![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een journalist van de New York Times gebruikte het n-woord in een uitleg over racisme en ligt op straat.
A Het woord neger gebruik je misschien beter niet want ... B U hebt het net gebruikt ... A Excuseer me. Maar het was toch helemaal niet naar iemand gericht of met kwalijke bedoelingen ... B Maakt niet uit ... B-Z Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh hh Bye bye ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() Dus als je het wilt hebben over het N-woord dan mag je zelf het N-woord niet gebruiken. Maar over welk N-woord gaat het dan precies als je enkel N-woord mag gebruiken?
Neen, de piek vd zottigheid is nog niet bereikt. De dans vd wilde elfen gaat nog eventjes door. Er was eens een lachende neger en een zotte blanke. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 11 februari 2021 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 februari 2021 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaakkanaal tijdje van Youtube omdat woorden als wit, zwart en aanval werden gebruikt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat heb je met A.I.
Satirische kranten worden zo ook vaak van Facebook gehaald omdat ze "fake news" verspreiden. Het computeralgoritme kan het verschil niet zien tussen satire en fake news. Deze A.I. bedreigt toch wel een beetje onze vrije mening. Nu, A.I. heeft al een lange weg afgelegd, en blijkbaar zou een goede A.I. toch al het verschil tussen humor en fake news moeten kunnen zien. Het is vooral de manier waarop het gebracht wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 22 februari 2021 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, dan zou een eeuwenoude techniek van satire om via humor een maatschappelijke afwijking te signaleren, naar de knoppen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit eindigt nog met blanken op transport.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Of we (of onze kinderen) op transport gezet zullen worden weet ik niet maar we mogen gerust vrezen voor een gelijkaardige situatie als in het huidige Zuid-Afrika.
https://duckduckgo.com/?q=blanke+slo...ka&t=h_&ia=web Zelfs Knack bericht erover (nochtans een allerminst rechts blad): https://www.knack.be/nieuws/in-beeld...eck=1614001948 Laatst gewijzigd door N-VA : 22 februari 2021 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je treft hoe dan ook mensen die geen schuld hebben aan wantoestanden uit het verleden. Tegelijk zijn de wraakreacties vanuit de zwarte bevolking ook des mensen. Blijft de vraag echter hoe dit zich moet vertalen naar een diverse, multiculturele samenleving die tenonder zal gaan aan conflict en onkunde om met het verleden in het reine te komen. Dan moet pragmatisme een antwoord bieden en in Zuid-Afrika is men al hardop aan het denken aan het creeren van stadsstaten genre Singapore waar een Chinese minderheid zich kon afschermen tegen toenemende etnische en religieuze intolerantie vanwege de Maleisiers. https://www.visionair.nl/politiek-en...eds-nijpender/ Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 22 februari 2021 om 15:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zuid-Afrika is een ander verhaal, daar heeft de apartheid diepe wonden geslagen. Toch waren het blanken (Frederik Willem de Klerk) die zelf komaf hebben gemaakt met de wantoestanden. Als we nu zien wat het resultaat is vraag ik mij eerlijk gezegd af of dit wel een goed plan was. Persoonlijk ben ik voorstander van een algehele evacuatie van de blanke Zuid-Afrikanen al kunnen aparte blanke stadstaten een goed alternatief zijn. De Verenigde Staten tenslotte is een ingewikkeld verhaal, het lijkt er op dat hoe meer rechten Afro-Amerikanen krijgen hoe ontevredener ze worden. Ik heb op dit forum gelezen dat sommigen enkele zuidelijke staten willen omvormen tot een zwart onafhankelijk land. Dat kan misschien een oplossing zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is uiteraard wel zo dat blanken zeker geen monopolie hebben op overheersing door andere volkeren. Zou er bij Arabieren ook een gelijkaardige schuldobsessie bestaan over hoe ze destijds Afrikanen behandelden? IJzige stilte daaromtrent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 24 februari 2021 om 07:02. |
![]() |
![]() |