![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat is net het hele idee he, ... als gij niet weet dat ik er een heb, en ik niet weet dat jij er een hebt, MAD maar op micro schaal dan.
|
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
met een goeie steek los natuurlijk. |
|
|
|
|
|
|
#303 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik geloof niet in uw manier van denken. mensen plegen geen misdaden omdat ze een wapen hebben. Het is omgekeerd, men schaft zich een wapen aan omdat men een misdaad wil plegen. Anders zou de wereldbevolking al wel doodgeslagen zijn omdat je hier en daar vrij serieuze stenen kan vinden/kopen om iemand de kop mee in te slaan. Bakstenen bijvoorbeeld, zo'n halve in een koppel grote kousen. Vrij bezit voor iedereen. Nochtans zien we daar geen golf van moorden uit volgen.
|
|
|
|
|
#304 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nou moe! https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240714_96839970 Citaat:
|
|
|
|
#305 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
en dit: https://thehill.com/homenews/campaig...e-shots-fired/
|
|
|
|
#306 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.gva.be/cnt/dmf20240711_96125796
Citaat:
Dat is interessant omdat volgens eerste berichtgeving papa het wapen 2 maanden geleden zou gekocht hebben. https://www.latimes.com/world-nation...nation-attempt Citaat:
Citaat:
2 maanden voor knallen op Trump koopt papa het geweer waarmee ie knalde. Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 15 juli 2024 om 09:56. |
||||
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dan gaat het hier over meer dan in de rapte snel proberen te schieten. Voor de duidelijkheid, in mijn ogen wijst dat naar minstens deels een security fuck up en zeker niet naar het "faciliteren van een aanslag" door bewust niet in te grijpen. Dat is echt vele bruggen te ver en vraagt wat meer bewijs
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#309 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Joske koopt een hamer. Joske bezit een hamer. Joske slaat een nagel in de muur boven de schouw.. Het gaat natuurlijk over de tijd tussen kopen hamer en slaan van nagel in muur boven de schouw. Als die bvb 2 jaar is, zou je kunnen zeggen van, Joske koopt een hamer voor als ie ooit een nagel ergens in moet slaan. Als die bvb 2 maanden is, zou je kunnen zeggen, Joske koopt een hamer omdat ie een scheun kader vond en kocht op de rommelmarkt laatst, en besloot die boven zen schouw te hangen. Het verschil tussen algemeen en specifiek. Maar da paste nie in je kraam dus ge haalde uw baal stro boven.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Overmoedig, arrogant en onaantastbaar gewaand werd de aanslag al openlijk aangekondigd want 90% van het gepeupel, dat ze "menselijke afval" noemen, begrijpt toch een "hide in plain sight" niet....het kenmerk bij uitstek van....(wie het herkent kan het invullen...)
Biden kondigde de aanslag al aan op 8 juli 2024: "It's time to put donald trump in a bullseye!" Vervolgens...werd de daad bij zijn woord gevoegd maar mislukte de aanslag toch nog jammerlijk door amateurisme van de schutter.
|
|
|
#311 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die op ne dak zit, en gij zit hoger, dan moet ge al serieus schellen voor uw ogen hebben om die NIET te zien, lol. Beeld je eens in, je ligt op je terras op de uitkijk, even verderop kruipt iemand bovenop een dak, en je zou dat niet zien. Haha, hallooo? In de camouflage tactiek is de grootste, zeg maar kapitale, fout, afsteken tegen de omgeving. Contrast. Zwart op wit. Iamand die langs ne muur omhoog gaat, en op een dak loopt, meer afsteken kan nie he. ie droeg zelfs een T-shirt met Amerikaanse vlag, stel je voor. Daarom dat jouw post hier pathetisch is, haha.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES TRUMP 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS DROM TRUMP FANS Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeker als u dan nog met een uitgestreken gezicht komt aanzetten met dat bericht van... Tate. |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zou de overgrote meerderheid zich geen wapen aanschaffen om zich te kunnen verdedigen indien nodig?
|
|
|
#314 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Europees Commissaris
|
Bekijk eens goed de foto's van zijn oor dan zul je zien dat er absoluut geen kogel doorgevlogen is. Zij haar dat erover hangt is zelfs niet gekleurd;.Daarbij, met zo een wapen op die afstand de dikke kop van Trump missen?????? Allé ;;serieus zijn hé. Zo fake als het maar kan zijn.
