![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maan is hol en daar zitten aliens in die naar ons kijken. Gelijk subliminaal verborgen is in de Truman show, true man show.
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is evolutie. je benoemt zelf al het fokken van dieren, alleen je staat erop dit eugenetica te noemen omdat je dan vaker de nazi kaart kan trekken. Zeg nou zelf: denk je dat alle variatie die we alleen al in het uiterlijk van honden zien al 100% aanwezig is in wolven?
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 januari 2022 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga morgen je ene post over die inktvis verhuizen naar het evolutie topic te godsdienst en levensovertuigingen omdat ene off topic blijft opmerken dat we off topic zijn. Neen ik heb het fokken van dieren geen eugenetica genoemd, lees die post nog eens goed. ![]() Ze selecteren bv kippen voor veren apart, voor eieren, voor vlees. Maar wat ze ook wel eens doen is er genen aan de embryo toevoegen, designer babies. Dat is wat ik meer bedoelde bij eugenetica. Echt geen nazikaart voor ogen. Maar die dieren die ze alzo kunnen aanpassen zijn nog niet toegestaan voor consumptie. https://www.wired.com/2015/07/eating...ified-animals/
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 7 januari 2022 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
Wetenschap is ook geen geloofsysteem, dat is een zwakke poging waarmee je probeert je pseudowetenschap op hetzelfde niveau te tillen als echte wetenschap. Het verschil met religie is duidelijk. Als een theorie in wetenschap niet meer voldoende consensus geniet, dan komt er een andere theorie. Men leert dus bij, en het systeem is niet "om zeep". Dat heb je niet bij religie. Daar heb je een sprookjesboek, de bijbel of de koran, of iets anders, en daar moet men het mee doen. Het is een ramp voor gelovigen als hun sprookjesboek als dusdanig bewezen wordt, want er is geen plan B. Nonsens, want de soort die een genetisch voordelige mutatie ondergaan heeft, zal beter aangepast zijn aan de omgeving, en daardoor beter gedijen.
![]() |
![]() |
#307 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 januari 2022 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw geheugen is wel heel kort hoor. Ik ga dit niet meer met jou bespreken.
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
|
![]() Niet relevant. Er is duidelijk sprake van mutatie én selectie. En dat is wat jij beweerde dat niet bestaat. Net als bij het fokken van dieren, net als bij het kweken van nieuwe groenten etc etc.
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel dat ook eugenetica is. Ik zie het probleem niet? Spijkers zoeken om de rest dan te negeren? Ik geef staalhard mee dat evolutie alleen kan plaatsnemen op bestaande variatie. De voorbeelden die ik terugkrijg zijn bacterieën en virussen? Ja dat is idd evolutie door mutatie, maar echte soortovergangen kunnen we dat niet noemen. En die vinken ook niet, maar ik ga daarin dan maar mee voor het belang van het argument.
![]() |
![]() |
#312 | |
|
![]() Citaat:
Terwijl je nu juist beweert dat je heel duidelijk was met je terminologie. Je gooit doelbewust alles door elkaar.
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar het maakt een vis geen amfibie.
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die nota bene allemaal zoogdieren zoals wij zijn. Geen appels bij peren hier, dat doen evil lucionisten ![]()
![]() |
![]() |
#315 | |
|
![]() Citaat:
Honden en "selectie" vermelden, en dan iets anders bedoelen, is natuurlijk doelbewust voor verwarring zorgen.
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We went to the moon !
Dankzij Wernher von Braun & Karel Bossart . ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 7 januari 2022 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
|
![]() Citaat:
Een lelijke mutatie dus... ![]()
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 januari 2022 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensenlief toch.... ![]() Block - Job 13:5
![]() |
![]() |
#320 |
|
![]() Is die aangesloten bij de “orde?” Want dan is dat een politiek getinte uitspraak van uw dokter.