![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zal nooit mijn vorstin worden.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 22 januari 2021 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist. Dat is dan ook weer duidelijk. We gaan hier op den duur nog overeen komen. ![]()
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat u mij gelijk geeft dat die partij dwaas lult. Maar links vindt die niet-eens-meer-20-partij zich niet hoor. Ze roepen dat ze rechts conservatief zijn ! Tijdens de laatste verkiezingen zien we dat de NVA zwaar (7%) verliest en VB zwaar wint. Wij kunnen dus stellen dat nationalistisch rechts en meer specifiek de N-VA regering veel te maken heeft met groei van het extreem rechtse VB.
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt wel afspreken om nadien als onafhankelijke te zetelen. Een groot verschil als je het mij vraagt. Als Dries afgezet zou worden (door het verlies van z'n burgerrechten) dan gaat een VB mandataris met z'n zitje lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Europees Commissaris
|
![]() Besluit: de magistratuur zit vol met linkiewinkies.
![]() Of, hoe verklaart u dat onze kwetsbare islamitische 'boefjes' nauwelijks gestraft worden? Wie denkt u dat de schade betaalt in Brussel veroorzaakt door de terreur van de mohammedjugend?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 22 januari 2021 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat een deel van het volk vindt dat het moet toegelaten zijn om zekere bevolkingsgroepen voor vuile vis uit te schelden. Waarom zou die mening van het volk niet vertegenwoordigd mogen worden ? Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, de realiteit valt niet te ontkennen, Dries is een onafhankelijke kandidaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is weer dat men een democratie verwart met een particratie en die zijn niet helemaal hetzelfde. Een fout die hier op dit forum regelmatig gemaakt wordt. Het volstaat dat er een meerderheid gevonden wordt om een wet aan te passen, natuurlijk comform aan het EVRM en de kous is af.
![]() |
![]() |
#315 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Inquisitie had destijds ook 'oplossingen' voor ketterse meningen, die niet strookten met het heilige dogma. Citaat:
Simpel, toch ?
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo. Dan hoeven ze (= de Blok parlementairen) niet uit partijtucht tegen te stemmen als er binnenkort in plenaire vergadering een stemming komt om zijn onschendbaarheid op te heffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik zou zeggen: AANGEZIEN ik wil dat wij Aziaten voor rotte vis kunnen uitmaken (*), STEL IK VOOR om als mijn politiek programma de wet af te schaffen op discriminatie en oproep tot haat. Mensen die Aziaten voor rotte vis willen uitmaken, stem voor mij ! (*) zie je, ik moet hier een belachelijke zaak schrijven, precies omdat die wet mij VERBIEDT van een echt argument te schrijven op dit forum... Laatst gewijzigd door patrickve : 22 januari 2021 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En naar wie zijn zijn stemmen nu uiteindelijk gegaan, want daar ging het eigenlijk om ?
![]() |
#319 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |