![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij wil zijn spaarpotje zieken toch nog met zoveel maatregelen als hij kan bijhouden, en als daarvoor 50% van de bedrijven failliet moet, dan moet het maar he. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 november 2020 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt het op neer, hij gaat over lijken om z'n geldstroom in gang te houden. Alle doden zijn voor hem belangrijk, zolang ze maar corona hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Parlementslid
|
![]() Er mag hier wel wat omkadering gegeven worden bij wie bepaalde beweringen maakt. Het is niet dat we hier met een onpartijdig statisticus te maken hebben.
Filmpje van 70 minuten over wat ie in 5 minuten kan uitleggen. Heb 30 minuten gekeken met wat voor en achteruit te gaan. Heb wel iets nieuws geleerd. Straight party vote vs individual candidate vote ![]() De bewering dat enkel een horizontale lijn te verwachten is en een neerwaartse trend verdacht is, valt moeilijk te rijmen met het mogelijke gebied hieronder in kaart gebracht. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() ik ben de laatste om de ranstige te verdedigen maar nogmaals heb je iets anders dan geruchten en roddels ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We vergelijken hier (ook bijgeleerd !) SPV (dus alles op dezelfde partij) met "voorkeurstemmen". Een beetje vergelijkbaar met onze "lijststem" vs "naamstem". Nu lijkt het mij logisch dat als je zowel R als Trump wil stemmen, je NIET gaat voor "voorkeurstem". Maw, een R die Trump wil, zal SPV doen. Het is ENKEL als je een R bent, maar tegen Trump bent, dat je "naamstemmen" gaat gebruiken. Ik verwacht dus HELEMAAL die diagonaal. Hoe meer SPV republikeinen er zijn, hoe minder je de "naamstemmen" op Trump kan verwachten, want de enigen die naamstemmen doen en toch op Trump stemmen zullen de kleine schare D stemmen zijn die uitzonderlijk Trump willen. Want de R die Trump wil, zit NIET in de naamstemmen, die stemt gewoon "lijst". Het is eerder raar aan de linkerkant dat het zou afvlakken. Als men een heel hoog percentage democraten heeft, dan zou je verwachten dat de enige "naamstemmen" die voor Trump zijn, want zoniet gaan die democraten toch gewoon een lijststem uitbrengen samen voor Biden. En toch scoort Trump daar niet hoog bij de democraten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() Er is geen fraude. Iedereen die zegt dat er in deze verkiezingen grootschalige fraude is geweest, die liegt. En die weet van zichtzelf dat hij liegt, dus speelt hij een politiek spel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan eigenlijk alle kanten op: je kan inderdaad als een oen gaan naamstemmen om gewoon twee keer hetzelfde te stemmen. Het lijkt erop dat democraten dat wat meer doen dan republikeinen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het inderdaad zo dat ik tot hier toe niet echt een aanwijzing van fraude heb gezien die uiteindelijk niet verkeerd was - ik ben zelf meegegaan met een interessant fenomeen, dat uiteindelijk een data-artefact (afrondingseffect) bleek te zijn, maar dat, indien het reeel was, een heel hard statistisch bewijs geweest zou zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 november 2020 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat ik er uit maak is dat ze zeggen, hoe Republikeinser het is hoe minder voorkeursstemmen Trump daar krijgt en dat rechtevenredig. Wat voor mij nog niet duidelijk is, als ze niet op Trump stemmen, dat ze dan op Biden zouden gestemd hebben of gewoon op de partij maar niet op hem? Want een Republikein zie ik nu toch ook niet allemaal op Biden stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is veel erger, ze zijn zo ver heen dat ze zichzelf echt geloven.
![]() |
#314 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer republikeinen er zijn, hoe meer er ZULKE republikeinen zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 november 2020 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gates Foundation investeert in CureVac vaccin, een biofarmaceutische firma. https://www.genengnews.com/topics/om...e-development/ Gates Foundation bestelt een grote coronavirus studie aan KU-Leuven https://www.brusselstimes.com/news/b...rom-ku-leuven/ Zeg nu dat Van ranst op TV kritiek gaf op het gebruik van corona vaccins, zouden ze dan die investering krijgen? Natuurlijk niet. Dit is dan nog 1 van de vele vele zaken, z'n budget is ferm omhoog gegaan sinds de corona. Wat niet meer dan logisch is gezien de situatie, maar hij is dus verre van neutraal. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 11 november 2020 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
|
![]() Zo weinig zelfs dat de staatssecretaris van Georgia net bevolen heeft alle stemmen handmatig opnieuw te tellen.
Omdat de marges zo klein zijn. Dus een beetje meer of minder fraude kan de voorlopige uitkomst van de verkiezingen nog danig beïnvloeden. Allez, ga nu maar verder slapen, hoor.
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
De Amerikanen hebben massaal voor een semi-seniele marionet gekozen. Uiteraard!
![]() |
![]() |
#320 | |
|
![]() Citaat:
de tweede van 4 maart 2020, toen hij nog steeds verkondigde dat gaan skiën in Italië geen probleem was
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |