Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 21 augustus 2022, 11:59   #301
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Als een duif een stront laat vallen op je huis, noem je dat een aanval?
Die drone, volgens wat Vanderzapig linkte, lijkt me meer een duif, draagt nog net geen palmtakje.

Heb moeite om je hier te interpreteren.
"Voorzorgen" nemen?
Het VS regime lijkt me tegen de 9/11 aanslagen geen, of minstens totaal ontoereikende voorzorgen te hebben genomen.
Dat bleek toch uit ALLES?
- 3 van de 4 gekaapte vliegtuigen vlogen ze in hun doel, 1 faalde, en NIET door VS regime (tenzij je me wil updaten?)
- er zijn talloze indicaties, zoveel dat ik me de moeite hier niet troost want alomtegenwoordig op internet, maar één klein detail zegt eigenlijk al alles: hun luchtcontrole zocht na de kapingsmelding naar het eerste vliegtuig op hun radars (de kapers hadden de transponders uitgeschakeld of hun code gewijzigd) terwijl het al had opgehouden te bestaan, namelijk door te ontploffen binnen hun noordelijke WTC toren.
En zelfs NOG dommer, tot op het idiote niveau: ik zag indertijd een documentaire over de WTC aanslag. Die bevatte een filmke met een brandweerploeg op straat. Die openden een rioolrooster of zoiets. 1 van de mannen met helm op hield een walkie talkie, in die tijd grote antenne, vast.
Ie keek in de put, maar leek toen iets te horen. Ie draaide zijn hoofd naar rechts dan naar rechtsboven de camerapositie. Net op dat moment zag je middenboven in beeld het eerste passagiersvliegtuig de noordelijke toren binnenvliegen. De brandweerman had gekeken naar waar hij het geluid hoorde, maar het vliegtuig vloog aan 790 km/h de toren in, 220 meter per sec, dus 5 sec vliegtijd is een km verschil met geluid.
Hun civiele brandweer in 't veld wist rapper van de aanslag als feit dan hun militaire apparaat wist van de aanslag als dreiging.

Je leest moeilijk hoor.
Wat post "mortem" de "aanslag" gebeurde, bedoel je hier?
Heeft dat dan belang?
Van Sebastopol weet ik niet, moet ik opzoeken.
Van WTC wel, hun gevechtsvliegtuigen hadden niks om neer te schieten dus ze verstookten wat nafte om dan terug te gaan landen.
En ze zijn luchtverdediging vele jaren verder blijven opstellen.
En ze hebben een Global War On Terrorism gestart. Vorig jaar werd het tijdelijke kostenplaatje ervan geschat op 8000 miljard dollar. https://www.brown.edu/news/2021-09-01/costsofwar
Tussen 1980 en 2020 is de huizenprijs daar maal 5 gegaan.
De 2008 crisis was een in brand vliegen door opgehoopt gas.
Hoe komt het dat de huizenkopers zoveel meer moesten betalen: ze moesten de militaire expenditures van hun regime mee betalen, zonder het geld van hun bankrekening af te zien gaan he. Het is het 1 of het ander: ofwel stuur je gewoon de facturen, dan is het oh we hebben na belastingen geen geld over om een huis te kopen, ofwel is het oh we dachten dat we genoeg geld hadden om een huis te kopen, of nog een laatste versie, actueel in 2008, we hadden een huis maar oh als onderpand in beslag genomen door bank en toch geen huis.

Banee, die sloeg net de nagel op de kop: jij zat hier het RU regime militair amateurisme te verwijten, en ik toonde jou een staaltje van amateurisme van het VS regime. Dat zelfs enkele orders "erger" was dan die bagatel van je drone hier.

Eh ja, je stelt prioriteiten, en die drone hier lijkt me volgens wat ik er over vond, niet bepaald numero uno te verdienen.

Het amateurisme van het VS regime liet op 9/11 3000 doden toe, 4 kapotte grote passagiersvliegtuigen, 2 grootste wolkenkrabbers die instortten, een hoek uit hun vijfhoek-militair-hoofdkwartier-van-hele-leger met daar ook 50 of zoiets doden. En hun "reageren" (HAAATSSJIE!) totnogtoe 8000 miljard kosten, de baat ervan zal allicht op de 11de pagina van de gazet van 2089 staan.

