![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het enige argument dat steek houdt is dat een regering met een pak minder partijen veel werkbaarder is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer kan ik niet doen.
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Frankrijk zal altijd het land van alle Franstaligen blijven.
![]() |
#305 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen... daar gaan net zoals de vorige 29 jaar al de Vlaamse partijen samen voor zorgen.
De eendracht onder partijen is heel groot als het gaat over het uitsluiten van de Braune Bataillonen uit bestuursdeelname. Men zou verwachten dat dergelijke evidenties na 29 jaar toch al wel als algemene kennis zouden gelden, maar sommigen snappen het blijkbaar nog altijd niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strak plan joh ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen wonder vermits Vivaldi niet eens over een meerderheid beschikt van de Belgische meerderheid: de Vlamingen. Het enige bewijs dat Vivaldi tot nu geleverd heeft is dat er alles behalve eendracht is in de regering die 11miljoen eendrachtige Belgen beweert te vertegenwoordigen. De verplichte vaccinatie voor iedereen ligt ook weer in duigen. Met dank aan de premier himself. Je gelooft toch zelf niet dat de vivaldipartijen na nog eens drie jaar kibbelen en en dweilen met de kraan open nog 87 zetels zullen behalen de volgende verkiezingen?
![]() |
![]() |
#310 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie voert harde actie om hetzelfde te krijgen als het Belgisch leger. Een zoveelste parel aan de halsketting van de PS.
We zullen maar niet vragen waar al dat geld vandaan moet komen, zeker?
![]() |
#311 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan de politie begrijpen. Ik zou ook die job ook niet willen doen voor dat loon.
Maar doe dan iets anders. Ik heb mijn loopbaan gestart als bediende bij de Belgische posterijen. Vandaar ben ik overgestapt naar GM waar ik startte in een klasse A functie en ik verdiende van de ene dag op de andere het dubbele van wat ik aan de post verdiende. Bij GM ben ik ook niet blijven hangen, na 5 jaar ben ik verkast naar BASF in continu ploegendienst en daarnaast heb ik mijn eigen zaak opgestart in bijberoep. Maar ja, ... dan moet ge werken hé, dat is waarschijnlijk minder prettig dan wat rond rijden en zo nu en dan de mensen wat staan te koeioneren. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 19 november 2021 om 09:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na meer dan een eeuw is het u nog niet bekend dat al die partijtjes waar jij het over hebt ook allemaal als afgevaardigde des duivels uit gespuwd zijn geweest hoor, inclusief de blauwe, die gij zo graag hoog in het vaandel draagt, tot er een moment kwam dat ze er niet meer omheen konden en dan waren het vriendjes. Wanneer er morgen weer een nieuwe partij de kop op steekt die nog net iets harder is dan het VB, zul je zien dat het VB vanaf dan zal beschouwd worden als," ze zijn toch zo slecht nog niet", als ze ze blijken nodig te hebben om zelf nog mee te kunnen aanschuiven aan de vetpotten. En zeg nooit nooit en vooral niet tegen dat wat je het meest onwaarschijnlijk vindt, en dat is een gouden regel die al veel langer dan 29 jaar geldt. Laatst gewijzigd door Garry : 19 november 2021 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisterenavond: SPA is de fratsen van Magnette beu.
Benieuwd of er vandaag een oplossing komt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
|
![]() Een regering met het VB en de N-VA - 42 zetels in de Kamer - heeft ook nog de steun van minstens 34 andere zetels nodig. Geen enkele partij haalt zoveel. Indien je dan ook nog eens de PS uitsluit, heb je ook minstens drie extra partijen nodig.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#316 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Voor wat de verplichte vaccinatie in de zorgsector betreft: daar was wel een akkoord over. Dat heeft de PS echter op de helling gezet, met het argument dat die verplichting er enkel maar kon komen indien er een algemene verplichting was voor de hele bevolking. Daar is helemaal geen consensus over en die wordt ook bijna nergens ter wereld doorgevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens over die verplichte vaccinatie voor de zorg, blijft iedereen het eens, doch er is, en ik denk terecht, wat discussie ontstaan over de sanctionering. Niets dat niet in orde zal komen natuurlijk.
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(De pest in de middeleeuwen duurde ook 5 jaar...) ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 19 november 2021 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |