![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Miscon...about_HIV/AIDS De gekte bleef duren tot de ziekte goed behandeld kon worden. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Mensen die meer 'contacten' hebben door op complotsites 'getuigenissen' te lezen dan dat ze iets horen van vrienden, collega's, kennissen, familie... Citaat:
Hier bijvoorbeeld. https://www.robertogiraldo.com/eng/Websites.html Er zijn nog sporen van terug te vinden, maar die sites hebben veel aan belang verloren. Precies zoals zal gebeuren de dag dat er een goed vaccin / geneesmiddel bestaat, en de dreiging afneemt.. Ook weer fout! Internet voor de grote massa is er al van in de jaren '90, AIDS bleef lange tijd zonder medicijn met weinig nevenwerkingen, en betrouwbaar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat onderzoek over aan wetenschappers, niet aan mensen die het verschil niet kennen tussen een bacterie en een virus.
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet wat jij allemaal leest maar het trekt op niet veel.
Aids is sedert half jaren 70 al tussen ons. Dus laat de rest maar vallen. Als je verder zo wenst door te gaan met dat gezever altijd doe dat dan zonder mij. En heel veel foutjes komen van de vertalingsprogrammas. Daarbij het is niet omdat je een fout schrijft dat daarom de inhoud niet klopt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 augustus 2020 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Staatssecretaris
|
![]() In covid-19 zitten gemuteerde resten van Aids. En nog veel meer.(vraag dit maar na bij de beste virologen)
Laatst gewijzigd door Deo : 19 augustus 2020 om 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kun je het verschil inschatten tussen minder erg dan gevreesd omwille van het feit dat men maatregelen genomen heeft ten opzichte van minder erg dan gevreesd omdat het gewoon overdreven was?
![]() |
![]() |
#305 |
|
![]() Dus hetzelfde virus dat volgens sommige complotdenkers niet bestaat, is dan weer gefabriceerd volgens andere complotdenkers...
Waarom 101 complottheorieën uitdenken, terwijl de gewone wetenschappelijke verklaring werkt?
![]() |
#306 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#307 |
|
![]() Via sites die websites archiveren voor ze verdwijnen, kun je wel terugvinden dat er wel degelijk complottheorieën waren over het AIDS virus.
Mensen ontkenden dat er een HIV virus bestond, of dat dat de oorzaak was van AIDS, enz. https://web.archive.org/web/20030627...com/index1.htm Ik vind de complottheorieën rond Covid even dwaas.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 19 augustus 2020 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarbovenop heb je natuurlijk ook die studie in The Lancet, die aantoonde dat er géén enkel statistische correlatie was tussen overheidsmaatregelen en aantal doden of zwaar zieken. Dat maakt het wel bijzonder moeilijk om toch vol te houden dat het minder erg is dan gevreesd door de genomen maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
|
![]() Citaat:
Bullshit
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Staatssecretaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Deo : 19 augustus 2020 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar....van alles en nog wat terugvinden in archieven van websites in tijden dat er nog geen computers in omloop waren? En totaal geen internet. Mensen op enkelingen na waren wel degelijk voorzichtig met aids. En ook met de varkensgriep. De vogelgriep. En zelfs de dolle koeien. Nooit eerder is er een dergelijk scenario geweest die alle welvaart aan het vernietigen is. Sneller dan de ziekte. We zullen eens terug klappen als 70% van de economie zal dood zijn.
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeert men nu landen om te kopen of niet?
Volgens wit rusland wel. https://www.facebook.com/10000163475...38996/?app=fbl Maar het kan ook fake zijn.
![]() |
#314 |
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het IMF wilde dat wel toekennen, 940 miljoen dollar dus, maar merkt op : Hey, jullie daar in Belarus hebben dus GEEN ENKELE maatregel in plaats tegen Corona, dat lijkt ons niet wijs, we zouden graag zien dat jullie een aantal Corona-maatregelen nemen VOORDAT we jullie geld willen lenen. Omdat we zien dat het nemen van GEEN maatregelen of te laat, zoals in Italie bvb. niet echt positieve effecten heeft op de economie en zeker niet op de terugbetalingscapaciteit. Stel je voor zeg, een bank die condities stelt vooraleer ze geld uitleent. ![]() Dat zou bijna zijn als een bank die vraagt om een levensverzekering af te sluiten als je een hypotheek sluit, of een brandverzekering. Dat is natuurlijk omkoping en chantage ,zoveel is duidelijk. ![]() https://www.obserwatorfinansowy.pl/i...and-imf-money/ Laatst gewijzigd door parcifal : 19 augustus 2020 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na 10.000 Belgische doden kan je hier moeilijk komen poneren dat het een fake verhaal is he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is slechts een fabel om ons braaf te houden. Wel spijtig dat er daarvoor zoveel mensen op het kerkhof moesten terecht komen. Maar sommige moeten toch iets hebben om zich bezig te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#320 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus de helft van de coronadoden zouden ook zonder corona zijn gestorven, tenzij jij denkt dat er in 2020 om mysterieuze reden 5.000 doden minder zouden zijn gevallen dan de jaren voorheen moest dat coronavirus geen roet in het eten hebben gestrooid.
![]() |