Deze ehm "aanslag" op dit militair hoofdkwartier, ik was totnogtoe niet in staat om lichamelijke en materiele schade cijfers te vinden, kun je me effe helpen, om enige basis te geven voor dat fiasco dat je ervan maakt?
ok dan, we zien het anders dan.
Oud 21 augustus 2022, 11:59   #302
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philemon Bekijk bericht

Die jongen is helemaal ingeburgerd in de Russische Leitkultur.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 14:03   #303
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

24 augustus,de Oekrainse Nationale feestdag sluipt nader.
Er zal dan geen "normaal" paradeprogramma zijn wegens "omstandigheden"...

Om toch een enigszins feestelijke stemming te hebben ,is in Kiev een "stilstaande parade" van allerlei Russische materiaal netjes opgesteld op de route waar normaal de militaire parade plaatsgrijpt.....

Want blijkbaar is men te weten gekomen dat het eigenlijk de Russische bedoeling was zo een event ,aldaar,te organiseren....

Kreatief als steeds is een oplossing gevonden,de Russen HEBBEN nu hun parade.Laten we ze niet horen klagen.

https://www.youtube.com/watch?v=R0wWNJTjcXY

Laatst gewijzigd door kelt : 21 augustus 2022 om 14:04.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 14:04   #304
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Over die Daria Dugina aanslag (zoals verklaard):
https://eprimefeed.com/latest-news/1...e-west/161284/

Citaat:
She broadcast on the radio “Komsomolskaya Pravda”, she spoke at SPIEF sessions, gave lectures to students.

Here are 10 Dugina quotes that will help you understand what kind of person he was.

ANTI-RUSSIAN SANCTIONS
– Macron’s sanctions policy led to the fact that the French economy began to collapse. For many, the consequences are simply shocking and reminiscent of the times of the Soviet Union, when you couldn’t buy anything, even food stamps had already been introduced. Today, an unstable situation is emerging, it is not yet clear how it will change.

THE ORIGIN OF UKRAINIAN NATIONALISM
– The Russians are trying to beat civilians to death. What is death? Novalis (Georg, German writer – Ed.) used to say that death is the loss of catholicity. And in Ukraine this catholicity was lost. A lot of groups with an aggressive Russophobic ideology appeared. In addition, the ideas of Ukrainian nationalism are more than 100 years old. Already at the beginning of the 20th century, the philosopher Dmytro Dontsov argued that one can kill his own if they are against Ukrainian nationalism.

MACRON FOR THE NAZIS
– Macron supports the criminal Nazi regime. Going to Kyiv means supporting the regime. Advisors to the French president have already met with neo-Nazi clans in Ukraine. Now there is a paradoxical situation that Macron and Zelensky represent the liberal Nazi regime.

OUTDOOR INTEGRATION
– It is necessary to organize the work with the border territories, because there are always risks. We have lost Ukraine. Belarus was almost lost. We need to work with all borders, we cannot take everything for granted. And we have to think about how we can communicate with Chechnya, how to tie it to ourselves. Not just money, you need to think religiously, ideologically. They are Sufis: you must communicate with them in a religious language. And if you don’t build an ideology, then a separation can start.

WHAT IS EURASIANITY
– Eurasianism assumes that everyone lives on their own land, each region is self-sufficient. Bringing in immigrants is already anti-Eurasianism. It is necessary to build an empire in such a way that everyone is in their own region. It’s not a mix of everyone and everything, but everyone has their own culture. You come to Moscow and there are Russians. Russians go, Russians get up, Russians sleep, eat, dance at Orthodox raves under birch sap.

NATIONALIZATION
– It is necessary to carry out a special operation in the economy: to nationalize everything, from the oligarchs. All major private properties. But there must be a compromise, a mixed economy, where both the public sector and private enterprise are combined. I don’t know how to do it specifically, because I’m not an expert.

WE ARE AT WAR WITH THE WEST
– This is not a war with Ukraine, it is a war with the entire West. The people of Azov are not Ukrainians. It is true that Ukraine is a friend of the Russians. There is a lot of archaism in modern Ukrainian culture, sometimes, by the way, very nice. But all of this is postmodern: they rip off pieces of their identity and form a strange hybrid.

ABOUT THE TALIBAN
– The Taliban (banned in Russia – Ed.) do beautiful things: they banned drugs, expelled the Americans. Great two gestures. It is true that they limit the education of women. But it was better before, when, under the old regime, women were told they could choose their gender.

BRITISH JOURNALISTS SPYING ON RUSSIA
– The British media network in Russia was used not only as a kind of network to destabilize the regime, it was a network that simply worked for British intelligence. That is, the media, the British journalists are new agents of this type.

