel u maar eens voor wat er zou gebeuren wanneer een VB-er, of iemand van FN, PVV of AfD een imam de kop inslaat. Men zal dan direct alles benoemen en actie ondernemen. Maar de islam is zo goed als untouchable. Hypocrieten.
Dat zou dan ook een gans ander precedent zijn.

U vergelijkt de volgende twee situaties:

- een terrorist die de democratische rechtsstaat wil omverwerpen vermoordt een priester

- een lid van een politieke partij die de democratische rechtsstaat wil beschermen (dat veronderstel ik toch) vermoordt een imam

Ziet u het verschil?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 28 juli 2016, 11:03   #317
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat is niet te vergelijken. Maar als zelfs mensen met een vergelijkbare achtergrond elkaar al naar het leven staan omwille van een geloof, hoe wil je dan dat islamieten hier zouden kunnen aarden?
Hier hebben we te maken met een invasieve soort die met de autochtone soort niets gemeen heeft. Zelfs Natuurpunt wil invasieve soorten liever vernietigen voor ze de oorspronkelijke soort verdrongen hebben.

Trouwens, ze, de islamieten, hebben al ruim voldoende kansen gekregen de laatste 50 jaar. Weg ermee.
Het gepamper heeft zelfs een averechts effect gegeven. Zij voelen zich nu helemaal ongenaakbaar.
Oud 28 juli 2016, 11:05   #318
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Slechts' een goede 6% is moslim als ik me niet vergis. Dit blijft natuurlijk een erg hoog aantal.
Ik geef toe dat ik niet direct over de exacte cijfers beschik, maar het aantal loopt inderdaad in de honderdduizenden. Hun aandeel in de bevolking gaat de komende jaren exponentieel toenemen, ook door de stroom van "vluchtelingen" die we de laatste maanden gekend hebben. Die gaan zich dan ook nog eens lustig voortplanten en voor je het weet, zitten we in Eurabië.
Libro is offline  
Oud 28 juli 2016, 11:11   #319
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het gaat niet escaleren hoor maar ik gok wel dat er jaarlijks doden gaan vallen in België de komende 10 jaar door rellen. De politiek gaat niets veranderen, de bedrijven ook niet. Dus het volk neemt het over en dat betekent relletjes.
De termen xenofobie en islamofobie zullen in het rond vliegen. Maar dat er een genocide op de West-Europese bevolking aan de gang is, is bijzaak.
Oud 28 juli 2016, 11:23   #320
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
...
Trouwens, ze, de islamieten, hebben al ruim voldoende kansen gekregen de laatste 50 jaar...
Dat is niet helemaal waar, hé.

Ze hebben nog geen één overspelige mogen stenigen.

Ze hebben nog geen één keer een openbare geseling mogen organiseren.

En ze hebben nog geen Zedenpolitie op poten mogen zetten om vrouwen die hun hoofdhaar laten zien afdoend te kunnen beteugelen.

En dan zijn sommigen nóg verwonderd dat die mensen hier niet gelukkig zijn

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be