![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon lezen wat er staat Jan en die infantiele zever van je keurde het niet af, dus keur je het wel goed gewoon laten. Dat pakt misschien in uw geloofsgemeenschap maar niet bij mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel vast en concludeer. Nu ook weer: de onhandigheid in uw reactie om het onderwerp zeker niet aan te snijden. Zoals ik al zei: u mag gerust laten weten of het verkeerd is en wat uw visie is op de rellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat nog meer infantiele zever is? Dat jij meent te moeten overtuigen, dat als mijn buurman zegt dat hij dat homo-gedoe maar niks vindt (of zich zelfs in minder fraaie bewoordingen er over uitlaat), ik dan automatisch geweld zou gaan plegen op homo's.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over infantiele zever gesproken, heel je oeuvre....
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom schreef ik ook al: als mijn conclusies fout zijn over uw merkwaardig ontwijkend gedrag, mag u dat gerust laten weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan u er niet van overtuigen dat ik een GEEN dubbelnick ben, laat staan dat ik u dus van iets anders zou willen overtuigen. Doeiiiiii |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lig er immers niet van wakker hoor. Maar ooit noemde ik jou "fantaman", dat is in je geheugen toch ergens blijven plakken, want je gebruikt 't nu te pas en onpas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hoeft niets, beste man. Ik stel alleen vast. En ik concludeer. Indien u meent dat mijn conclusie onjuist is, mag u dat gerust stellen.
Door al uw ontwijkend gedrag word ik nog meer dan ooit bevestigd in mijn conclusie. De twee maten en twee gewichten blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kronkelend om toch maar niet te moeten toegeven dat hij het geweld van plunderaars goedkeurt. "Geen mening hebben hierover" is wel héél gemakkelijk, zeker voor iemand die anderen heel de tijd meningen toedicht.
![]() |
![]() |
#318 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag iedereen geloven wat hij/zij wil zolang het maar géén schade aan andere toebrengt of men het aan anderen gaat proberen op te dringen met alle mogelijke toeters & bellen in de aanslag.
![]() Zo geloof ik nog steeds dat ik ooit de Euro-Milj eens ga winnen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 juni 2020 om 15:33. |
![]() |
![]() |