THE ELITE IS ALSO UNDER SUSPECT
– If we start a special military operation, it must also be carried out within society. Because these elements (we are talking about elites who studied in the West or had a lot of contact with foreigners – Ed.) – these are elements of great danger. Why were economic sanctions introduced? For the president’s entourage to start a riot, and there were attempted coups. I mean, in fact, the West is working with these elites. This is also an important element, not only journalists.
Het lijkt me niet zomaar aan te nemen dat het doel de papa (alleen) was.
Het lijkt me gezien de propaganda tegenwoordig, het beste om gegevens van zo vroeg mogelijk te vinden, dus minste kans op editen. Ik heb dus het oudste Engelstalig Google resultaat gekozen.

https://www.thesun.co.uk/news/195705...uide-car-bomb/

Dat is een video ter plaatse genomen, kort erna.
De beginsituatie is het brandend voertuig opzij van de baan gesleept, met een groene truck met rode voorkant en blauwe zwaailichten er rechts van, achterkant gericht naar wrak. Misschien het depannagevoertuig dat het brandend wrak opzij sleepte. Die donkergroene kleur doet het wel militair lijken.
Op de baan zelf, links, wat wrakstukken, de meeste lijkende op bumperstukken, een paar metalen in vormen die me niet duidelijk te plaatsen lijken bij auto's, 1 lijkt wel op de staander van een motorfiets.
Terwijl het filmen bezig is, zijn er uit het wrak linksachter (ik denk dat dat grote venster de achterruit is wegens niks ervoor) 3 ontploffingen op dezelfde plek, uitwaarts naar links gericht. En geen doffe maar scherpe. Dus geen banden die ontploffen.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 16:20   #305
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fcal Bekijk bericht
U vergeet bewust Pandareus. Men zou hem best niet onderschatten.
Het was een ontploffing veroorzaakt door springstoffen. Het was geen gasontploffing.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 17:37   #306
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Kan, of iets intern tussen KGB & FSB.

Ik zie wel niet in waarom Putin Dugin dood zou willen. Het is vreemd. Een interne machtsstrijd lijkt me meest waarschijnlijk, maar iets puur ideologisch kan ook.
Eerlijkgezegd denk ik ook iets in de zin. Nu, allerlei opstandige groepen in het rijk zijn uitgeschakeld, dus denk ik ook eerder iets interns in de top van FSB of het leger. Het kunnen interessante maanden worden in Rusland.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2022, 21:24   #307
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Homelander Bekijk bericht
Het zou wel eens een leuke week kunnen worden in Rusland.
Woensdag 24/8 is het overigens de Oekraiense onafhankelijkheids-dag.

Dat zal gevierd worden.

De Russische parade op Khreshatyk in Kyiv staat al klaar.
Enkel 45 000 Russische lijken mankeren, die moet je er maar bijdenken dus.
Met al die geur en zo is dat toch nefast voor de feestvreugde.

Het zegt alles dat je met Google niet 1 foto kunt vinden van kapot Oekrains wapentuig.
De Russen kunnen al 12 Oekrainse parades hebben gehouden, wie weet
Oud 22 augustus 2022, 18:45   #308
gunter5148

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk zonder veel commentaar.

Voor zij die denken dat de het russisch leger dik op hunne mieter aan het krijgen is.

willen we de vlad staande houden, gaan we toch uit een ander vaatje moeten tappen dan in de winter 2 jassen en 4 paar sokken aan te trekken.

https://sonar21.com/a-deadly-glimpse...ainian-troops/
Oud 22 augustus 2022, 18:48   #309
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het was een ontploffing veroorzaakt door springstoffen. Het was geen gasontploffing.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2022, 19:24   #310
R. Kipling
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Eigenlijk zonder veel commentaar.

Voor zij die denken dat de het russisch leger dik op hunne mieter aan het krijgen is.

willen we de vlad staande houden, gaan we toch uit een ander vaatje moeten tappen dan in de winter 2 jassen en 4 paar sokken aan te trekken.

https://sonar21.com/a-deadly-glimpse...ainian-troops/
Dat zijn inderdaad alletwee erg gevaarlijke wapens. De drones hoor en zie je niet komen en daar kan je erg gerichte schade mee aanrichten.