|
|
|
|
|
|
#316 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ken je het verschil even duiden tussen een .222 en een .223, één van de twee is een militair kaliber, het andere een burger/jacht kaliber. Leg eens uit waarom het ene zo gevaarlijk is en het andere niet? Denk je echt dat je het verschil voelt als je door het ene in uw links been geschoten wordt en door het andere in uw rechtse been. Ik geef u op een briefje dat je zonder redelijk wat onderricht het verschil tussen de twee kalibers niet eens ziet. Al de truut is sinds de middeleeuwen met de kruisboog nog steeds dezelfde. Was zo een gruwelijk wapen dat het verboden moest worden, terwijl in de realiteit een boog veel beter is, hij is krachtiger en nauwkeuriger en schiet ook veel verder, spijts al de onnozele zever over de kruisboog die vandaag nog steeds verteld en gelooft wordt. Te vergelijken met de hedendaagse zever over "het oorlogskaliber" oh, heel gevaarlijk... Wordt gewoonlijk verteld door mensen die nog nooit een schot gelost hebben. Zo van die mensen die, als het over wapens gaat, hun voorliefde uitspreken voor het supermagnum .455 kaliber, ja, dat schiet veel beter. Maar als je dan blijft door vragen, dan blijkt dat ze dertig jaar geleden op de Sinsenfoor eens met een oud en krachteloos luchtgeweertje geschoten hebben. En de vermaarde supermagnum, die blijkt dan eigenlijk van iemand te zijn die een vriend kent die een kennis is van zijn zatte nonkel...
|
|
|
|
|
#317 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dan nog is mijn stelling geldig, want zelfverdediging en de sportschutterij/jacht is geen misdaad.
|
|
|
|
|
#318 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De meest gevaarlijke corrupte wereldleiders kruipen steeds door het oog van de naald.
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#320 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Lees die zin eens op normale snelheid en kijk naar de klok op je competoeter. Ik kom op 5 seconden. Dat is kort he. Normaal blijft Trump naar publiek kijken heel de tijd. Dat video scherm stond in een hoek die beduidend meer afweek, waardoor ie zen hoofd navenant meer moest draaien dan normaal. Dat moet de schutter hebben verrast en die 5 sec niet genoeg om te corrigeren, ook al probleem dat ie nie wist hoelang Trumps naar dat scherm gaat blijven kijken vooraleer terug te draaien. Dilemma dus besloot ie te knallen en te blijven knallen. Alleen, pech dus, het eerste schot miste, de rust nodig om te mikken ribbedebie, en de verdere schoten verder afwijkende, resultaat ne dode en ne paar ernstig gewonde in Trumps publiek. Da zal em allicht nie ebben kunnen schelen want als Trump foei is is fan van Trump zijn ook foei he. Die bewering dat de schutter amateuristisch zou zijn geweest, ik zie daar weinig basis tot. Het verschil tussen in alle rust mikken en dat jachtig moeten doen, is bijzonder groot. Schieten is de loop richten, stilhouden, overhalen, en tijdens overhalen blijven stilhouden. Je moet je vingerbeweging dus een precies compenserende tegenkracht geven, om de loop / het geweer gedurende de tijd dat het mechanisme in beweging is en de kogel door de loop gaat, stil te houden. Om dat te illustreren: in mijn dwanglegertijd was er eens een oefendag uit naar een schietterein. Granaten smijten, FNC vuren, zo die dingen. Er was een schietstand voor 5 en ik was de laatste. Doel was 25 meter ver. 5 kogels te verschieten. Ik kon niet zien waar in de roos kogels terechtkwamen. Ik richtte op mijn gemak, nam de tijd, haalde de trekker over, geweer goed klemmende, roos bleef midden in vizier, nog eens overhalen en nog eens. Echter, mijn tijd was blijkbaar aan het verlopen want de beroeps / instructeur zei om voort te maken. Ik raakte daardoor minder geconcentreerd, minder stil, en schoot de laatste twee kogels jachtig. Toen we allemaal buitenstonden kwam de instructeur af met een lijstje, eerste dat ie zei was 'we hebben hier een scherpschutter", je kunt een 20 frank stuk leggen over de 3 gaten in het midden van de roos maar aan de laatste 2 heeft ie zen voeten geveegd. En dat bleek ik. De laatste 2 zaten ook in het roospapier maar meer naar boven en opzij. Ik had jonger geleerd te schieten met een loodjesgeweer, niks speciaals, gewoon door ervaring geleerd hoe geweer stil houden. Die laatste 2 waren door het jachtiger moeten schieten. Dat is precies dat Trump scenario. ie had gedacht der pal op te zitten met zen eerste schot(en) maar de plots verder draaiende beweging van Trumps hoofd net op 't moment dat ie besloot de trekker over te halen deed de kogel missen. En dan dilemma, wanneer gaat ie zen hoofd terugdraaien, niet te voorspellen, verplaats ik het kruisbeeld of hou ik het. En snel te beslissen want je eerste schot verraadde je. En dus restte hem niks anders dan te blijven knallen, op steeds jachtiger wijze. tot ne kogel tussen de 20 jarige antifa (als dat waar is) oogskes de controle over het geweer afzette.
||
|
|
|