![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder wetten die voor iedereen gelden, heb je geen democratie, geen rechtstaat en geen menselijke gemeenschap.
![]() |
#302 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#303 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch ook dat het christendom uiteindelijk een afkooksel is van de Tenach, de joodse bijbel ? En dat die zijn mosterd is gaan halen bij noch oudere Mesopotamische tradities (Marduk, Baal... ) Elke religie claimt de origine van 'waarden' terwijl die eigenlijk universeel zijn. Men had heus geen religieus sprookjesboek nodig om te weten dat je je buurman niet hoort te doden, zijn vrouw niet mag verkrachten, zijn geld niet mag stelen, dat liegen en bedriegen niet mag enz enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Ik ben eigenaar van mijn lichaam." En zelfs die wet geldt maar tot medisch-fascisme de kop opsteekt.
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
Net daarom dat eerst de natuurlijke samenleving moet vernietigd worden. Die communistische en fascistische smeerlappen weten dat goed genoeg.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 18 april 2024 om 17:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze religieuze vriend zijn verhaal is eigenlijk altijd hetzelfde : finaal komt hij altijd terug bij zijn obsessie dat 'de wet' van zijn ingebeelde vriend in den hemel primeert op echte wetten. (die per definitie ontworpen zijn door mensen). Maar ik denk dat hij nu zit te gniffelen omwille van het feit dat we hier ondertussen al twee dagen over religioterij zitten te babbelen in plaats van over de stemtest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten het misschien niet zo ver drijven als aparte wetten, maar aparte scholen moet toch zeker gaan zeker? Waarom diverse culturen samenbrengen in een school waar de eigen cultuur dupe van wordt? Zeg mij waarom? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen democratie en ontwikkelde zich reeds in een technocratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We mikken beter ook realistisch. Begin al met aparte scholen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#312 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De weinige historische voorbeelden van segregatie (Zuid-Afrika, nazi-Duitsland en de VS) zijn faliekant afgelopen. Waarom zou jij het beter kunnen?
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 18 april 2024 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja nu ze de genocide van de blanke boeren uitroepen is het natuurlijk beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook deze Leider preekte de segregatie big time : gescheiden SZ systeem voor niet-blanken en niet-Belgen. Gescheiden onderwijs voor minderjarige vreemdelingen om hen voor te bereiden op hun gedwongen terugkeer aan 18 jaar. En de goeie arische volgelingen vinden die segregatie duidelijk schitterend. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#316 | |
|
![]() Citaat:
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 18 april 2024 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor je eerlijk antwoord. Ik denk dat het hier de eerste keer is dat iemand gewoon toegeeft dat het om een deportatieplan van het Blok gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus waarom daar geen deportatieplan voor? We kunnen ze uitspreiden over de VN, en vele NGO's.
![]() |
![]() |
#320 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik me niet vergis is dat er destijds gewoon bij gezegd.