![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Europees Commissaris
|
![]() Droom maar verder. Dromen is trouwens het enige wat nog geen geld kost. Is het daarom dat jij zo graag die hobby beoefend? Bovendien is "zat" de verleden tijd. Heb je ze toen gekregen? Neen dus. Wel dan zal je ze nooit meer krijgen. Wordt wakker. En denk even na! Zie je nu excuses? Wel ik ook niet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja Anna; als je nu ook al het verschil niet kent tussen "zat" en "zit" en er absoluut iets anders wil van maken en er nieuwe betekenissen aan geeft dan wordt alles onduidelijk nietwaar. Maar mocht ik teveel drinken dan heb ik nog steeds het geld om dat zelf te betalen. Dus wat is uw probleem? Bovendien vind ik dat jij er erger aan toe bent. Heb je geen geld om je serieus aan te kleden op dit forum? Maar goed. Het zijn mijn zaken niet. Maar of ik zat ben of niet zijn ook uw zaken niet. En of U mijn schrijfsels niet begrijpt evenmin. Ik schrijf alleen voor mensen die het verschil begrijpen tussen "zat" en "zit". Maar je schijnt wel aan te dringen. Ik heb je al verwittigd dat je mijn bijdragen niet moet vervalsen en mij woorden in de mond leggen die ik nooit gezegd heb. Dat is al heel ongepast. Denk je dat zelf niet? Of ben jij misschien doorlopend zat? Probeer geen oorlog te ontketenen meiske. Ik heb er geen goesting voor en nog minder tijd; En als ik deze had dan zou ik hem er nog niet aan besteden. Je vind uw gading op dit forum; Je moet niet zoeken om partners te vinden om oorlog te voeren. Wat is uw probleem dan feitelijk? Probeer te begrijpen wat ik schrijf en dan zijn we reeds een stap verder. En nadien zal ik misschien overwegen om te lezen wat jij schrijft. Maar voorlopig is het dus "Njet". In het Engels "Nuts" zoals Patton destijds zei tegen de Duitsers. ![]() En als je blijft aandringen krijg je nog één woord en dat is "Foert". Laatst gewijzigd door werkman : 18 januari 2017 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Antwerpen is labo van nationalistische waanideeën geworden’ dixit Wollige Tom.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170121_02687430 Een concreet programma heb ik nog altijd niet gehoord. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je toch persé een punt wil hebben zal IK er jou eentje cadeau doen. Een piepkleintje. Het is geen toeval dat de rooie zo klein zijn geworden dat ze zelfs bereid zijn samen te klitten met de groenen om De Wever van de troon te kunnen stoten. Om jou te plezieren maak ik ook nog een punt in jouw plaats. Jij ziet natuurlijk niets liever dan dat De Wever door een linkse kliek van ongewenste sukkels wordt uitgeschakeld. De Antwerpenaars weten immers uit decennialange ervaring met de rooien hoe gelukkig ze zich daarmee mochten prijzen. Hoeveel % van de stemmen haalde De Wever weer in Antwerpen?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 januari 2017 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#314 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Minder auto's" "Nationalisme". Dat is zowat de pre-campagne. ![]()
![]() |
![]() |