![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die niet 20 komen alleen overeen zolang er nog Corona is. Maar daarna komen de verschillen tussen die 'niet bij de 20' heel sterk naar boven. Met andere woorden die 'niet bij de 20' is niet homogeen, maar bijzonder heterogeen. Het zou me niet verbazen moest het zaakje uit elkaar spatten. Want het bindmiddel is enkel Corona en wat spuug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En the fourhoursemen was niet naast de kwestie maar er boenk op. De waarheid heeft zijn rechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U toont juist niets aan, buiten uw eigen haat en vooringenomenheid. Uw posts zijn eigenlijk altijd hetzelfde : 'Ik haat N-VA(ik weet niet waarom, en toch haat ik ze)' meer dan dat komt er eigenlijk niet aan te pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Degene die vroeger minister van fraudebestrijding was maar er niks van bakte. De partij die verantwoordelijk is voor het zonnepaneel debacle ? Toch wel een loser. Willem zegt het trouwens zelf ook. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 januari 2021 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En gezien de kwantiteit van de aandacht die u aan mij besteedt, lijk ik snoeihard de roos te treffen. Accuraat en feilloos bullseye. Willem vindt echter dat dhr A. De Croo een van de beste politici is die België op dit moment heeft. Als iemand in België geschikt is om eerste minister te worden, dan is het A. De Croo wel. De Croo is duidelijk een winnerstype. Dit standpunt heb ik reeds lang ingenomen en verdedigt. Ik vrees dat u weer aan uw projector zit en andere mensen zomaar uw eigen mening toedicht.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 januari 2021 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
|
![]() Citaat:
Separatistisch nationalisme in een moderne snel veranderende samenleving is noodzakelijk een exclusieve strekking. Persoonlijk vind ik dat een moderne multiculturele maatschappij duidelijk een inclusieve aanpak moet hebben. Ook conservatisme, en ja de N-VA is een conservatieve partij, is in de huidige moderne maatschappij totaal ongeschikt om een beleid op te stoelen, vind ik persoonlijk. (en de realiteit geeft mij zeer sterk gelijk) Dus als ik een klein steentje kan bijdragen om onze maatschappij te behouden voor een conservatief separatistisch nationalisme, dan doe ik daar overtuigd aan mee.
![]() |
![]() |
#314 |
|
![]() Of gewoon de realiteit ?
![]() |
#315 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind in politiek België zelfs niemand die ik vertrouw laat staan mij vertegenwoordigen. En als Decroo met zijn grimassen begint als hij spreekt doet hij me denken aan den dunnen bij Laurel en Hardy.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 20 januari 2021 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik laat me verrassen hoe ze die schuld gaan weg krijgen zonder inflatie gevolgd door renteverhoging? Als dat mogelijk is moeten we zo rap mogelijk van ons waardeloos geld af en zoveel mogelijk investeren. Sowieso een aanrader wie wie dat kan vandaag.
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben me er heel goed van bewust dat andere mensen er andere meningen op nahouden. En ik haat andere partijen ook niet. Principieel respecteer ik ieders mening als die tenminste goed geargumenteerd is wat bij u zelden het geval is. Ik bega dus niet de fout te denken dat iedereen hetzelfde denkt wat ik denk zoals u dus wel doet en dat verklaart ook waarom u zoveel projecteert en zelfs niet in staat bent om dat zelf te zien. Je slaagt er ook niet in om uzelf wat dat betreft te verdedigen en dan krijg je zo'n zielige poging zoals hierboven. En u heeft in een eerdere post wel degelijk open vld als losers beschreven. De Croo is daar een onderdeel van en dus als onderdeel van losers volgens uw logica ook een loser. Iemand die zichzelf een dweil noemt ga ik niet echt een winner noemen. En iemand die minister van fraude bestrijding was maar daaromtrent niets op zijn conto kan schrijven ook al niet. Ik vermoed sterk dat de fiscale fraude in ons land bijzonder groot is. Helaas heeft De Croo er niets van gebakken. En van het Corona beleid ook al niet, want de echte premier is wat dat betreft Van Ranst die blind gevolgd wordt door VDB die zich geweldig moet inhouden om geen geld te verbranden. Een oude gewoonte van hem die af en toe de kop opsteekt. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 januari 2021 om 14:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De zoveelste contradictie in de zever die u hier allemaal post. En buiten dat blanco stemmen wat doet u dan allemaal om uw steentje bij te dragen. Ik verwacht nu een redelijk lange lijst of toch op zijn minst een lijst met een aantal gewichtige zaken. Ik vermoed dat u die onzin die u hier spuidt een beetje teveel belangerijkheid en relevantie toedicht. Eigenlijk doet u het tegendeel. U brengt het Belgicisme met uw getrol ernstige schade toe. Misschien met opzet. U bent wellicht de grootste N-VA fan van het forum. Of het is uw ambitie om de grootste nar van het forum te zijn. Laatst gewijzigd door stuyckp : 20 januari 2021 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogal veel noten op uw zang, partij van de mensensmokkelaars ![]() |
|
![]() |
![]() |