![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#302 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
Normaal gezien wel, maar onze linkiewinkies zoeken er natuurlijk vanalles anders achter... Het gaat hen dan ook maar alleen om de NVa zo snel mogelijk kapot te maken...
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
voor linkies & anderen: ga naar You tube en tik in "Dino Alles kan kapot" Doen !!! |
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gaat overigens niet lukken. Hij gaat er niet in slagen om nog een tweede keer kiezers van het VB af te snoepen. Dat lukte misschien één keer, maar de VB kiezers die hem een maal het voordeel van de twijfel gunden, gaan dat geen tweede keer doen denk ik. De pensioenleeftijd naar 67 waar de huidige regering blijkbaar vanaf blijft, neem ik hem heel kwalijk. Ik betaal heel veel aan sociale zekerheid, en mijn pensioen wordt afgetopt. Diefstal vind ik dat. Langer werken is overigens voor mij een vorm van belastingsverhoging. |
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij heeft nu een geniale slogan : Nu is het aan ONS. Veel mensen voelen (onbewust ?) aan dat ze méétellen: ONS: dat zijn WIJ !!! Het VB wil iets doen voor ONS !!! Iets anders: ik zie pas nu dat jij in Hoevenen woont ? Er is daar een vliegveldje bijna naast de A 12. Wordt er daar met ULM gevlogen ? |
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarmee doelde hij duidelijk dat er mensen zouden moeten ontslagen worden. |
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het VB wél: Nu is het aan ONS ! Geniaal. Geen enkele psycholoog kan het beter uitdrukken. |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
• Het Vlaams Belang heeft voor de hervorming van de loonwet van 1996 gestemd waardoor de lonen niet meer mogen stijgen dan in onze buurlanden, en dit nu nog verstrengd is. Dit kostte een gemiddeld Vlaams gezin de voorbije twee jaar 735 euro. • Het Vlaams Belang heeft voor de flexi-jobs gestemd. Een derde van die jobs zijn gebruikt om vaste jobs te vervangen. Met meer flexibiliteit en lagere lonen als gevolg. • Het Vlaams Belang heeft tegen een Europees minimumloon op 60% van het gemiddeld loon gestemd. • Het Vlaams Belang heeft voor de jacht op langdurig zieken gestemd. Feit:7 op de 10 langdurig zieken in de zogenaamde re-integratieprocedure worden op het einde van de rit zonder meer ontslagen. • Het Vlaams Belang heeft voor het Belgisch belastingverdrag met Panama gestemd. Een belastingverdrag om de Panama-filières van het Belgisch establishment veilig te stellen. En ook nog dit: TEGEN GESTEMD bij: • Een resolutie over arbeidsmarktomstandigheden voor een beter evenwicht tussen werk en privéleven. • Een resolutie over het verbeteren van de kansen voor vrouwen op de arbeidsmarkt. • Een resolutie voor een minimale vennootschapsbelasting van 25% in alle lidstaten van de Europese Unie. • Een resolutie die een verbetering beoogt van het automatisch uitwisselen van inlichtingen over belastingen. • Een paragraaf voor een betere toegang tot de rechter in milieuaangelegenheden. * Verlenging van bescherming tegen uithuizetting voor huurders tijdens de coronacrisis Zich onthouden bij: • Een resolutie over gezondheid en veiligheid op het werk. • Een resolutie over de bescherming van de werknemers tegen de risico’s van blootstelling aan kankerverwekkende en andere ongezonde stoffen op het werk. • Een vraag aan de lidstaten om mechanismen in te stellen voor het opsporen van de verschillen in lonen en wedden tussen mannen en vrouwen. • Steun voor de dringende oprichting van een Europese autoriteit die bevoegd is om belastingontduiking te bestrijden |
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#312 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een tijd geleden dacht ik: Nu zijn ze aan hun toppunt. Dat toppunt ligt bij elke peiling hoger. 't Is maar een peiling maar het geeft een DUIDELIJKE STREKKING aan. |
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Kiezers geloven graag in sprookjes. EN 5 minuten nadenken of die realiseerbaar zijn is voor de meeste keizers een te zware inspanning. Een tijdje geleden nog zo een voorbeeld gehad in de vereniging. Was er ook ene die zei: "die vreemden moeten allemaal terug naar hun land". Toen ik hem er op wees wie in de eigen vereniging eigenlijk 'van vreemde afkomst' was beseften ze plots dat hun vereniging op zijn gat zou liggen zonder die mensen. Laatst gewijzigd door pajoske : 2 oktober 2020 om 16:46. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet naar het goede nieuws van de nieuwe regering geluisterd die smijt met de miljaren maar niet zeg waar ze het geld gaan halen... Inderdaad populisme ten voeten uit... De vraag voor hoe lang nog??? |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|