![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, grappig is hij niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk leert hij uit deze publieke ass-spanking en stelt hij zich in een toekomstige formatie opdracht niet zo erg als een Bully met hoogheidswaanzin op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu? Wel, nu zitten ze slechts met een aangeschoten eend als Minister-president : Jan Jambon. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 8 september 2020 om 20:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men gaat de uitvoering van plan B versnelt moeten uitvoeren ![]() Met het VB zal hij wel afrekenen zoals zijn historisch voorbeeld met Pompeius heeft gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gokken de hele tijd, maar het is elke keer verkeerd... Heert Bourgeois moet zo nodig weg, die was te braaf, te oud, te weinig energiek. In de plaats kregen we de ex minister van buitenlandse zaken die nu als nieuwe MP niet eens uit de startblokken raakt. De Grote Leider himself heeft zijn federale formatie verkloot, puur uit hubris omdat mijnheer dacht dat hij orders kon geven aan de liberalen... Ooit gaat hij toch echt eens moeten leren hoe je bondgenoten zoekt in politiek... Zoveel jaar bezig op topniveau, en hij isoleert zichzelf nog altijd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zij zo. Vivaldi of niet. Paarsgeel of niet. Bouchez of niet. Wilmés of niet. De PVV of niet. De CD&V of niet. De N-VA of niet. Lachaert en co zullen de hoogste prijs betalen de volgende verkiezingen. En of ze het wéten. De verkiezingen die ze met alle middelen proberen te vermijden bewijzen het, en ze komen er hoe dan ook. Vroeg of laat. Het circus dat we al bijna twee jaar aanschouwen, en de gevolgen daarvan, zal het kiesvee niet licht vergeten.
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat er geduwd wordt maakt mij niks meer uit. Ik ben op rust ingevolge handicap en ziekte. En aan beiden heeft de NVA zijn medewerking verleend. Maar dat is plaatselijke politiek waar onverantwoordelijken hun medewerking aan verleenden. Uit eigenbelang dus. Dat het partijbelang verwaarloosd werd kon hun niet schelen. Op den duur waren er twee NVA's. Ze moeten dan ook mijn kop met rust laten. Idem dito wat het blok betreft. Ook die hun emmer stront kan ik missen. Het is niet omdat ik op de ene plaats de deur dichtsloeg dat ze moeten denken en hopen dat ik gratis de vuilcontainers zal leeg maken. En voor meer te verwachten heb ik de nodige diploma's niet. Maar dat is een ander verhaal dat ik jullie zal besparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik niet deel is je vertrouwen (?) in Dewever, mij lijkt dat die al heel lang geleden de omslag heeft gemaakt van vlaams-nationalist naar opportunist en postjespakker net zoals een groot deel van de N-VA top. Ik zou echter zeer verheugd zijn als ze zich herpakken.
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
|
![]() Klopt.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat maar zitten. Tegen één 'federale kieskring' op zich heb ik niks, maar dan wel op voorwaarde dat er géén bij voorbaat bepaalde verdeelsleutel Nl/F of zo bij te pas komt. Misschien kan men beginnen die in te voeren voor de Europese verkiezingen (uiteraard onder dezelfde voorwaarde). Wat denkt u: zouden daar véél Franstalige politiekers voor vallen? Zo ja: hoe véél precies? 2? 3? Citaat:
In de pathetisch-disfunctionele hybride van bananenrepubliek, kleptocratie & operette-koninkrijk "België" zal het daar - gelukkig? helaas? - zo goed als zeker nooit van komen. De zelfverklaarde 'élite' zal haar privilegie van onbeperkte geldverkwisting immers alleen opgeven als haar het mes op de keel wordt gezet. Aangezien "Belgen" (en vooral "Vlamingen") echter in grote meerderheid lamme goedzakken zijn, zal het daar hoogstwaarschijnlijk nooit van komen. Ik zou haast willen zeggen: "bonne chance !", maar soms, als het mij echt te véél wordt, kan het wel eens luiden: "bonne merde !". *diepe zucht*
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |