Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2019, 08:06   #301
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als je geen imago hebt, kan je ook geen dwang daarover ondergaan he
Alsof alleen het imago telt... zij moet het imago van haar werkgevers uitdragen anders verlies ze haar broodwinning...
En alsof dat geen dwang is...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 11:22   #302
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Al gezien hoeveel voorkeurstemmen Francken nu kreeg
en de vorige keer ???

Francken haalde een indrukwekkende score, maar de andere n-va toppers heel wat minder.

Dat is het probleem met electorale show verkopen rond het thema van de makakken : dat lukt goed voor de verbale roeptoeter zelf. Dus Theo plukt daar zelf de vruchten van. Maar in de andere provincies kunnen de kiezers niet op Theo stemmen, en dan stemmen die voor datgene dat er het dichtst bij aanleunt : het Blok.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 12:52   #303
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Francken haalde een indrukwekkende score, maar de andere n-va toppers heel wat minder.

Dat is het probleem met electorale show verkopen rond het thema van de makakken : dat lukt goed voor de verbale roeptoeter zelf. Dus Theo plukt daar zelf de vruchten van. Maar in de andere provincies kunnen de kiezers niet op Theo stemmen, en dan stemmen die voor datgene dat er het dichtst bij aanleunt : het Blok.
Mooi, he ! Representatieve democratie
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 13:21   #304
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Verschillende west-Vlamingen, die onderling geen contact met elkaar hadden en die in contact zijn gekomen met Limburgers en er zelf zijn gaan wonen, hebben mij, vol lof hun bewondering uitgesproken over de Limburgse samenleving waarin ze terecht zijn gekomen... Veel natuurlijker, veel opener, veel warmer dan wat ze bij hen gewoon waren...

Dus veronderstel ik, dat zij die er een ander gedacht over op nahouden, gewoon napraters zijn die geen kaas gegeten hebben over wat Limburgers nu werkelijk zijn...
Marie, een beetje zoals de Walen, of liever de Ardenners dan, natuurlijker, openenr warmer.. kortom anders.

Laatst gewijzigd door omaplop : 18 september 2019 om 13:22.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 18:18   #305
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Verschillende west-Vlamingen, die onderling geen contact met elkaar hadden en die in contact zijn gekomen met Limburgers en er zelf zijn gaan wonen, hebben mij, vol lof hun bewondering uitgesproken over de Limburgse samenleving waarin ze terecht zijn gekomen... Veel natuurlijker, veel opener, veel warmer dan wat ze bij hen gewoon waren...
Ongetwijfeld zijn er veel limburgers die aan je beschrijving beantwoorden. Je komt ze tegen als wandelaar of fietser of op de terrasjes van de eethuizen. Alleen bepalen ze niet de politieke lijn die door de limburgse bewindvoerders gevoerd wordt. Vergeet niet wie het vijftien jaar geleden voor het zeggen had in je zo geliefd limburg. Door allerlei schandalen betekenen ze actueel veel minder, het zijn nu U-boten geworden i.p.v. slagschepen.
Citaat:
Dus veronderstel ik, dat zij die er een ander gedacht over op nahouden, gewoon napraters zijn die geen kaas gegeten hebben over wat Limburgers nu werkelijk zijn...
Indien ik een "naprater" ben moet je dit bewijzen door een paar postings van mij te posten waaruit dit zou blijken. Dank bij voorbaat.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 18:19   #306
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Marie, een beetje zoals de Walen, of liever de Ardenners dan, natuurlijker, openenr warmer.. kortom anders.
Heb ik dan ook niets tegen de Walen en nog minder tegen de Ardenners, maar de francofone politiek; dat is een paar andere mouwen...
Oud 18 september 2019, 18:53   #307
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Veel natuurlijker, veel warmer: vooral in het westen v. West-Vlaanderen zijn de mensen heel natuurlijk en warm.
Ga eens naar Watou of Poperinge...
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2019, 20:31   #308
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Ongetwijfeld zijn er veel limburgers die aan je beschrijving beantwoorden. Je komt ze tegen als wandelaar of fietser of op de terrasjes van de eethuizen. Alleen bepalen ze niet de politieke lijn die door de limburgse bewindvoerders gevoerd wordt. Vergeet niet wie het vijftien jaar geleden voor het zeggen had in je zo geliefd limburg. Door allerlei schandalen betekenen ze actueel veel minder, het zijn nu U-boten geworden i.p.v. slagschepen.
Indien ik een "naprater" ben moet je dit bewijzen door een paar postings van mij te posten waaruit dit zou blijken. Dank bij voorbaat.
Men sprak over de Limburgse samenleving, niet over het ene of andere individu...
En wat de politiekers betreft... Is dat niet overal zo??? Welke politiekers vertegenwoordigen nog het volk???
Of uzelf wel of niet tot de napraters behoort, dan is het aan u om dat na te gaan; ik sprak enkel in het algemeen...
Oud 18 september 2019, 20:33   #309
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Veel natuurlijker, veel warmer: vooral in het westen v. West-Vlaanderen zijn de mensen heel natuurlijk en warm.
Ga eens naar Watou of Poperinge...
Ik heb aan de kust gewoond en ik heb, zoals overal ten andere, nooit problemen gehad met de plaatselijke bevolking...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be