Die thermobarische wapens... tsja, dat zijn verschrikkelijke wapens: het is gewoon te hopen dat er niet te veel burgers in de buurt van die Oekraëinse posities aanwezig zijn. Die thermobarische raketten branden namelijk een hele perimeter uit en trekken de zuurstof weg. Ofwel verkool je, ofwel stik je dan. Ze hebben ze deze ochtend gebruikt in Blahodatne en zitten nu op een goede 15 km van Mikolaev.

Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ”
R. Kipling is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2022, 19:39   #311
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
https://www.thesun.co.uk/news/195705...uide-car-bomb/

Dat is een video ter plaatse genomen, kort erna.
De beginsituatie is het brandend voertuig opzij van de baan gesleept, met een groene truck met rode voorkant en blauwe zwaailichten er rechts van, achterkant gericht naar wrak. Misschien het depannagevoertuig dat het brandend wrak opzij sleepte. Die donkergroene kleur doet het wel militair lijken.
Op de baan zelf, links, wat wrakstukken, de meeste lijkende op bumperstukken, een paar metalen in vormen die me niet duidelijk te plaatsen lijken bij auto's, 1 lijkt wel op de staander van een motorfiets.
Terwijl het filmen bezig is, zijn er uit het wrak linksachter (ik denk dat dat grote venster de achterruit is wegens niks ervoor) 3 ontploffingen op dezelfde plek, uitwaarts naar links gericht. En geen doffe maar scherpe. Dus geen banden die ontploffen.
Over dit terug, dezelfde link, de video werd geedit. Die donkergroene truck met rode voorkant en blauwe zwaailichten is ribbedebie.
Deze andere video heeft grote stukken uit de originele, maar ze hebben dus geknipt.
Nu lijkt het alsof ze de eerste aankomst van voertuigen met blauwe zwaailichten tonen bij de brandende auto, maar nu een klassieke, volledig rode brandweerwagen.
Ook opmerkelijk, dat eerste deel van de video, waarop eerst die donkergroene truck naast het brandend voertuig stond, werd smaller gemaakt. Ipv breedbeeld is het bijna een vierkant, en de delen erbuiten zijn geblurde zijbalken.
De censuur aan 't werk.

Heb nog steeds de originele video niet gevonden.
Maar wel dit:
https://pimiso.com/what-happened-to-...h-and-obituary
Citaat:
What Happened To Daria Dugina?

According to witnesses, Daria Dugina's car exploded on the Mozhayskoye highway around 9.45 p.m. The explosion rocked the car in the center of the road and reportedly spread its debris.

Early reports claimed she passed away immediately before her father even got to see her last time. Senior Alexander Dugin arrived at the crash site on Mozhayskoye Highway later, as reported by a video posted on social media.

Putin's men made frantic attempts to shoot down the UAV, as witnessed in a video where repeated gunfire is heard, but the attack still occurred, leaving smoke pouring into the air.
Daar wordt over een drone gesproken.
Geen autobom, maar een drone aanval.
En dat verhaal errond zou kunnen passen bij de originele video. Die vreemde donkergroene truck met rode voorkant (enkel een frontplaat) en blauwe zwaailichten. Die 3 scherpe knallen waar ik moeilijk een verklaring voor kon bedenken, dat was omdat er gesproken werd over autobom. Maar vuurwapens klinken precies zo. 1 element past niet, dat de kleine explosies leken van links uit het wrak te komen, met bij elke knal die kerel die luid iets riep.

Laatst gewijzigd door Erw : 22 augustus 2022 om 20:06.
Oud 22 augustus 2022, 20:18   #312
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Heb na zoveel pagina's Google resultaten nog een video gevonden die die truck toont:
https://naslovi.net/2022-08-21/kurir...video/31345095
... en gedownload ook.
Die video echter eindigt voor die 3 knallen.
Je ziet enkele figuren lopen over en weer lopen van truck naar brandend voertuig.

Laatst gewijzigd door Erw : 22 augustus 2022 om 20:22.
Oud 25 augustus 2022, 05:38   #313
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volgens Okrainse bronnen (*WARNING PROPAGANDA ALERT! *) was 22 maart 22 de datum dat de Russische Speciale Militaire operatie zijn grootste omvang bereikt had..

Sedert is dat bevrijde gebied weer ingekrompen met een oppervlak ter grootte van Denemarken.

Sedert 16 juli bijvoorbeeld (toen er een zekere operationele pauze leek te zijn) heeft de Russische bevrijdingsmachine een oppervlak van 450 vierkante kilometer kunnen innemen (de omvang van Andorra of zoiets).

