![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk kennen we de oorzaak van al die gaten in Vlaamse kerktorens.
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook wat je zegt is gewoon niet waar. Ik ken mensen die niet bijzonder hard hebben gestudeerd, werkzaam zijn in de industrie, en toch goed verdienen. Natuurlijk zitten die niet op een berg geld als sommige joden... maar daar zal de 'intellectueel' uithangen weinig aan veranderen. Daarbij vind ik het maar laag bij de gronds om neer te kijken op mensen die minder verdienen... Wist je dat vrouwen doorgaans ook minder dan mannen ontvangen? Een samenleving niet enkel op intellectuelen. Dus met zogenaamde intellectuelen mag zeker worden gelachen op carnaval. Zelfs al ga je me niet wijs maken dat alle vismoilen intellectueel zijn. Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 februari 2020 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joden en diamanten.
Serieus wereldje. Je zal er niet tussen mogen komen.
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() Dat gaan Unia, de UNESCO en de Europese Commissie nu eens tof vinden zie. En The Anti Defamation League wsl ook. Kunnen die op hun beurt een stuk in hun voeten zuipen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ex Esther was ontzettend pro-pali.
![]() |
#307 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 februari 2020 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bied je aan?
![]() |
#309 |
Banneling
|
![]() Wij bieden marketing campaigns (gericht aan associations) aan.
Voor de rest heb ik natuurlijk een financieel profiel. Zo bezien is het best wel een intellectuele markt. ![]() Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 februari 2020 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk zo zit dat ; https://youtu.be/0GCUmTUT7yo
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geld zal en moet rollen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heb je dat euvel bijgespijkerd. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen Aalstenaar maar ik bewonder het volkske dat de gevestigde orde te kakken durft zetten. Met dezelfde wilskracht en overtuiging waarmee oprechte Vlamingen zich al bijna twee eeuwen verzetten tegen de verfransing en de nooit aflatende overheersing van de francofone minderheid.
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, sorry hoor maar je kunt er toch niet omheen. De feiten zijn wat ze zijn. Heb je al eens nagegaan welk percentage van de Nobelprijzen door Joden worden binnengehaald? En vergelijk dat dan maar met het relatieve gewicht van de joodse bevolking tegenover die van de planeet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar mijn bescheiden mening zijn Joden niet echt een "ras". Goed ja, er zijn er een aantal die bepaalde fysieke kenmerken vertonen die je als "raskenmerken" zou kunnen bestempelen. Maar, er zijn er er nog veel meer die qua uiterlijk helemaal niet opvallen. Ik denk dat het veeleer gelegen is aan de eeuwenoude traditie bij joodse families om een enorm belang te hechten aan onderwijs. Voeg daar dan nog aan toe dat in religieuze gezinnen (en dat is véél omvangrijker dan de in de kijker lopende Chassidiem) er sedert onheuglijke tijden aan Thora- en Talmoed-studie wordt gedaan waarbij studeren en de "Schule" in hoog aanzien staan. Die ingesteldheid is blijven hangen in de opeenvolgende generaties, óók bij de seculiere Joden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kan dan ook als een boemerang terugkomen. En dan hebben we het nog niet over Moshe Katzav, Olmert, Madoff, Weinstein, Epstein, Wiener, Woody Allen, Polanski ... the list goes on... Kweetni?
![]() |