Het lijkt het Oekrainse opperbevel niet te verontrusten....Een medeforummer omschreef verschillende malen hoe zekere lijnen en strategische punten langzaamaan bezet raken door de Russen in de Donbas...

Het maakt allemaal niks uit....oude plannetjes hebben in deze tijden geen belang meer en alles is tijdelijk....

Het aantal oude mannetjes dat krijgsgevangen genomen wordt stijgt ondertussen.DAT zegt alles.Een invasieleger dat oude mannen naar voor moet zenden in oude voertuigen......(totnogtoe was het vooral aan Oekrainse zijde dat er erg veel "oude mannen" te vinden waren in al die defensieve territoriale bataljons langsheen de linies.
Oud 27 augustus 2022, 20:56   #314
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard kogelwerende uniformstukken???

In het filmpje zien we hoe Oekrainse soldaten ,nieuwsgierig,eens Russische scherf/kogelwerende uniformstukken onderzoeken....

Deze Russische dingen bevatten.....een stalen plaat

https://www.youtube.com/watch?v=_nBX7d0RfBQ

Ze houden zelfs het kogel(tje) van een AK74 niet tegen,een pistoolkogeltje nog net......

Ze kunnen dus hoogstens als "scherfwerend" betiteld worden,zoals "vesten" van meer dan 50 jaar geleden.

ZO,zenden die misdadigers van Moskou hun mensen de oorlog in,in 2022....

Laatst gewijzigd door kelt : 27 augustus 2022 om 20:56.
Oud 27 augustus 2022, 21:01   #315
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
ZO,zenden die misdadigers van Moskou hun mensen de oorlog in,in 2022....
Het is de laatste maanden voor heel de wereld duidelijk gebleken dat het Russische leger wat betreft leiding, strategie en materiaal met haken en ogen aan elkaar hangt.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 22:01   #316
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Het is de laatste maanden voor heel de wereld duidelijk gebleken dat het Russische leger wat betreft leiding, strategie en materiaal met haken en ogen aan elkaar hangt.
Ja, maar ook dat het Kremlin, en de Russische legerleiding, eigenlijk geen moer geven om de levens van hun soldaten. Ik heb het hier al meermaals gezegd: op zovele vlakken is de mentaliteit van de Russische heersers onveranderd gebleven sinds eeuwen.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2022, 12:14   #317
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

EEn vleugje humor mag ook wel eens.
Op ukrinform (extreem verdachte bron...) wordt medegedeeld dat een Russische Kh-59 missile,afgevuurd door een Su-35 straalvliegtuig een belangrijk militair doel getroffen getroffen heeft in de buitenwijken van Novovorontsovka (Kherson regio).

Een publiek toilet...

Zo een Kh-59 zou omgerekend toch in de honderduizenden dollar per stuk kosten.

Laatst gewijzigd door kelt : 28 augustus 2022 om 12:15.
Oud 28 augustus 2022, 19:45   #318
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Jij bent blind voor je eigen tuin.
Vroeger verweet ik dat als je zit zodanig te focussen dat je de kamion niet meer ziet die je de split second later platwalst.
Oud 28 augustus 2022, 19:57   #319
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door siegfried1648 Bekijk bericht
Allemaal de schuld van de Amerikanen.
Gelukkig deze keer eens niet de NVA, haha
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2022, 20:04   #320
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Homelander Bekijk bericht
En de mentaliteit van de Russen zelf ook uiteraard.

Daarom dat ze leven alsof er geen morgen bestaat, extreem nonchalant, spilzuchtig, overdadig in consumptie van alcohol en alle verdovende middelen die ze kunnen vinden en vaak rondom boers en barbaars, als toerist, als soldaat, als echtgenoot/genote.

Hun leven ligt namelijk niet in hun eigen hand, zoals in het Westen al eeuwen de opvatting is, maar in de hand van de feodale heerser, die hun tijdelijk het gebruik van hun leven toestaat zolang hij dat nuttig acht.

Het concept 'mensenrechten' is dan ook niet alleen onbekend in Rusland, het is zelfs niet begrijpbaar voor de doorsnee Rus, net zoals een fiets niet begrijpbaar is voor een vis.

Is toch overal het zelfde..... ze veranderen van naam, van publiekelijk uitstraling, zelf nieuw costume, zoals het mao pak dat gewisseld werd of de geiten-sokken club die en kosstumke aantrok om te misleiden .... maar alles wat ze doen blijft gelijk alleen gecamoufleerd handelen ze vanonder een nieuwe schelp!!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be